,,Ketyeg az óra, kisasszony"

69 11 38
                                    


- Vedd fel... – nyögte mélyen, rekedten Bence. – Héda...

- Hah?

- A telefon, Héda – fordult át hátára a fiú. Megdörgölte szemeit, majd homlokára ejtette kezeit.

- Vedd fel te, ha már ennyire érdekel – ő nem a hátára, hanem a másik oldalára fordult át. – Nem tudom, hogy álmodtam-e, de mintha már kétszer is csörgött volna a telefonom – lassan kinyitotta szemeit. Bence kénytelen volt elmosolyodni. Átmászott Hédán, aki hangosan nevetve csapkodta őt.

- Jó, jó, nyugalom, Angyalka! – csitította el nevetgélve. – Háló? – fogadta a hívást. – Végigcsörgött – emelte maga elé. – Mindegy – tette vissza az éjjeliszekrényre.

- Hívd vissza! – pislogott nagyokat.

- Áh... – sokatmondó mosoly húzódott ajkára Bencének. – Van annál jobb dolgom is – csúsztatta jobb tenyerét Héda orcájára, miközben a lehető legközelebb hajolt hozzá. Héda kuncogott, beleharapott alsó ajkába.

- Van? – vonta föl egyik szemöldökét. – Na jó, nem bánom – forgatta meg szemeit drámaian. Bence bólintott, végül finom csókot lehelt a szájára.

- A kibaszott jó reggelt! – hangzott örömtelien, közben dörömböltek kettőt az ajtón, majd berontottak azon. – Nem, nem láttam semmit! – a személy eltakarta szemeit. – Oké, befejeztétek? – kukucskált ki ujjai közül.

- Melinda, Isten bizony, hogy...

- Bence, kussolsz! – intette le. A fiú megforgatta szemeit, de nem úgy, mint Héda. Lefordult Hédáról, karjait összefonta mellkasa előtt, majd bámulni kezdte a plafont.

- Jó reggelt neked is, Melinda – Héda egy fáradt mosoly közben magára húzta teljesen a takaróját és feltámaszkodott.

- Képzeljétek! – Melinda tényleg boldog volt. Ujjait össze-vissza birizgálta, szemei csillogtak. – Linával álmodtam! – tárta szét karjait, odapattogott az ágyhoz. Héda és Bence összenéztek. Melinda arrébb hessegette Héda lábait, leült az ágyszélre.

- Utállak! – Gerda kifejezetten morcosan lépett a szobába.

- Kit? – Melinda, Héda és Bence egyszerre kérdezett vissza.

- Egy tippetek lehet – Oszkár sokat sejtő vigyorral követte az őzlányt.

Kicsivel később, miután Melinda elmesélte csodálatos álmát Adelinával, leindultak reggelizni. Melinda majdnem lecsúszott a lépcsőn, miközben haját borzolta össze, Oszkár jól kinevette, amiért Gerda szeretettel tele gyomron vágta, amin Bence kezdett hangosan vihogni, amit Héda folytatott.

- Mi a picsa? – Adrián a konyhában állt, kávéja akkor lett készen. – Ingyen cirkusz.

- Legalább ingyen – vont vállat Bence.

- Az újonc csinál kaját – kacsintott Melinda Oszkárra.

- Van benne valami! – mutatott rá Héda egyetértően.

- Lehet kuktám? – húzta magához Gerdát.

- Nem bánom – legyintett Adrián. Sóhajtott egyet, aztán kiindult a teraszra. Bence megsimította Héda oldalát, majd barátja után indult.

- Star Wars megy a TV-ben! – kiáltott fel boldogan Gerda percek múlva, de közelében se volt a kuktáskodásnak. A kanapé tetején állt a távirányítóval a kezében.

- Te szereted a Star Warst? – fordult oda hozzá Oszkár meglepetten.

- Ki nem szereti? – tárta szét karjait.

MostohajátékWhere stories live. Discover now