- A szex csodákat művel veled – súgta Bence a kisasszony fülébe, miközben betoporzékoltak az ajtón, mögöttük szüleikkel.- Tessék? – fordult hátra meglepetten.
- Héda – komolyodott meg arca. – Magassarkú csizma van rajtad – tette csípőre kezeit. Debórának fogalma se volt arról, miről volt szó, de bólogatott. A lány lenézett lábaira, a fekete csizmára. Vállat vont.
- Henrietta vett rá.
- Henrietta sok mindenre akart már téged rávenni, mégis nemet mondtál – szűkítette össze szemeit.
- Tizenhat évesen meg akarta velem vetetni ugyanezt a csizmát, még jó, hogy nemet mondtam rá! – emelte fel lábát, hogy lehúzza a zipzárt.
- Henrietta már tizennégy évesen ilyet hordott – legyintett Egon, felakasztotta zakóját a fogasokra.
- Borzalmasok vagytok – kérte ki magának Héda. – Ahelyett, hogy örülnétek! – Duzzogott.
- Én örülök! – emelte fel kezeit Bence, sokatmondó vigyorát elfojtotta, mialatt a konyhába sétált, táskájával a vállán.
- Örülünk – simogatta meg arcélét édesanyja. – Szeretjük nézni apátokkal, ahogy változtok – pöckölte meg orrát, ő is nappali-konyhába indult. Bence összeráncolta homlokát, csak szemeivel fordult Hédához, aki szintén nagyokat pislogott a mondat hallatára.
Megvolt aznapra is a fejtörő.
- Hogy mit csinál velem a szex? – Kicsivel később Héda drámai előadással csapta be az ajtót, miután Bence is belépett a szobába.
- Csodát – válaszolt röviden. Táskáját elkezdte kipakolni.
- Én alapjárat egy csoda vagyok! – tárta szét karjait mosollyal ajkán.
- Igaz – mutatott rá Bence. – Csoda a másodikon – lassan lépdelt Héda elé. – Arra értettem, hogy magabiztos vagy. Becsülöd magadat.
- Lehet – pillantott félre Héda elpirultan. – Lehet, hogy jó vagy valamire – nézett vissza rá komiszan.
- És szemtelenné is tesz – emelte fel mutatóujját nevetgélve. Héda felvonta egyik szemöldökét, mosolya még szélesebb lett. – Szájfény is van rajtad! – vette észre. A lány bólintott. – Mondtam!
- És lehet, hogy vettem pár új ruhát – billentette oldalra fejét.
- Ritta?
- Ritta.
- Nagyon sok imát fogok elmondani azért a lányért – hunyta le szemeit megkönnyebbülten. Sóhajtott.
- Szóóóval – húzta el a szót drámaian. Héda közelebb osont Bencéhez, tenyereit a férfiú mellkasára simította. Bence felvonta egyik szemöldökét. – Nagyon ügyes voltál – mosolygott fel rá. Szinte ragyogott.
- Köszönöm – bólintott, homlokon puszilta. Héda megforgatta szemeit, majd magához húzta csókra. – Szeretem, hogy magabiztos vagy – motyogta két csók között. Az angyallány szorosan átkarolta nyakát neki, meglökte a lábát. Bence hátrálni kezdett, addig amíg meg nem találta az ajtót, és áthúzta magával a fürdőszobába Hédát. A csók félbeszakadt, bárgyú vigyorral nézték egymást.
- Zuhany – rázta meg fejét Bence.
- Igen – helyeselt Héda. Mintha piros festékbe mártották volna arcukat. Bence zsebe rezegni kezdett, sóhajtott. Ennyit a kellemes pillanatról. Füléhez emelte telefont.
YOU ARE READING
Mostohajáték
Teen FictionA két kisebbik Dollmayer testvért két klisés démon üldözte. Múlt és az alkohol. Nem mintha tizennyolc-kilenc évesen nagy élettörténettel, s tapasztalattal lehet rendelkezni, de kivételek mindig voltak, vannak és lesznek. Több mint kilenc éve voltak...