• 1.0 •

141K 7.2K 1K
                                    

(Yayımlanma Tarihi; 27

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yayımlanma Tarihi; 27.08.21)

•••

Asrın yarısını içtiği 5. rakı dolu bardağı masaya yavaşça bıraktı, başını kaldırıp kendisini en az bir buçuk saattir sıkıştıran abisi gibi gördüğü adama burada bulundukları son bir buçuk saatte çok fena ayar olmuştu.

Karşısındaki abisine, kızın kendisine emanet edildiğini ve kendisi için bir görev niteliğinde olduğunu en az on beş kere söylemişti fakat abisi her seferinde ona manidar bir gülüş atıyor ve inanmadığını dile getirmese durumu bariz belli ediyordu.

"Abi yeter, daha fazla kendimi anlatmayacağım." diye mırıldandı sertçe. Yorulmuştu, uykusuzdu.

Erdem elindeki bardağı hafifçe havaya kaldırarak işaret ve baş parmaklarıyla bardağı kavradığı için diğer parmaklarını teslim olur gibi açtı.

"Tamam aslanım. Sana yardımcı olmaya çalışıyorum?"

Asrın elini burun kemerine götürerek sertçe sıktı. Eğer karşısında başka biri otursa ve böyle bir konu açsaydı büyük ihtimalle masadan kalkar ve tek kelime etmeden eve geçerdi ama karşısındaki adam kendisinin içini görebilecek bir kapasiteye sahipti.

Gözlemlerinin yanı sıra duygularını da gizlemeyi iyi bilen bir adamdı. Mesela tam da şu an içinden geçirdiği saçma imalı sırıtışını yüzüne yansıtmıyordu.

"Nasıl bir yardımdan bahsediyoruz? Kızın zaten bir sevgilisi varken böyle saçma bir yakıştırmanın askeriyede duyulması o kızı nasıl bir konuma sokar abi?"

"Demek kızın bir sevgilisi var ?"

Bunaldığını belli edercesine nefesini bıraktı. "Gerçekten buna mı takıldın?"

"Başka bir şey mi söyledin ki?"

Asrın sinirlenmemek için derin derin nefesler alıyor, ağzından yanlış bir kelime çıkmaması için kelimelerini en az elli kere süzgeçten geçiriyordu.

"Abi, yapma."

"Ben ne yapıyorum ki oğlum. Etkilenmedin mi hiç kızdan? Sen adam gibi söylesene şunu."

Derin bir nefes alıp bardağını doldurdu. Erdem'in üzerindeki delici bakışları eşliğinde kafasına dikti.
"Etkilenmedim." dedi hiç teklemeden.

"Asrın. Adam gibi söyle dedim."

"Etkilenmedim dedim abi. Etkilenmem için bir sebep mi var?"

SARFINAZAR ~İçimdeki Yıldırım~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin