• 4.1 •

182K 8.4K 3K
                                    

(Yayımlanma Tarihi;  16

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yayımlanma Tarihi;  16.11.21)

•••

/ ASRIN /

Asrın, uyuduğu tatlı uykusundan sıyrılarak gözlerini ağırca araladı. İlk üç saniye bulunduğu odanın tavanında hızlıca göz gezdirdi. Tamamen ayılmak için gözlerini birkaç kez kapatıp açtı. Üzerinde bir sıcaklık vardı, bu sıcaklık kendisi için paha biçilemez birinin sıcaklığıydı.

Hayattaki tek şansının, Efnan'ın..

Kollarını Efnan'ın üzerindeki bedenine sıkıca sarmalamış, onun küçük bedenini kendi iri bedenine tamamen yaslamıştı. Onun kolları ise biri boynuna diğeri ise beline dolanmış, başı boynuna gömülü bir pozisyondaydı. Başını hafifçe geriye hareket ettirerek Efnan'ın güzel yüzünü inceledi.

Dudakları şişmiş, gördüğü her ne ise dudakları keyifle iki yana kıvrılmıştı, gözleri gülümsemesinin etkisiyle kısılarak göz kenarlarında birkaç çizik oluşturmuştu. Arada bir mırıltıya benzer sesler çıkarıyor ve Asrın'ın boynuna burnunu sürterek geri çekiliyordu. Git gide artan vücut sıcaklığı yüzünden art arda sertçe yutkundu, kapılmaktan korktuğu etkisi altına çoktan girmişti bile.

1 aydır hasret olduğu yüzü, dudakları ve zarif, güzel kokusunun odağı olan boynu şimdi birkaç santim uzağındaydı. Onu her an öpmek, sarılmak ve bütün gün onu bir bebekmiş gibi kucağında gezdirmek istiyordu. Değişmişti, hemde fazlasıyla ama bu durumdan hiç de şikayetçi değildi. Aksine bu halleri kendisinin de hoşuna gidiyordu. Onun sevgisiyle yaralarının, aile kavramındaki eksikliğinin giderildiğini hissediyordu.

Onunla birlikte eksik yapboz parçasının tamamlandığını hissediyordu.

Düzenli olarak boynuna ılık nefesini bırakan kadın sayesinde bedeni yay gibi gerilmişti buna ek olarak saniyeler önce düzenli olan kendi nefesleri de sıklaşmaya başlamıştı. Vücudu son zamanlarda ona karşı çok net tepkiler veriyor tüm vücudu özellikle de alt bedeni yakınlaştıkları her an fazlasıyla kasılıyordu. Bu tepkiler aralarında çok fazla temas olmamasına rağmen oluyordu ve bu durum Asrın'ı git gide daha fazla korkutuyordu.

Ona daha tam anlamıyla dokunmamışken, küçük ama etkisi büyük dokunuşlarla bu kadar gerilen vücudu evlendiklerinde nasıl bir tepki verecekti?

Ona tam anlamıyla dokunma düşüncesi..

Bu düşünce ne zaman aklına gelse aklına evlendikleri ve aralarındaki engelin kalktığı anın düşüncesi düşüyor ve bütün bedenini sıtmalı bir hastalığa yakalanmış gibi heyecanla tir tir titretiyordu. Gerilen bedenini sakinleştirmek için yapabileceği tek şeyi yaparak mümkün olan en kısa sürede kendini ılık duşa atıyordu ama şu an bu ihtimal ne yazık ki mümkün değildi.

SARFINAZAR ~İçimdeki Yıldırım~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin