• 1.2 •

136K 7K 671
                                    

(Yayımlanma Tarihi; 29

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yayımlanma Tarihi; 29.08.21)

•••

İshak, "Komutanım?"

Serdar, "Hangisine sesleniyorsun lan?"

Eren, "Hangisi cevap verirse işte." diyerek güldüğünde Yüzbaşı, "Söyle çavuş?" diyerek onları kaale aldı.

İshak, "Kulağıma Asrın Komutanımla ilgili birkaç bişey geldi. Doğru mudur diye soracaktım komutanım?"

Asrın, adının geçmesiyle çatık olan kaşlarını daha da çattı, göğüsündeki mikrofona basarak cevap verecekken son anda kendisini dizginleyerek vazgeçti. Şimdi sert bir konuşma yapıp görev daha tamamlanmamışken timdeki kardeşlerinin moralini bozmak istemiyordu.

Yüzbaşının, "Ne gelmiş kulağına anlat bakalım Çavuş?" dediğini duyduğunda çenesini sıktı. Abisi bilerek üzerine geliyordu. Kulağına gelen şey yüksek olasılıkla Efnan Öğretmen ile alakalıydı ve abisi bu durumu kullanarak onu sınamak için yeminli gibiydi.

Eren, "Oğlum yakma hepimizi." diye homurdanırken,

Mert, "Yanmıyor muyuz zaten?" diyerek tepelerindeki güneşi kastetmişti fakat Asrın bunu yine Efnan ile bağdaştırmış ve bedeni istemsizce kasıldı.

Sinirlenmemişti ama bedeni bir oku kilometrelerce ileriye fırlatabilecek kadar gerilmişti.

İshak, "Komutanım, geçen operasyonda bahsettiğimiz kadın yengemizmiş doğru mu?" diye sorduğunda Asrın'ın zaten gerilmiş olan vücudu daha da gerilmişti.

Yakın mesafede olan Yüzbaşının kendisine dönen bakışlarının da gayet farkındaydı ama renk vermemek için adeta içinde savaş veriyordu.

Bu sorunun iki ucu da bok çukuruydu. Olumlu bir yanıtta abisi gibi gördüğü Yüzbaşının dilinden kurtulamayacak, Olumsuz bir yanıtta da Mert ve başka erkekler tarafından Efnan'ın rahatsız edilme ihtimali başını ağrıtacaktı.

"Cevap neyi değiştirecek Çavuş?" diye hırladığında bütün tim dönüşte 50 turu garantilediklerinin farkındaydı.

İshak, "Hiç bir şeyi komutanım, Hayırlı olsun demek istedim." diye mırıldandığında Eren'in sesli gülüşü telsizden tüm time iletilmişti.

Serdar, "Hayırlı olsun komutanım. Yakışır."

Eren, "Hayırlısı olsun komutanım. Allah tamamına erdirsin inşAllah."

Atıf, "Hayırlı olsun komutanım."

Asrın dişlerinin arasından tıslarcasına konuştu.
"Karargâha döndüğümüzde sırt çantasıyla tam teçhizat, silahlar da dahil koşu parkurunda 100 tur da size hayırlı olsun."

SARFINAZAR ~İçimdeki Yıldırım~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin