• 4.2 •

176K 8.1K 3.6K
                                    

(Yayımlanma Tarihi; 21

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yayımlanma Tarihi; 21.11.21)

•••

/ ASRIN /

Asrın, yaklaşık yarım saattir içinde durduğu duş kabininde buz gibi suyun altında geçen süreye rağmen hâlâ sakinleşmeye çalışıyordu. Her gözlerini kapattığında Efnan'ın o güzel görüntüsü, yaşadıkları o yakınlık aklına düşüyor ve tam sakinleşmişken tekrar hararetleniyor, banyodan bir türlü çıkamıyordu.

Hisleri ilk defa bu kadar yoğundu.

Kendisinden silah kullanmayı öğrenmek istediği anda bedenen yakınlaşacaklarını anlamıştı. Kendisine yakın olması her ne kadar hoşuna gitse de bu durum artık onu fazlasıyla zorluyordu. Sıcak dokunuşları ve bedeninin kendi bedenine temasıyla patlayacak gibi hissediyor, dayanamaz hale geliyordu.

Onun bedenine arkasından yaklaştığı an nefesini tutmuş ve sadece silahın bölümlerini öğretmeye odaklanmıştı fakat burnunun ucundaki saçlarından ciğerlerine nüfuz eden koku bütün bedenini titretmişti. Kendisini kaptırmamak için onları bir omzuna topladığında ise işler daha da sarpa sarmıştı, güzel boynu ve dekoltesinden belli olan küçük ama dolgun göğüsleri tüm sinir sistemiyle oynamıştı.

Ağzının içinde okkalı bir küfür savurdu.

Bedeninin alt kısmında oluşan ve her dakika daha da yükselen gerilim içine kor ateşler salmıştı. Kollarının arasındayken nefesini tutmuş olan güzel kadın, varlığı ve sıcaklığıyla kesinlikle ani bir kalp krizine sebep olacaktı. Zar zor çıkan sesi ve gerilen bedeniyle birlikte tamamen içgüdüsel bir hareketle bedenini ona doğru yaslamış ve yaptığı an pişman olmuştu.

Bütün bedenini hissetmişti. Belindeki elleri onu daha sıkı kavramamak ve kendisine bastırmamak için içten içe savaş veriyordu. Bu yakınlık her ne kadar güzel olsa da can yakıcıydı. Özellikle de bedeninin alt taraflarında. Geriliyor ve pantolonunun yaptığı baskıdan dolayı huzursuz hissediyordu.

Bu son zamanlarda alt kattaki velet fazla baş kaldırmaya başlamıştı ve bu iyi değildi. Hiç iyi değildi çünkü ilk kez bir kadını böylesine tutkuyla arzuladığı için kendine hakim olamıyordu.

Nasıl olabilirdi? Öylesine güzel ve merhametliydi ki..

Suyu ılığa ayarlayarak donmuş bedenini biraz da olsa ılık suyla ısıttı. Hasta olabilirdi ama artık önemli değildi. Birkaç ay öncesine kadar hasta olmaktan, kendisine bakacak kimsesi olmadığı için korkan adam artık hasta olmaktan zerre korkmuyordu. Kendisine bakacağından emin olduğu bir kadını vardı artık. Sevdiği, gözünü kırpmadan canını verebileceği güzel kadını.

SARFINAZAR ~İçimdeki Yıldırım~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin