Asker'im: Sevgilim?
Şebeğim: Bana mı dedin
Asker'im: Başka sevgilim mi var benim
Şebeğim: Var mı başka sevgilin senin lan, kim o
Asker'im: Sensin ya be Gamze'm
Şebeğim: Söyle aşkııım
Asker'im: Bir kapıya çık, yarın akşama kadar yokum. Dağlarda bir aranıcaz, gitmeden bi göreyim seni.
Şebeğim: Ayyy dur geldim bebeğim.
Denizden döndükten sonra yüz yüze görüşememiştik. Aradan sadece bir gün geçmişti, ama ben onu özlemiştim bile. Yarında görüşemeyecektik, hemen evden çıktım. Evin önünde geniş bir bahçe ardından dış kapı vardı. Kapının önünde tank vardı, inmiş beni bekliyordu. Arkadan gelen üç asker vardı.
Altımda şort, üstümde uzun bir tişört vardı. Altımda ise parmak arası terliklerim. Koşarak boynuna atladım, ayaklarımı beline sardım.
'Çok m özledin beni sevgilim?'
'Çook' dedim ve kafamı boynuna koydum. Kıkırdadığını işittim.
'Yarın kaçta gelirsin?' dedim.
'Geç gelirim meleğim, neden?' dedi, ben hâlâ onun kucağındayken.
'Evin anahtarını verir misin? Yemek yapayım, gelince yersin.'
'Al meleğim, seninde evin o. Kocaya kaçmak istersen gel.' dedi ve cebinden anahtarı bana yerdi. Arkadaki askerler döndü ve 'DÖNÜN LAN ARKANIZI, KİMSE BAKMASIN!' diye bağırdı ve bana döndü.
'Eh bana da öpmek nasip olur.' dedim dudaklarına yapıştım. Lojmanda olduğumuz için baya kısa öpüştük. Yani sürdü bi on saniye.
'Dikkat et tamam mı?'
'Ederim miniğim, ederim.' dedi saçlarımı öpüp beni yere indirdi. Öpücük attım ve el salladım.
'ASKER, GEÇ ARABAYA' diye bağırdı bana gülerken. O araca bindi ve lojmandan çıkışını izledikten sonra eve geçtim.
Babama akşam yemeği hazırladım ve odama çıktım. Nedense çok uykum vardı, yatağa girdim ve uyumuşum. Uyandığımda saat gece yarısı 02.57'di, telefonu elime aldım ve sarıdan gelen mesaja baktım.
Asker'im: Aşk uyudun mu? (00.24)
Şebeğim: Uyumuşum bebeğim ya, yeni uyandım. (02.58)
Asker'im çevrim içi
Asker'im: İyi sevgilim, dinlen.
Şebeğim: Sen nasılsın, soğuk mu orası
Asker'im: Biraz esiyor sevgilim. Uyumam herhalde
Şebeğim: Uyu, yarım saatte olsa kestir
Asker'im: Bir şey olmaz meleğim. Sen uyu hadi bak geç oldu
Şebeğim: İçim rahat etmez ama, neyse tamam aşkım
Asker'im: Seni çok seviyorum
Şebeğim: Bende seni çok seviyorum (03:10)
Yatağa geri uzandım, fakat aklıma Mer'in uyuyamadığı gelince beni de uyku tutmadı. En son uyuya kaldım.
Uyandım ve saat 10.21 idi. Mesajlara girdim, ve Mert'e mesaj attım.
Şebeğim: GÜNAYDIIN AŞKIMM
Asker'im: GÜNAYDIN SEVGİLİİM
Şebeğim: Hiç uyudun mu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEBEĞİM / Yarı Texting
Jugendliteratur0532: Gelecekteki karın, olacak çocuklarının anası Gamze ben :) Asker'im: Ne ara amk, nerden gördün de buldun beni. Ben 1 yıldır görevdeyim. 0532: Babam canım, aynı lojmandayız yanii Asker'im: Ya sabır kızım işine git bak şimdi komutandan azar yiyec...