75

7.1K 279 25
                                    

Mert'den

Gamze meyveleri yıkarken, ben bakliyatları yerleştiriyordum. Hilal geldiğimizden beri uyuyordu, özlemiştim kızımı.

Bugün Gamze'nin evde yemek ile uğraşmasını istemiyordum, bu yüzden dışarıdan yemek söyleyecektim. İşim bitince karımın saçlarını öptükten sonra salona geçip yemek siparişini verdim.

Pizza...

Hamile olduğunda canı çekmişti, ama sucuk kokusundan dolayı yememişti. O günden beri yememişti, yaklaşık 5 ay kadar. Çok geçmeden Gamze kafasını göğüsüme koymuş, bacaklarını üzerime atmıştı.

Şuan koala gibi duruyordu. Saçlarını öpüp yanağını okşamaya başladım, ikimizde halımızı izliyorduk. Gamze yüzünü boynuma doğru kaldırıp dudaklarını yanağım ile dudağım arasına koydu, öpmedi dudakları orada kaldı.

'Öper misin beni karıcım?' diye sordum, beni öpmesini istiyordum. Ondan icraat bulamamıştım, hareket etmiyordu dudakları aynı yerdeydi. Bir anda kafamı çevirip dudaklarına kapandım. Ama bu sefer ben öpmedim, dudakları dudağımda bekledi.

Bir anda dudağımı ısırması ile küfür ettim. Alnını alnıma yasladı, kaşlarını çatarak bakmaya başladı. Çok tatlı duruyordu, fazlasıyla.

'Ne dedin sen?' dedi, dayanamadım burnuna küçük öpücük bıraktım. Bu yaptığım harekete kıkırdadı, benim karım tam bir çocuk ruhluydu.

Çünkü o benim bebek karımdı.

Bu romantik anı bozan şey çalan kapı olmuştu. Gamze oflayarak ayağa kalktı ve kapıyı açtı, online ödeme olduğu için kurye direkt verip gidecekti.

'Afiyet olsun.' diyen kuryeden sonra kapanan kapı ile Gamze bana baktı. Elinde tuttuğu pizza kutuları ile. Ayağa kalkıp yanına yürüdüm, elinde olan kutuları masaya bırakıp ona döndüm.

'Benim bebek karım pizzayı çok seviyor. En son yediğinde dört aylık hamileydin ve akşam yemeği ile uğraşmanı istemedim.' dedim, gözleri parlıyordu.

'İşte benim kocam!' dedi, üzerime atladı. Ayaklarını belime sardı ve o kolları ile boynuma sarıldı. İkimizde güldükten sonra masaya oturup yemek yemeye başlamıştık.

'Bana böyle aşkla bakmadın be kadın.' Dedim dalga geçerek. Pizzaya aşık bir şekilde bakıyordu, bu hoş bir görüntüydü.

'Dandini dandini dastana baban girsin bostana.' diye ninni söylüyordu Gamze. Ama her nakarata baban girsin diyip duruyordu. 

Gamze

Hilal'i uyutmuştuk, sıra bize gelmişti. Acayip derecede uykum vardı, fazla fazla. 

'Ben bu gece uyumayacağım. Kızımı izleyeceğim uyurken. O güzel küçük yüzünü izleyeceğim.' Dedi ve beni yavaşça yatağa yatırdı, alnımı öptü ve yataktan kalktı.

'Ooff, zaten peşinden ayrılmayacak kızın. Yeni doğum yapmış , şuan kocasının sevgisine ihtiyacı olan karını bırak, git.' Dedim, evet şuan istediğim tek şey Mert'in o güzel kokusu ile uykuya dalmaktı.

'Ama kızım?' Diye sordu.
'Git yan odada kızın, oraya kanepe çektireyim orada kal sen sürekli.' Dedim ve pikeyi üzerime çekip yan döndüm. Yüzümün yarısını yastığa gömüp gözlerimi kapattım.

Kapının açılıp kapanma sesini duyunca gözlerimi açarak kapıya baktım. Ciddi ciddi gitmişti, kafamı yastığa bastırdım ve tepindim.

Çok geçmeden kapı açıldı, ve o ses yankılandı...
'Pış pış pış pış' dönüp baktım, bir Mert'e birde kucağında yatan kızımıza baktım. Yavaşça yatağa yattı, kızımız kucağında yatıyordu. Odaya sokak lambasından düşen loş ışık ile onlara bakıyordum.

ŞEBEĞİM / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin