41

11.4K 442 35
                                    

İlk olarak merhaba. Şimdi önceki bölümümüz de 30 oy 20 yorum sınırı koymuştum fakat oy sayısı tamamlandı ama yorum tamamlanamadı. Gerçekten yorum istiyorum arkadaşlar, lütfen. Sizin tepkileriniz benim için çok önemli.

 Aslında yorum sınırını bekleyecektim fakat sizin yorum yapacağınız yok. Sadece şunu söylemek istiyorum, YORUM SAYISI NE ZAMAN GEÇERSE O ZAMAN UZUN BÖLÜMLER GELECEK. 

Yani mesela 20 yorum sınırı geçtiyse bin kelime ve üzeri bir bölüm gelecek. Fakat geçmez ise beş yüz kelimeye yakın olacak. Bu sizin elinizde, sizleri seviyorum. Hadi bölüme geçelim.

-----------------------

'Hayatım bu gece kalsana eve geçme. Yalnız kalırsın onun için diyorum.' diye konuştu Mert.

'Bilmiyorum ki, babama sorayım.' dedim ve telefonu çıkarıp babamı aradım. Anında açtı.

'Alo baba, nasılsın?' diye konuştum ve ilk düz normal konuştuktan sonra lafa başladım.

'Baba, Mert'in dedesi ve halası burada eğer senin için sıkıntı olmayacaksa Mert'de yani bizim evimizde kalabilir miyim acaba?' dedim, son cümleleri şirince.

'Kal kızım, benim şehir dışındayım şuan Ankara'da olan evraklar için geldik. Düğünden önceki gün geleceğiz, yani eğer istersen Nilüfer ablan yani hani benim o arkadaşımda gelmek istiyor?' dedi babam.

'Tamam baba, gelir o da. Seni seviyorum görüşürüz.' dedm ve telefonu kapattım. Babamı paylaşmak istemiyordum ama mutlu olsun da istiyordum.

'Babam Ankara'da şuan. Düğünden önceki gün gelecekmiş, ve o kadında gelecekmiş.' dedim Mert'e bakıp. Diğerleri çoktan kendi aralarında sohbete dalmıştı. 

'Canını sıkan şey ne güzelim, söyle bana çözelim.' dedi Mert, anlamıştı sıkıldığımıı.

'Mert bu bencillik mi bilmiyorum. Babamı paylaşmak istemiyorum, ama yalnız kalsın istemiyorum. Bilmiyorum.' dedim omuz silkerek. 

Mert'in bir eli elimde, diğer eli ise yanağımda konuşuyorduk. 

'Seni anlıyorum bir tanem. Bu düşüncelerin o kadar normal ki. Senin gibi bunları yaşayan çok kişi var. Mesela ben, annem öldüğünde babam yine biri ile evlenir diye korkuyordum. Korkma, baban senin baban değil mi? Onunla kan bağı, can bağı olan sensin. Bu yaptığın bencillik değil, bu çok sevmek, sahiplenmek. Sıkma canını tamam mı güzelim?' dedi yanağımı okşarken. 

Bir kez daha aşık olmuştum ona. 

Yanağımı avucuna sürttüm  ve avuç içini öptüm. Uzanıp şakağımı öptü ve yemek yemeye devam etti. 

İki araba şeklinde arabalara yerleştik ve Boş yolda arabaları yan yana sürmeye başladık. Mert kendi camını açıp bana seslendi,

'Şşt yavrum naber?' dedi gülerek. Camı biraz daha açıp konuştum, 'Aaa sapığa bak. Dön önüne.' dedim bağırarak. Bu halime arabadakiler güldü, Mert yine konuştu.

'Yapma böyle güzelim, bizde ekmeğimizin peşindeyiz.' dedi sırıtarak. Arabadaki torpidoda babamın bana verdiği silahı çıkardım, içi boştu zaten. Silahı aldım ve cama uzattım,

'Çek lan sağa sapık seni.' demem ile Mert kahkaha atarak gaza bastı. Bu arada hızımız elli falandı. Arkasından gülerek gaza ben yüklendim. 

'Kızım o silah ne öyle kaldır onu.'  dedi Asiye hala.

'Hala bu ruhsatlı, bizzat benim silahım. İçi boş zaten mermiler evde.' dedim ve silahı yerine bıraktım. 

'Arabasında bunu taşıyanı ilk görüyorum.' dedi Gül, kahkaha atarak.

'Gül Mert'in arabasında bir dağ tüfeği birde normal silah var. Haberin olsun.' dedim sırıtarak. Evet cidden vardı bu arada.

'Hadi be, çüş.' dedi Gül kahkaha atarak. Lojmana yaklaştık ve sıra sıra giriş yaptık lojmana. Arabadan inip Mert'in yanına gittim. 

'Ben eve geçip kıyafetlerimi alayım.' dedim, Mert cebinden anahtarı çıkarıp babasına verdi.

'Siz çıkın, biz Gamze ile eve uğrayıp gelelim.' dedi Mert ve beraber eve geçtik. Ben odama çıkıp küçük valiz hazırladım ve aşağı indim. Mert koltukta beni bekliyordu. 

'Gidelim mi?' dedim i harfini uzatarak. Mert başını salladı ve valizi elimden alıp diğer elini belime attı. Saat on olmuştu bile, eve girdik ve ben valizi yatak odasına bıraktım.

Hep beraber çay içtik çok olmadan yataklar açıldı, herkese iyi geceler diyip Mert ile odamıza girdik.

Kıyafetlerimi bavuldan alıp, utanmadan üzerimi değiştirdim. Mert yatağa girmiş beni bekliyordu, en son saçımı topuz yapıp yanına uzandım. 

Dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp kafamı göğüsüne koydum ve o saçlarım ile oynarken uykuya daldım. 

Oy: 30

Yorum: 20

ŞEBEĞİM / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin