Düğünüme son bir hafta kalmıştı. 10 Haziran günündeyiz şuan.
Sabah klasik işlerimi hallettim, ardından mutfağa inip kahvemi hazırladım. Çok geçmeden laptopu elime aldım ve düğün için tırnaklarımı yaptıracağım yer aramaya başladım.
Bunun öncesinde Mert'e mesaj atmıştım, uyanır uyanmaz hemde.
Şebeğim: Günaydıın
Şebeğim:Kimin kocası buyuy, bu benim kocaaamm evimin direği. Kalbimin sahibi, canımın içiiii
Şebeğim: Günaydı, tünaydın, yakşamlar komutan aşkım
Asker'im: Günaydın dünyalar güzelim
Asker'im: Ne ara çektin bu fotoğrafı aşkım?Şebeğim: Gizli 🥸
Asker'im: Diyosun
Şebeğim: Hm hm, sen ne yapıyorsun?
Asker'im: Yeni askerler geldi az önce dosyalarını imzalanmaya yolladım. Birazdan eğitime geçiricem, sen güzelim?
Şebeğim: Napıyım bende hastaneden çağırmıyorlar bende evde oturuyorum öyle, manikürcü bakıyorum düğün için
Asker'im: Düğün için başka eksik kaldı mı bebeğim?
Şebeğim: Yok sevgilim bir eksik yok. Ben kapatayım şu ortalığı toplamam lazım.
Asker'im: Tamam sevgilim, seni seviyorum kendine dikkat et
Şebeğim: Sende bir tanem (09.36)
'Eeee ne bok yicem ben şimdi evde?' Diye söylene söylene ortalığı toparladım.
En son sıkıldığım için alışverişe çıkma kararı aldım ve odama geçip giyindim.
(Kolye hariç) hazırlandım ve evden çıktım.
İlk Mert'i aradım ve evden çıkıp lojman otoparkına yürüdüm.
'Alo?' sesi gür ve sert çıkmıştı. Büyük ihtimal yanında askerler vardı.
'Alo, aşkım ben sana bir şey diyeceğim.' Dedim.
'Söyle güzelim.'dedi konuşmaya devam etti ' yat yere ben üç diyene kadar şınav çekeceksiniz. Başla!' Dedi bağırarak.
'Hayatım ben alışverişe gidiyorum, sana lazım olan bir şey var mı?' Diye sordum.
'Güzelim eğer orada bulursan şu bot için tabanlık oluyor ya alabilir misin? Botlar artık ayak altımı acıtıyor.' Dedi.
Lan ben sana asker botu alırım boşveer tabanlığı kurban olduğum.
'Tamam sevgilim kaç numara alayım. Yani bir beden büyük almam gerek.
'44 numara al güzelim.'
'Tamam aşkım öptüüm.' Dedim ve konuşarak kapattık.
Arabaya bindim ve şarkı falan açmadan lojmandan çıkıp Gaziemire doğru yol aldım. Optimuma gidecektim çünkü en çok mağazalar oradaydı.
Kırk beş dakika sonra arabayı otoparka bırakıp avm'ye giriş yaptım.
İlk pentiye uğrayıp bir kaç gecelik ( şort ve askılı şeklinde olan) ardından iç çamaşırı aldım. Onları alıp çıktım ve H&M'ye girdim.
Takı yerine ilerleyip kendime ilk kolye ve halka küpe aldım.
Zara'ya girdiğimde bir bölümde kışlık kıyafetler %50 indirime girmişti sezon bittiği için. Bir kazak, bir kot pantalon ve beyaz şişme mont alıp çıktım oradan.
Kitapçıya uğrayıp kendime kitap aldım ve oradan ayakkabıcıları tek tek gezmeye başladım.
'Kolay gelsin ben kışlık asker botu arıyordum da.' Diye sordum sadece asker eşyaları satılan yerdeki çalışana.
'Asker ailesinden olmayanlara satış yapmamız yasak.' Dedi adam ve hemen çantamdan askeri kimliğimi çıkardım ve gösterdim.
'Babam asker ve evleneceğim adamda. Bir nevi botu kocam için istiyorum.' Dedim ve kimliği çantama koydum.
Orada iki tabanlık ve bir asker botu aldım Mert'e. Aldığım bot 850 tl'ydi. Oradan çıkıktan sonra hemen otoparka inip eşyaları bagaja koydum.
Otopark çıkışında olan yere uğrayıp kendime latte aldım ve arabaya geçtim. Yola koyuldum.
Lojmana girdiğimde arabayı Mert'in evine çektim. Eve girip ayakkabı ile tabanlıkları masaya koydum ve not yazıp evden çıktım.
'Umarım bunlar ile rahat olursun. Seni seviyorum 💋'
Eve geçip eşyalarımı yerleştirdim ve telefona gelen mesaj ile sırıtmama engel olamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEBEĞİM / Yarı Texting
Teen Fiction0532: Gelecekteki karın, olacak çocuklarının anası Gamze ben :) Asker'im: Ne ara amk, nerden gördün de buldun beni. Ben 1 yıldır görevdeyim. 0532: Babam canım, aynı lojmandayız yanii Asker'im: Ya sabır kızım işine git bak şimdi komutandan azar yiyec...