83

6K 281 13
                                    

Merhaba! Öncelik ile bir şey söylemek istiyorum size. Şebeğim bittiği zaman yeni bir kurguya başlayacağım. Daha çok mafya, güçlü kadın, aile, şiddet gibi kusurlar olacaktır. Şiddetten kastım kadına şiddet tabi ki olmayacak. Zor bir geçmiş, karanlık gibi duran bir gelecek ve sonrası. Adını hallettim bile, şebeğim bittiği zaman başlayacağım. Onuda okursanız sevinirim. -AŞİNA-

Hilal babasına gülmeye devam ederken Mert aynı pozisyondaydı. Şoku atlatmış gibi durmuyordu ve bu tipi gerçekten komikti.

'Mert, dayı oldun dedim ya. Sanki hamileyim dedim!' diye söylendim, gelen bağırma sesi ile besmele çekmem bir oldu.

'Hamile misin?' diye kükremişti. Bu adamın dün gece bir şeyler içtiğine bu şekilde emin olmuştum.

'Salaksın sen. Harbi, Mert bir günde hamile kalamam öyle değil mi? Dayı oldun diyorum, Elif diyorum pırtlatmış bebeği.' dedim, mal gibi bakıyordu.

'Ne bok yersen ye Mert ya.' dedikten sonra Hilal'i yatağa uzandırıp odadan çıktım. Mutfağa geçtiğim zaman ilk Hilal'in mamasını hazırlamaya başladım. Yoğurt ile meyveleri karıştırırken;

'Dayı oldum lan ben!' diye gelen kükreme ile kocamın eski ayarlarına döndüğünü anlamıştım. Ayağıma değen eller ile Hilal'in geldiğini anlamıştım. Onu kucağıma alıp mamasını yedirmeye başlamıştım.

'Anne?' Dedi ve önünde duran mamasını gösterdi.

'Mama annecim, yemek yani.' Dedim,ağzını bir iki kez açtı ve kapattı konuşmaya çalışıyordu.

'Me-' dedi sonrası yoktu,

'Hadi annecim, yemek.'dedim bir kez daha ağzını açtı ve söyledi.

'Me-mek.' Dedi, bu bile mükemmel bir şeydi. En azından açıklığında yemek diyebilecekti.

'Evet annecim, yemek.' Dedim, gülerek kafasını salladı.

'Memek.' Dedi ve kaşığı ağzına götürdü. Hilal'ın bakışları kapının önüne kaydığında bende kapının önüne baktım. Mert 32 diş gülerek konuşmaya başladı.

'Ben dayı olmuşum.' Dedi, ben sabahtan beri ne anlattım bu adama?

'Valla de.'

'Valla.' Dedi, iyi değildi kocam. Yüzü düştü, kaşları çatıldı ve konuşmaya başladı.

'Kardeşim doğurdu, ama ilk hamile kaldı. Nasıl hamile kaldı, kocası ile sevişti. Benim kardeşim biriyle sevişti lan!' Dedi bir anda.

Mert'in dedikleri ile ağzım beş karış açılmıştı şoktan. Hilal ise Hint dizisi izliyor gibi bir bana birde babasına bakıyordu.

'Mert, tabi ki öyle bir şey yaşanacak ilk değil mi? Hilal'i leylekler getirmedi ya?' Dedim, Hilal'e döndüğümde kaşığı elinde yemeği ile oynuyordu.

'Doğru, biz senle dün bir güzel deneme yaptık. Ama olsun, benim kardeşim o.' Dediği an sabır diledim.

'Memek!' Diye bağıran Hilal tüm dikkatleri üzerine toplamıştı. Kızımız mamayı üstüne dökünce ağlamaya başlamıştı.

Hilal kirlenmeyi sevmiyordu.

Kirlen çocuğum, anan temizler nede olsa.

'Memek ne lan? Ne öğretiyoruz biz bu çocuğa.' Dedi Mert, sırıtarak Hilal'in önünde duran mama tabağını aldım.

'Tanıştırayım, bu memek bu da Mert.' Dedim, Mert kafasını salladı.

Gerizekalı.

'Babacım, anne tersine kalkmış sanki ha.' Dedi bana bakarak ve Hilal'i kucağına aldı. Mert'e bakıp güldüm ve konuşmaya başladım.

ŞEBEĞİM / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin