Kapının alacaklı gibi çalması ile uyandık, yani uyandım çünkü Mert hâlâ uyuyordu.
Kapı deliğine bakınca yaşlı bir adam olduğunu gördüm ve kapıyı açtım.
'Buyurun?'
'Kızım ben Mert'in babasıyım da yanlış mı geldim acaba?'Aha afferiim kayınbabanın önüne böyle çık, böyle tanış.
'Ha, Mert'in evi burası. Gelin lüften.' Dedim ve kapıdan çekildim. Mert hâlâ uyuyordu. Yastık alıp kafasına fırlattım.
'ASKER UYAN!' Diye bağırdı babası ve Mert anında 'emret komutanım' diyerek ayağa kalktı ve ben anında gülme krizine girdim.
' baba ne işin var burada?' Dedi Mert.
'Haylaz, babanım ben senin istesem gelir istesem gelmem. Sanane lan kerata.''Yok babam gel benim evim senin evin.' Dedi ve koltuğu gösterdi. Yaşlı amca bana baktı ve Mert'e döndü soran gözler ile.
'Gamze, kız arkadaşım baba ve komutanımın kızı.' Dedi ve beni belimden tutup kendine çekti.
'Öyle mi? Merhaba güzel kızım ben Hasan, tanıdın zaten.'
'Merhaba efendim.' Dedim ve elini öptüm. Koltuklara oturunca saatte baktım, sabah saat dokuzdu.
'Ben kahvaltı hazırlayayım.' Dedim ve mutfağa geçtim. Klasik kahvaltı hazırlamaya başladım, ama tabi börekler ve poğaçalar eşliğinde. Kayınbabamın gözüne girmem lazımdı.
Bir saat sonra her şey tamamdı ve içeri geçtim. Mert ve babası konuşuyordu.
'Kahvaltı hazır, geçelim isterseniz?'
'Tabi kızım, geçelim.' Dedi Hasan babam ve sofraya oturduk.'Ellerine sağlık güzel kızım, hepsi çok güzel gözüküyor.'
'Afiyet olsun efendim.' Dedim hâlâ çekiniyordum valla.
'Resmiyeti bırakalım kızım, amca de bana.' Dedi, yakında baba diyeceğim bey amca ne diyon sen.
' peki Hasan amcacım.' Dedim ve Mert'e döndüm, sırıtıyordu.
'Valla Mert geçen halan geldi, yanında iki kız. Hangisini Mert'e kısmet yapalım dedi, bende oğlum bilir dedim. Sevgilin olması iyi iyi, en azından severek evlenirsin.' Dedi. Yani arkadaşlar her an ortalığı karıştırmak için Mertlerin oraya gidip ve Mert'in elini tutup 'BENİM BU ADAM' diye bağırabilirim.
'İyi yapmışsın baba, yakında köye gelelim biz Gamze ile. Gelinlerini görsünler, bana da kısmet aramasınlar.' Dedi Mert. Ay ciddi ciddi benimle evlenmek istiyor evimin direği.
'Tabi oğlum, sizin de eviniz orası istediğiniz zaman gelin.' Dedi Hasan babam ve kahvaltıya başladık.
Benim aklımda köye gidersek o kızlara ve halasına nasıl nispet yapacağım dönüyordu. Acilen bu Mert'in bana evlenme teklifi etmesi gerekiyorki oraya gittiğimizde yüzüğümü onların gözüne sokayım.
Telefonum çalınca arayan kişi babamdı. 'Efendim babacım.'
....
'Tamam babacım geliyorum ben hemen.' Dedim ve kapattım. İki günlüğüne olmayacakmış ve beni görmek istemiş doğal olarak.
'İzninizle kalkayım ben, babam göreve gidecekmiş onu uğurlayayım.' Dedim ve yavaşça kalktım.
'Tabi ki kızım, bir gün babanla da tanışmak isterim.'
'Tabi ki, bekleriz sizi.' Dedim ve odadan çantamı alıp kapının oraya gittim.Mert yanıma geldi. Ve beni kendine çekip alnımdan öptü. 'Haberdar et beni güzelim.' Dedi ve gülümseyerek kafamı salladım
Eve gittim babamı uğurladım. Zaten toplasan bir 3 dakika sürdü. Ardından telefonumu elime aldım ve Mert'e yazdım.
Şebeğim: Ne zaman bana evlenme teklifi edeceksin?
Asker'im: Hmm bilmem
Şebeğim: Köye gitmeden önce olsa iyi olur, yani köye gidince o yüzüğümü seni yalnız bilenlerin gözüne sokayım.
Asker'im: yani gelip bana evlenme teklifi mi et diyorsun.
Şebeğim: Evet aşkıım bekliyorum yani bir baget yüzük
Asker'im: bakarız yani
Şebeğim: Köye gitmeden önce olsa iyi olur Mert efendi. Yoksa kocaya kaçarım
Asker'im: Sen bi kaç kocaya bende ortalığa benden hamile diyip seni kaçırmazsam şerefsizim
Şebeğim: Tehditçi pislik
Asker'im: Bende seni seviyorum sevgilim ❤️
——————
VAKTİM YOK YA BENİM VALLA AĞLICAM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEBEĞİM / Yarı Texting
أدب المراهقين0532: Gelecekteki karın, olacak çocuklarının anası Gamze ben :) Asker'im: Ne ara amk, nerden gördün de buldun beni. Ben 1 yıldır görevdeyim. 0532: Babam canım, aynı lojmandayız yanii Asker'im: Ya sabır kızım işine git bak şimdi komutandan azar yiyec...