Leyla'nın isteği ile alışveriş merkezine gidiyoruz. Gül ise telefonda sırıtarak biri ile yazışıyordu, Asiye hala ise yolları izliyordu.
'Asiye hala, yapmak istediğin bir şey varsa yapalım ya da gitmek istediğin bir yer?' dedim. Kadının bu durgunluğu korkutmuştu beni.
'Yok kızım, sağol.' dedi durgun ses ile.
'Alışveriş merkezine gittiğimizde bildiğim çok güzel bir kafe var, otururuz orada.' dedim gülerek. O ise gülümsedi. Bana...
Arabayı dışarı park ettikten sonra içeri girdik. Gül bu sefer telefonla konuşuyordu, Leyla ise hayranlıkla geldiğimiz yere bakıyordu.
'İlk oturalım.' dedi Asiye hala. Bir kafeye geçtik ve içecekleri söyledik.
'Gamze yenge, ben yakında nişanlanacağım. Nişanıma beklerim.' dedi Gül çekingen bir şekilde. Şok olmuş bir şekilde ona baktım.
'Ama sen daha bir aya kadar benden nefret edip, Mert'i seviyordun.' dedim, inanmaz ses ile.
'Gamze, ben özür dilerim. Benim o zaman size öyle davranma sebebim içimde olan hırstı. Mert beni sevmedi diye ondan intikam almak istedim, belki ayrılırsanız üzülür benim gibi diye düşündüm. Ama siz birbirinize o kadar bağlanmışsınız ki onlar size engel değil güven bağı oldu.' dedi Gül. Gözlerim dolmuştu, gözleri dolmuştu...
'Tamam, yapıldı bir şeyler sorun değil. Zaten önemli olan bundan sonrası dimi.' dedim ve gözlerinin içi parlayarak bana baktı.
Şuan 12 Haziran bir durum güncellemesi yapayım.
'Eee sizin elbiseleriniz hazır mı?' diye sordum kızlara.
'Yenge bizim orada olan düğünlerde biz düz günlük elbise ile gideriz, ama burası şehir yani biz ne giyeceğimizi bilmediğimiz için almadık.' dedi Leyla.
'Kahveleri içelim, içeride çok güzel elbise satan yerler var bakarız oradan size.' dedim, ikiside gülümsedi ve önlerindeki içecekleri içmeye devam etti.
Kafeden çıkıp bir mağazaya girdik. Kızların abartılı bir şey giymeyeceğini biliyordum. Uzun uğraşlar sonucu kızlara elbiselerini seçmiştik.
Gül'ün elbisesi
Leyla'nın Elbisesi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEBEĞİM / Yarı Texting
Ficção Adolescente0532: Gelecekteki karın, olacak çocuklarının anası Gamze ben :) Asker'im: Ne ara amk, nerden gördün de buldun beni. Ben 1 yıldır görevdeyim. 0532: Babam canım, aynı lojmandayız yanii Asker'im: Ya sabır kızım işine git bak şimdi komutandan azar yiyec...