Aşı oluyorum arkadaşlar salı günü. Kol ağrım olmaz ise bölüm yazarım, ama olursa kusura bakmayın.
—————'Mert, ayağını çeksene.' Diye yatakta onu itekliyordum.
'Kızım bir dur ya, ben böyle rahatım. Aaa gel bakim.' Dedi ve beni iyice kendine yapıştırdı.
Sabahtan beri yatakta bu haldeydik. O bana bu sıcakta sarılıp duruyordu, ve hava sıcaktı.
'Mert, pişmiş tavuk oldum.' Dedim ve ellerim ile yüzüme hava yapmaya çalıştım.
'Gel aşkım.' Dedi Mert, yataktan çıktı ve banyoya girdi.
'Saat akşam üç aşkım, gel buraya.' Diye seslendim.
'Soğuk duş alalım, sonra klimayı açar yatarız.' Dedi ve yanıma gelip beni sırtına aldı.
'Ya ben giyinmeye üşenirim, bırak beni.' Diye kalçasına vurmaya başladım.
'Çıplak yatarız, yatmadığımız şey mi?' Dedi ve duşa soktu.
Kendi üstünü çıkardı ve sadece çamaşırı ile kaldı. Yanıma geldi ve giydiğim geceliği tek çırpıda üstümden attı.
'Gel güzelim.' Dedi ve saçlarımı açarak bizi buz gibi suya çekti.
'Hadi yine karım beni ısıtsın.' Dedi ve duvar ile arasına aldı beni.
—
Saçımda hissettiğim elleri ile güne başladım. Dün gece aklıma geldi.Dün gerçekten çatlak ve varislerimden öpmüştü, sevmişti.
Sadece terlediğim için bu olay olmuştu.
Birde Mert'in 'beni ısıt.' Kandırmacası.
'Hadi uyan güzelim, kahvaltıya az kaldı.' Dedi, saçlarım ile oynamaya devam etti.
'Ama ben yorgunum.' Dedim ve yatağa iyice sindim.
'Hadi güzelim, kalk seni yıkıyayım.' Dedi.
'Sen yıkama sonu böyle oluyor.' Dedim ve yatakta ona döndüm.
Omzunda tırnak izleri vardı, boynunda ise ufak tefek morluklar.
'Ay ne güzel izler bırakmışım.' Dedim ve ellerimi tırnak izlerinde gezdirdim.
'Benim izlerimde çok güzel.' Dedi ve eli ile çenemi gösterdi. Ardından göğüs kısmımı.
Gülerek ayağı kalktım ve göğüsüme baktım.
Göğüsümün tam olarak bir parmak üstü morarmıştı.
Hızla duşa girdim ve giyindim. Ardından kahvaltı için alt kata indik.
Mert ile el ele oturacağımız sırada, bize seslenen kişiye baktık.
Buse bizi yanlarına çağırıyordu. Kabul etmedik ve kendi masamıza geçtik. Çok geçmeden yanımıza oturdular.
Yüzsüzler.
'Biz gelelim dedik.'
'Neden?' Dedim ona bakarak,
'Arkadaşımın yanına geldim.' Dedi omuz silkerek.
'Ben ne zamandır senin arkadaşınım?'
'Liseden beri?' Dedi,
'İnsanlar ne zamandan beri arkadaşlarını ezerler, dalga geçerler?' Dedim, ona dönerek. Sustu sadece önündeki yemeği yedi.
'Senin burana ne oldu.' Dedi Ege kendi üzerinde göğüsünü göstererek.
'Bilmem? Ne olmuş?' Dedim, anlamamış gibi.
'M-morarmış.'
'Dün gecedendir.' Dedim ve suyumu içtim. Buse şok şeklinde bana baktı.
'Siz seviştiniz mi?' Dedi,
'Kocamla, balayında, ne yapabilirim?' Dedim.
'Yok canım. Açık sözlü olman garibime geldi.' Dedi,
'Bunu lisede, erkekler tuvaletinde Emir ile seviştiğini söyleyen ve bunu okula duyuran Buse mi söylüyor?' Dedim dayanamadan.
'Ne- ne saçmalıyorsun.' Dedi, benle oynamayacaktı.
'Ya da sırf sınıf geçmek için kimya hocasına kendini elleten. Bak asla bunu hemcinsime yapmak istemem, ama senin bana yaptığın muameleler bundan daha çok acı veriyordu bana. Ben doydum kalkalım mı?' Dedim, Mert başını salladı ve hızla oradan ayrıldık.
'Mert, ben senin yanında böyle bir şey yapmak istemezdim.' Dedim. Nedense Mert'in yanında yaptığım için pişmandım.
'Az bile yaptın, onun sana yaptıklarından sonra.' Dedi ve alnımdan öptü,
'Emin ol yanlış bir şey yapsaydın gelip seni uyarırdım. Haklıydın ve sustum.' Dedi, elimi tuttu ve odamıza çıkardı.
Hızla kapı önü çantalarımızı aldık ve sahile geçtik.
Mert şezlongda uyuyordu, ve yüzü bana dönmüştü. Yanakları ile dudaklarını sıkıştırmıştı, çok tatlıydı.
Dudakları ile oynamaya başladım.
'Çok oynadın öp bari.'
'Öpiyim mi?' Dedim saf ayağı,
'Öp.' Dedi ve öptüm.
———
Ne kadar süre bölüm atamam bilmiyorum ama idare edin 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEBEĞİM / Yarı Texting
Teen Fiction0532: Gelecekteki karın, olacak çocuklarının anası Gamze ben :) Asker'im: Ne ara amk, nerden gördün de buldun beni. Ben 1 yıldır görevdeyim. 0532: Babam canım, aynı lojmandayız yanii Asker'im: Ya sabır kızım işine git bak şimdi komutandan azar yiyec...