63

8K 319 22
                                    

Şuan babam ve kocam yolun ortasında halay çekiyor desem, inanır mısınız? 

Evet, kızımız olacağını öğrendikten, künefe yedikten sonra yani onlar için akşam yemeği.

Annem ise, canım kek istediği için heyecan ile kek yapmaya gitmişti.

Salonun ortasında halay çekenlere baktım.

Çok mutlulardı,

Bense koltukta bağdaş kurmuş, ellerim karnımda bizimkileri izliyordum.

'Susun artık, kız hamile bebeğinde başını şişirdiniz.' diye içeri giren Elif'e baktım. 

Elif ile Ali el ele.

İkisi de görev sonrası yoktu.

Teyze oluyorum, galiba.

'Elif!' diye üstüne atladım, evet atladım.

Affet annecim.

'Höst!' diye belimden çekilmem ile arkamı döndüm.

Mert çatık kaşlar ile karnıma bakıyordu.

'Ne oldu aşkım?' 

'ne mi oldu? Bak tanıştırayım, karnında ki bebek. Gelişme aşamasında.' dedi karnımı göstererek.

Ay sağol, bende karpuz zannediyordum.

'Valla mı?'

'Valla.' 

'Lan! Siz neredesiniz? Haber vermeden gittiniz, neredeydiniz?' dedim, hormonlar.

'Iıı şey, biz yıldırım nikahı ile evlenip, dört ay balayı yapmış olabiliriz.' dedi, dört ay balayı ne.

'Efendim?' dedim, masumca.

Anlayanı tepsinler.

'Mert, biz neden bir hafta balayı yaptık? Neden dört ay değil.' dedim, ağlamaya başladım.

'Hayatım, bak.' dedi Mert, elleri yüzümü bularak.

'Biz neden dört ay balayı yapmadık Mert? Ben neden hemen hamile kaldım, ben tatil istiyorum.' diye ağladım.

Hıçkırarak ağladım,

Buna ağladım.

'Anne!' diye bağırdım ve hızla gidip anneme sarılarak ağlamaya devam ettim.

'Birincisi hayatım bizim balayı süremiz gayet iyiydi, bu mallar abartmış. İkincisi ikide bir ısıtırsak birbirimizi hamile kalırsın. Üçüncüsü doğur prensesi ailecek gideriz.' dedi.

'Söz mü?'

'Söz bir tanem.' dedi, anında Ali'ye döndü.

'Oğlum siz mal mısınız? Siz daha birbirinizin yüzüne bakmıyordunuz, ne evlenmesi.'dedi, haklıydı.

'Bilmiyorum, en son hatırladığım nikah masasında evet demem.' dedi Elif.

'Salaklar.' dedi Mert ve beni bağrına bastırdı.

'Uyuyalım.' dedim, kafamı kedi gibi Mert'in göğüsüne sürttüm.

'Bizde gidelim.' dedi Ali, Elif'in elini tutarak.

'Siktir git pezevenk karımı ağlattı.' dedi, Mert. 

'Baba sizde misafir odasında kalın.' dedi Mert, babam kafasını salladı.

'Gel tanem.' dedi babam, annemin elini tutarak.

'Uzak yatın, aranıza yastık koyarak uyuyun. Hatta ben annemle uyuyayım.' dedim ve hemen annemin elini tuttum.

ŞEBEĞİM / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin