Yanlış Alarm (?)

30 5 0
                                    

Alpheus'un Ağzından;
Doris'le çıktığımız koridorda kimsenin olmadığına emin olduktan sonra ona yaklaştım.
Alpheus:
-Hala sana çok aşığım Doris. Senin sevgine sahip olabilmek için kötü olmayı kabul ediyorum.
Doris:
-Ne saçmalıyorsun?
Alpheus:
-Saçmalamıyorum Doris, sana olan aşkımdan bahsediyorum. Boş ver bu element oyununu. Senin için kaybetmeyi bile göze alırım.
Doris:
-Gerçekten doğru mu söylüyorsun?
Alpheus:
-Benim ne zaman yalan söylediğimi gördün?
Doris:
-Biraz önce.
Alpheus:
-O seninle konuşabilmek içindi. Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun. Sensiz ne kadar mutsuz olduğumu fark ettim.
Pan:
-Doris, hazırlan! Çıkıyorsunuz.
Doris:
-Sana inanıyorum, Alpheus. Helios'u seviyormuş gibi yapıyorum çünkü kazanabilmemin tek yolu buydu.
Alpheus:
-Ama önemli olan asıl duygularımız değil mi?
Doris:
-Evet öyle. Şimdi gitmem gerek. Çok geç kalmadan dönerim. Bu odada benim gelmemi bekle. Buraya kolay kolay kimse girmez.

Beni soktuğu oda, aslında tam da ihtiyacım olan odaydı. Aptal, çok hızlı inandı. Bu kadar basit olacağını düşünmemiştim.
Tüm odayı deli gibi aramaya başladım. Çünkü gördüğüm şeyler aradığım anahtarların burada olduğunu söylüyor. Raflara dizilmiş özel vazolar, duvara monte edilmiş hayvan kafaları, bir sürü çekmecesi olan dolaplar... Pan, bu sarayda kendi tarafında olmayan kimsenin rahatça dolaşmayacağını düşündüğü için çok zor bir yere sakladığını sanmıyorum.
Upuzun bir arayıştan sonra sadece bir tane anahtar buldum. Ama bu anahtarın nereye ait olduğunu nereden anlayacağım? Denemekten başka çarem yok sanırım.
Olabildiğinde ses çıkarmadan diğerlerinin yanına indim. İnerken işaret parmağımı dudaklarıma yaslayarak sessiz olmalarını sağladım.
Alpheus:
-Buranın anahtarı mı değil mi emin değilim. Eğer yedeği yoksa buranın değil gibi geliyor.

Açmayı denedim ama olmadı.
Dione:
-Şimdi bizi boş ver. Saraydan kimseye gözükmeden çıkarsan Hestia'yı bulabilirsin. Belki oranın anahtarıdır. Hatta bence oranın anahtarı çünkü anahtarın ucu oradaki kapının yuvasına çok benziyor. Tabii denemeden bilemeyeceksin.
Boreas:
-Nasıl başardın bunu?
Alpheus:
-Kendilerini çok zeki sanıyorlar ama çok aptallar. Her numaraya sazan gibi atlıyorlar. Beni kendi elleriyle anahtarın önüne sürükledi. Her neyse şimdi bunu konuşmayalım. Doris ve muhtemelen Helios, saraydan çıktılar. Doris'ten eminim. Ama çıktığı kişi Helios muydu bilmiyorum. Ben şimdi gidip saraydan çıkabilmek için deneme yapacağım. Buranın anahtarı da Doris'te. Onu da alıp Hestia'yla sizi kurtarmaya geleceğiz.
Dione:
-Senin evine en yakın kafenin kapısının gösterdiği yöne doğru gideceksin. Ne zaman bordo ve uzun bir bina görürsen sola dön. Sonra hiç düşünmeden atla.
Alpheus:
-Ne!?
Dione:
-Oraya gittiğinde anlayacaksın.

Saraydan çıkabilmek için bir muhafız kılığına girmeliydim. Ve giyebileceğim kıyafetlerin nerede olduğunu biliyorum. Doris'in beni bekle dediği odaya geri döndüm. Kıyafetlerimi değiştirdim. Artık elimi kolumu sallayarak çıkabilirim bence.
Pan'in odasının önünden geçerken kalbim durma noktasına geldi ama hiç sorunsuz saraydan çıkabildim. Şimdi Dione'nin bahsettiği yeri bulmam gerekiyor.
Önce evimin önüne, sonra da en yakın kafeye gittim. Kafenin kapısı nereyi gösteriyorsa oraya önümü döndüm ve yürümeye başladım. Bir süre yürüdüm. Doğru yolda olduğuma emin miyiz? Yanlış kafeye mi gittim acaba? Dione'nin bahsettiği uzun, bordo bina falan göremiyorum ben.

UYUMSUZ ELEMENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin