Alayına Karşı|53

11.4K 1.1K 3.7K
                                    

Hola.

Umarım iyisinizdir çünkü bölümden sonra aynı şeyi hissetmeyebilirsiniz.

Bir tık ağlatan bir bölümle geldim. Şimdiden çok özür diliyorum sizden.

Multimedia'daki şarkı Sezen Aksu-İzmir Yanıyor parçası. Önerendir; bölüm boyunca başa sarıp sarıp onunla beraber okuyun.

Keyifli okumalar.
Sınır: 880 Oy 6K yorum

⛓🗝
Alayına Karşı|53

Denizhan'dan...
İzmir'in güzellik kraliçesi ilan edildiği gece.

"Cidden inanamıyorum." Diye fısıldadı Onuralp ağzımın içine kadar girerek.

Yüzümü buruşturmamak için kendimi zor tuttum. Şimdi suratına bir yumruk geçirirdim de işte sıkıntı, yanlış yerde yanlış zamandaydık.

"Biz şu an kaçak yollarla bi güzellik yarışmasına girdik ve tanınmamak için değişik imajlara büründük."

"Ne yapsaydık aptal?!" Burhan benim yapmayı düşündüğüm şeyi yapıp Onuralp'in ensesine bir tane geçirdi. "Zaten herkes heyecanlı ve gergin Onuralp bi' sus! Sizin yüzünüzden ben de sevgilimin yanına gidemiyorum!"

Bu kadar boş insanı etrafıma topladığım için ara sıra bu nedenle de kendimden nefret etmeliydim bence.

Kendimden nefret etmek için tonla iğrenç ve kötü nedenim varken bu aralarında en masum olan neden olurdu Sanırım. Evet, en azından kendimi iyi hissederdim.

"Kes sesini gerizekalı." Dedi Batı. "Biri duyacak şimdi!"

Onları umursamaya bir son verip ki bu gün haddinden fazlaca umursamıştım, sahneyi izlemeye devam ettim.

"Oğlum kırk metre ötemizde oturuyorlar kim duyacak?" Dedi Onuralp Batı'nın söylediklerine karşılık. Doğru, İzmir'in ailesi ve yakın arkadaşları bizden uzakta oturuyorlardı. "Her yer yabancı kaynıyor zaten kimse anlamaz bizi."

Önümüzde oturan kadınlardan biri dönüp Onuralp'e ters ters baktığında Onuralp gülümsedi. "Hello bitches, How old are you?"

Göz devirip ters ters Onuralp'e baktım. Amına koyduğumun beyinsizi muhtemelen şu an merhaba bebeğim nasılsın dediğini falan zannediyordu.

Beyin fakiri.

Önümüzdeki kadın elini çantasına atıp bize döndü ve çantayı bir güzel Onuralp'e geçirdi.

Burhan kahkaha atarak geriye çekilirken Batı'nın da ondan pek bir farkı yoktu.

Ben ise zaten oldukça stresliydim ve onları pek de siklediğim söylenemezdi. Muhtemelen önümüzdeki kadın Onuralp'e çantayla vura vura öldürse bunu ancak bir kaç gün sonra fark edebilirdim.

Umarım yapardı. Bence yapmalıydı yoksa ben arkadaş katili olacaktım.

Stresle elimi yüzümde gezdirip dirseklerimi dizlerime yasladım ve gözümü yeniden sahnede gezdirdim.

Alayına KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin