Alayına Karşı|4

13K 1.1K 902
                                    

Ben geldim aşkımlar!
Nasılsınız bakalım görüşmeyeli?

Şimdi ben bu bölümü sizlere bırakıp ders çalışmaya gidiyorum. Sizde bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.

Keyifli okumalar.

⛓🗝
Alayına Karşı|4

"Canım çıkmış hiç haberim yok öyle bir haldeyim yani." Dedi salona giren Selen. Gözümdeki gözlüğü düzeltip gülerek Selen'e baktım. "Saçını kurut aptal. Hasta olacaksın." Dedim kafasına sardığı havluyu gösterip. "Aman ya ," Dedi Selen oflayarak. "Bir şey olmaz şimdi hiç kurutma makinasının sesini çekemeyeceğim çok yoruldum."

Telefonumu elime alıp ofladım. "Benim Kutay'ın telefon numarasını bulmam lazım." Dedim kızlara bakarken.

Hiç biri beni takmadı. Allah razı olsun , çok yardımcı oluyorsunuz gerçekten.

Basketten eve döneli üç saat falan olmuştu. Eve kendimizi atar atmazda duş alıp salona oturmuştuk. Kendimi çok yorgun hissediyordum. Ayrıca vicdan azabı da çekiyordum. Kutay'a bir şekilde ulaşıp gönlünü almam gerekiyordu çünkü kalbini kırmıştı. Ayrıca Denizhan....

Benim serseri tatlı belam , yine etrafı darmaduman etmişti ve enkaz altında kalan ben olmuştum. Unutmaya çalışıyordum olmuyordu. Saldım artık benden uzakta da olsa içten içe severim diyordum bu sefer dibimde dolanıyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum.

Ama bildiğim bir şey vardı. Bir gün Denizhan'da benim peşimden koşacaktı. Onun yüzünden yaşadığım tüm hayal kırıklıkları , üzüntüleri o da yaşayacaktı.

Ve ,
Derin bir iç çekip gözlerimi yumdum. Bir gün bana aşık olmasını istiyordum. Öyle bir sevsin ki benim ona olan aşkım , onun aşkının yanında küçük kalsın.

"Ahenk'e çok sinir oldum." Dedi Arya kucağındaki Laptopla ilgilenirken. "Hayır resmen gel döv beni diyor. Bu kadar gıcık bir kızı hayatım boyunca görmediğime yemin edebilirim."

"Denizhan bence sevmiyor onu. Bakın buraya yazıyorum. Denizhan'ın seveceği bir kız değil o. Bunları lisede Denizhan'la kanka olmama dayanarak söylüyorum. Kız da bir kere ağırbaşlılık yok , saygı sadakat sıfır zaten. Resmen Denizhan'ın yanında Kutay'a yürüdü."

"Yakışmıyorlarda." Dedi Rüya. "Denizhan'ın yanına bence ya cidden orjinal bir sarışın gider ya da," gözleri kısa bir an benim üzerimde dolandı. "Ateşli bi esmer."

Dudaklarımı ıslattım. "Ben size ne diyorum , siz bana ne anlatıyorsunuz ?" Dedim gözlerimi onların üzerinde gezdirirken. Benim Kutay'a ulaşmam lazımdı.

Tamam Denizhan'la yakıştırılmak da hoşuma gitmiyor değildi hani.

"Aşkım bak," Dedi Selen koltukta oturuşunu düzeltip bağdaş kurdu ve bana baktı. "Bir şey diyeceğim ama üzülmeyeceksin sonra resmen bu gece de yakıyoruz moduna giriyoruz yoksa."

Göz devirdim. "Söyle Selen'im,"Dedim bıkkınlıkla ne diyeceğini beklemeye başlayarak. "Yine o ağzından nasıl bal damlayacak acaba ?"

"Ben sizi liseden beri çok yakıştırıyorum. Yan yana efsane bi görüntüsünüz. İnsanın böyle oturup saatlerce izleyesi geliyor." Dedi Selen gülerek. "Bak sen ve Denizhan'dan bahsediyorum." Gülümsedim ve başımı koltuğun arkasına yasladım. "Bana bilmediğim bir şeyler mi söyleseniz ? Çünkü ben zaten her gece bunu hayal ediyorum da."

Alayına KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin