Alayına Karşı|7

12.1K 1K 1.2K
                                    

ben geldim ! Hemde güzel bir bölümle,

Öncelikle bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın !

Biliyorsunuz ki ağır bi hastalık geçirdim ama iyileşiyorum ve artık tüm hikayelerine çok sık bölümler gelecek emin olabilirsiniz!!!

Bakın YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN !!!

Keyifli okumalar...
Sınır: 230 oy, 800 yorum

⛓🗝
Alayına Karşı|7

Bakışlarımı üzerinde gezdirdim. "Ama bak baby," gülerek gözlerimle altındaki kot pantolonu işaret ettim. "Direk dansçısı," tehlikeli bir şekilde gülerek onun gözlerine bakarken fısıldadım. "Porno yıldızı için ," Ahenk'in rengi git gide sararırken keyifle gülümsedim. "Fazla kapalı giyinmiyor musun?  Senden daha cesur bir şeyler beklerdim. ayrıca üzerindeki kazağın rengi sana olmamış."

Keyifle gülümseyerek Ahenk'i izlemeye devam ettim. Ahenk'in bakışları üzerimde daha çok dolgun vücudumda ve ince belimde gezindi. Ua bir kusur arıyordu ya da kendini benden daha güzel olduğuna inandırmaya çalışıyordu ama bir kere beyni olsa kainat güzellik kraliçesiyle kendini kıyaslamazdı.

Yutkunduktan sonra korku dolu gözlerle gözlerime baktı. "Sen bunları nerden biliyorsun ?"

Ona doğru bir adım attım. "Benim bilmediğim bir şey olma ihtimali çok zor, Ahenk. Senden küçüğüm falan ama genelde bana zehir gibi derler." Gülümseyerek başımı omzuma doğru eğdim. "Ve biz bu bilgilerin mafya babası olan baban ve umursamadığın sevgilin Denizhan'ın öğrenmesini hiç mi hiç istemeyiz." Dudaklarımı ıslattım. "Değil mi?"

Ahenk kaşlarını çattı. "Bunları biri öğrenirse, birinin kulağına giderse," Dedi sinirle üzerime bir adım gelip. "Seni gebertirim İzmir." Dedi nefret dolu bir sesle. "Doğduğuna pişman olursun."

Gülerek tek kaşımı kaldırdım. "İnanır mısın?" Dedim keyifle. "Her gün milyon kere tehdit ediliyorum ama hiç ciddiye alamadım. Almayacağım da. Çünkü ," ona doğru bir adım attım. "Havlayan köpek ısırmaz. Hem genelde ben de tehdit etmem, haber veririm ve yaparım."

Ahenk yüzüme ne yapacağını bilemez ama sinirli bir şekilde bakarken ben ise onu alt etmenin verdiği hazla konuşmaya devam ettim. "Arayayım mı Denizhan'ı?" Dedim gülerek. "Dağıtıma önce ondan başlayalım. Nasıl fikir? Bence çok iyi fikir. Magazine de yaymak isterdim ama malum, Denizhan'ın adını senin gibi bi kızın kirletmesine izin vermem."

"İzmir!" Dedi Ahenk sinirle fısıldayarak. "Benimle oynuyorsun," dişlerini sıktı. "Oynama! Ben kazanırsam sonuçlarına katlanamazsın."

"İnan bana," Dedim gayet keyifli ve umursamaz bir şekilde. "Çok korktum gerçekten." Alayla söylendikten sonra devam ettim. "Ben altı adamın bana tecavüz etmesinden kurtuldum kızım," Dedim gözlerimi kısarak. "Onlarca adam elimde can verdi. Senden mi korkacağım?"

"Korkmalısın." Dedi Ahenk sinirle. Kahkaha atmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım. Ahenk ise devam etti. "Belli ki çok masum bir kız değilsin İzmir. Bana , babamın işlerin kullandırtma bu iş büyür ve sen kaçacak delik ararsın."

Ben ? ben, ben ? İzmir Ekin, Ahenk'ten korkacak kadar düşmüş müydüm ?

Hayır.

"Babanın arkasına sığınarak değil," Dedim gülerek. "Kendine güvendiğin zaman çık benim karşıma yiyorsa. Ayrıca masumluk göreceli bi kavram artık. Neye göre, kime göre masum olup olmadığım tartışılır."

Alayına KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin