Hola babies!
Nasılsınız bebeklerim benim?!
Özlediniz mi gece bölümlerini bakalım! Ben çoook özlemişim.
Bölümler gitgide daha aksiyonlu daha beter oluyor ve kitabın asıl konusu buralar bile değil neredeyse.
Ama merak etmeyin,büyük kaoslara çok yaklaştık. 🤪😉
Satı arası yorumlarınızı okumayı çoook seviyorum bu arada. Bunu atlamayın olur mu?
Keyifli okumalar!
Sınır:680 oy 4,8K yorum⛓🗝
Alayına Karşı|36"Hamileyim."
Bakışlarım, Selen'in yaşlı gözlerinden kısa bir an bizim kızlara döndü.
"Selen..." dedim yutkunup ve ilerleyip onun dizinin dibine çöktüm. "Güzelim..."yutkundum. Ne diyeceğimi bilemiyordum.
"Babası Ege değil mi?" Dedi Arya şak diye. Kaşlarımı çatıp sinirle Arya'ya baktım kısa bir an. Ardından da yeniden Selen'e söndüm. "Bunu Ege'ye söylemen lazım."
"Babamlar," dedi Selen. "Öldürecekler beni." Selen ne kadar rahat olsa da ailesi çok baskıcı ve katıydı. Hele de bu konularda. Şimdi Selen'in genç yaşında ve evlenmeden hamile kalması her şeyi mahvetmiş olacaktı.
u
"Ege'yle konuş." Dedi Rüya dolu gözlerini kırpıştırıp. "Ege'nin de bir şeyler düşünmesi gerekiyor Selen'im. Tek başına bu yükün altına giremezsin."Kısa bir sessizlik oldu. Derin bir nefes aldım. "Selen, sen nasıl yaparsın böyle bir şeyi?" Dedim kendimi tutamayarak. "Ege'yle kaç aydır tanışıyorsunuz ki?! Doğru düzgün sevgili olup olmadığınız bile belli değil."
Selen başını olumlu anlamda salladı. "Haklısın," dedi gözyaşlarını silip. "Bir an oldu ben de anlamadım. O kadar pişman olmuştum ki size bile anlatmadım ya."
Haklıydı aslında. Selen hemen gelir bize ben Ege'yle birlikte oldum derdi. O zaman konuşurduk illaki. Klasik kız muhabbetleriydi ki bunlar Selen'in en sevdiği malzemelerdi ama anlatmamıştı. Çünkü bu durum onu dahi fazlasıyla rahatsız etmişti.
"Ege'yle konuşmaya gideceğim." Dedi Selen ayağa kalkarken ve hızlı adımlarla tuvalaete ilerledi. Bizde kızlarla birbirimize kısa bir bakış attık. Ne oluyordu böyle bize?Odadan çıkıp salona geçtik. Dün gece nereye attığımı bilmediğim telefonumu arayıp bulduktan sonra odama kapadım kendimi ve yatağa uzandım.
Denizhan; izmir tamam yaklaşma bana, bende senden uzak duracağım ama bir kez dinle adam akıllı beni lütfen
Denizhan: seni çok kırdığımın farkındayım ama uyku dahi uyuyamıyorum güzelim ne olur bi sesini duysayım
Denizhan: İzmir kapında yalvarmamı mı istiyorsun civcivim?
Denizhan: tamam her şeye tamam ama yeterki iyi ol tamam mı söz veremiyorum sana yaklaşmayacağıma dair çünkü çilek kokun olmadan nefes aldığımı hissetmiyorum ben İzmir. Konuşalım ne olur. Düşündüğün kadar pislik bir adam değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alayına Karşı
General Fiction"Unutma fırtınam," Dedi kolumdan tutup beni kendine çekerken. Dengemi kaybedip yere düşmemek için onun omuzlarına tutundum. Denizhan, elini belime yasladı. Başımı kaldırıp onun esen rüzgardan dolayı hareketlenen siyah saçlarına ardından da buz mavis...