Alayına Karşı|34

10.6K 1.1K 5.1K
                                    

Ben geldim!!

Nasılsınız bakalım?

İkinci sınavlar başlıyormuş pek iyi değiliz ama hadi hayırlısı diyelim.

Oy vermeyi unutmayın! Keyifli okumalar...

Sınır: 650 Oy 4.5K yorum

⛓🗝
Alayına Karşı|34

"Selam çirkin ve onun belalısı ve benim canım kardeşim!" Gelen Karahan ve Haktan'dı. Sanki her şey çok düzgünmüş gibi onlarda yine bir yerlerden fırlamışlardı.

Üstelik bunlar Kabus'un yerini nereden biliyorlardı?

"Bu piçin burada ne işi var?" Dedi Denizhan kaşlarını çatarak ve sonra duraklayıp bana döndü. "Sana inanamıyorum izmir." Dedi hayal kırıklığıyla. "Gerçekten yaptın mı bunu?"

"Odun!" Dedim sinirle. "Kainat güzeli var senin yanında dana! İnsan az kibar olur!"

"Ne yapalım İzmir hanım?" Dedi Denizhan bana bakarak. "Bir dahakine böyle zevkli işleri bok etmek yerine ki şu an çok eğleniyor olabilirdik, Karahan'ı takarsınız kolunuza. Kabusa da alırsınız isterseniz, o halleder. Dünya sizin etrafınızda dönüyor ya hani."

O an davete gitmeden önce bana dedikleri geldi aklıma.

Benim çağırdığımı zannediyordu. Karahan'ı kabusa benim çağırdığımı zannediyordu. Çünkü aslında onunla aramda bir şeyler olduğunu da düşünüyordu. "Gerçekten nefret ettiğimi bile bile, senin yanında görmek istemediğimi bile bile, sen abim olacak piç kurusunu bizim en gizli en önemli işlerimize mi dahil ettin?"

"Deni-"

"Nabersiniz yiyişenler derneği?" Dedi Karahan keyifle yanımıza gelip ve sözümü kesti. Yanağımı ısırdım. Resmen kıyamet meydanındaydık. Ve suçlu taraf ben gözüküyordum oysaki benim uzaktan yakından alakam dahi yoktu.

Şimdi atarlanıp tersleyemezdim de, Denizhan'ı kırdığım belliydi. Üstelik o benim hastalığıma fazlaca üzülmüşken, çare aramaya kalkmışken bunu yapmam şerefsizlikten öte bir yere taşımayacaktı beni. Çok yorulmamıştım gerçekten şimdi tutup Denizhan'ın dudaklarına yapışsam ne olurdu ki sanki?

"Karahan." Dedim onu uyarırcasına. Denizhan kısa bir an bana ve Karahan'a bakıp sinirle güldü.

"Ne işin var lan senin burada?" Dedi büyük bir sinirle ve Karahan'ın üzerine doğru bir adım attı. Karahan ise buna karşılık gülerek omuz silkti şerefsizin sülalesi rahat desem, Denizhan hiç rahat değildi. "Aslanım, geçmişte ne kadar başarılı işler yaptığımızı biliyorsun," dedi Karahan gülerek. "Şimdi neden tekrar yapmayalım değil mi?"

Kaşlarım çatıp şaşkınlıkla gözlerimi birbirine büyük bir nefretle bakan ve birbirlerine meydan okuyan iki mavişe diktim.

Bir dakika, bunlar geçmişte neler yaşamışlardı? Neler oluyordu da bu haldelerdi? Karahan eskiden Kabus üyesi miydi?

"Karahan siktir git," dedi Denizhan. "Arada kan bağı gibi boktan bir ilişki var diye sakin kalmaya çalışıyorum, siktir olup gitmezsen elimden kimse alamaz seni."

Alayına KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin