Yazarınız mekana giriş yaptı.
Bu arada mevzuyu bilenler bilir, bayağı bi üzüldüğüm bir durum vardı. Size de ufak bir hayat tüyosu vermiştim. Ve bana çok çok çok güzel destek mesajları geldi. Bu beni çok mutlu etti gerçekten.
Birileri de Yok anladık işte aşk acısı çekiyordun ama bölüm at falan böyle umarsızca Mesajlar atmış.
Lan atıyorum bölümleri zaten! Çıldırtmak mı istiyorsunuz beni ya?!
Yani açıkçası çok da sikimde değil artık aşk meşk falan. Zaten mis gibi bir sayfa açtım. 10/10 iyiyim şu an. Size de haber vermek istedim. Gerçek hayatta unutulmayacak hiç bir erkek yoktur bebekler.
Bu arada bölüme geçelim artım çok uzadı buralar.
Keyifli okumalar,
Sınır; 350 Oy 1,5K yorum
Aga oy verin oy! Parayla değil korkmayın! Basın şu yıldıza!⛓🗝
Alayına Karşı|15"Neden Deniz, İzmir?" Diye sordu meydan okurcasına.
Sakın kaçma İzmir. Bu tuzak soru. Sakın kaçma ve onu dumura uğratan hiç beklemediği bir cevap ver. Hadi kızım görelim seni.
Sorudan kaçacağımı ya da saçmalayacağımı falan düşünüyorsa çok büyük saçmalıyordu. Çünkü onun istediğini yapmayacaktım. Ne kadar gerçekleri ona açıklamak istesem de bu isteğimi hızla bastırdım.
Büyük bir özgüvenle gülümsedim. "Üniversitede çok hoşlandığım bir çocuk vardı." Dedim onun gözlerine bakarken. "Acayip yakışıklıydı. Hep aklım kaldı onda."
Yalan, öyle biri hiç bir şekilde yoktu. Ama tutup şimdi Denizhan'a da 'Salak! O bizim isimlerimizin birleşimi!' De diyemezdim.
Denizhan'ın yüzündeki gülümseme silindi. Bu doğru yolda olduğumu gösteriyordu. Çok doğru yoldaydım. Denizhan'a ne kadar deli divane aşık da olsam ona hiç bir zaman yenilmeyecektim. Yenilsem bile belli etmeyecektim. Buna şey de diyebilirdiniz, karda yürüyüp iz bırakmamak.
"Deniz?" Dedi tek kaşını kaldırıp. "Okulunun adına aklında kaldı diye o adamın ismini mi koydun, İzmir? Senden çok daha yaratıcı şeyler beklerdim." Beni kınayan bakışlar atmaya başladı. Şeytan bir tane yanağına çarp diyordu da. Neyse.
Aptal zaten özünde gayet yaratıcı bir isim! Ama sen ne anlarsın ki maviş dana.
"Ya," Dedim gülerek. "Öyle aklımda kalınca koyayım dedim. Çok güzel olmamış mı ama?"
"Ya ya," dedi Denizhan. "Baya iyi olmuş."
Gülümseyerek başımı hafifçe yana doğru eğdim. Denizhan dudaklarını ıslatıp gözlerini etrafta gezdindikten sonra bana doğru bir adım daha attı.
"Hoşlandığın Deniz," dedi ve başını eğip yüzünü yüzüme yaklaştırdığında ister istemez nefesimi tuttum. Bana bu kadar yakın olması hiç iyi değildi. Denizhan ben kalp hastasıyım uzak dur biraz!
Denizhan'ın gözleri kısa bir an dudaklarıma indikten sonra yeniden gözlerime bakıp göz kırptı. "Sevdiğin kim, İzmir?"
Denizhan'ın sorusuyla yumruğumu sıktım.
Sensin gerizekalı, Altı yıldır deli gibi sevdiğim sensin!
Dudaklarımı ıslattım. "Sevdiğim yok," Dedim tehlikeli bir şekilde gülerken. "Kimse beni haketmiyor çünkü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alayına Karşı
Ficción General"Unutma fırtınam," Dedi kolumdan tutup beni kendine çekerken. Dengemi kaybedip yere düşmemek için onun omuzlarına tutundum. Denizhan, elini belime yasladı. Başımı kaldırıp onun esen rüzgardan dolayı hareketlenen siyah saçlarına ardından da buz mavis...