(Mm;İzmir'in dövmeleri.)
İlk bölümümüzle sahalara giriş yapıyoruz!Ben BDR ve AA'dan sonra Alayına Karşı'da da çok iddialı olduğumu söylemek istiyorum izninizle.
"Öncelikle ufak ama sert bi uyarı yapacağım , biliyorum ilerleyen bölümlerde çok fazla linç yiyeceğim BDR'deki gibi. Çok fazla karakterlerime ve bana karşı kötü yorumlar küfürler gelecek. Eğer ön yargıyla yaklaşacaksanız , tarafıma istediğiniz kadar hakaret edip kitapta saçma bulduğunuz abartı bulduğunuz yerlerde dalga geçecekseniz ciddiye almadan okuyacaksanız arkadaşlar beni yormadan lütfen sessiz sedasız ayrılın. Çünkü bi kitapta her şeyin %100 yaşanmış olabilmesinin ya da yaşanılabilmesinin imkanı yok ! Ve bende gerçek bir yazar değilim kendimce bir şeyler yazıyorum! Buna göre , saygı çerçevesinde iyi-kötü her türlü yoruma kabulüm."
E hadi başlayalım mı o zaman ?!
Bebeklerim biliyorsunuz daha kitabımızın başındayız sizi sarmayabilir ilk bölümler ama vazgeçmeyin ön yargılı yaklaşmayın çünkü kurgumuzun çok iyi olduğunu düşünüyorum.
Ayrıca bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın !
Bu arada her zamanki gibi kitabımızın sembolünü buraya bırakıyorum ;
⛓ 🗝
Alayına Karşı|1"İzmir , geldi."
İçeriye , küçük odaya girip kapıyı arkamdan kapattım. Yankı, oturduğu sandalyede döndü ve bana bakıp gülümsedi. "Hoşgeldin, bebeğim. Çok güzel gözüküyorsun." Dedi ona tebessüm ettim. "Barkın ve Atlas yok mu ?"
"Atlas aşağıda , Barkın bu gece geç gelecekmiş sanırım ." Yankı'yı başımla onaylayıp bir kaç adım atıp büyük cam duvardan depoya baktım.
"Ne yapmış bu da , şu an bu kadar işkenceye mağruz kalıyor ?" Diye sordum. Gözümü aşağıda sandalyeye bağlanmış ve yüzünün çoğu yerinde kesikler olan adama bakarken. O öylece otururken üç tane adam işkence aletlerinden birini hazırlamakla meşgullerdi.
"Bir tane köpeğe tecavüz ederken yakalanmış. Atlas çok sinirlendi." Alt dudağımı ısırıp derin bi nefes aldım sabır dilemek amacıyla. "Kızlar , kadınlar yetmedi , bir de hayvanlara tecavüz etmeye başladılar." Dedim sinirle. "Atlas'a söyleyin bu adam yaşamayacak. Ya siz bu adamın canını bağırta bağırta çıkartırsınız ," Bakışlarım Yankı ve yanındaki iki adamı buldu. "Ya da ben diri diri yakarım."
"Tamam ," Dedi Yankı ayağa kalkıp elini omzuma koydu. "Bunu söyleyeceğim Atlas'a , zaten seve seve yapar."
"Yankı, çek o elini." Dedim başımı ona çevirip. "Bu sıralar yine bana yavşamaya başladın , farketmedim zannetme."
Yankı sabır çekip elini omzumdan çekti. Gözleri boynumdaki ucunda D harfi olan kolyeye takıldı. "Şu D harfi kim bilmiyorum ama," gözleri gözlerimi buldu. "Onu bi unutabilsen, dünyanın en eğlenen kızı olacaksın biliyorsun değil mi....kendine yazık ediyorsun." İşaret parmağının tersiyle yanağımı okşadı. "Al al yanakların , güzel gözlerin , dolgun vücudun , tamamiyle dillere destan güzelliğin o'nun uğrunda eriyip gidiyor ve o bunun farkında bile değil."
Yankı, bir daha gerçekleri yüzüme vurdu. Ama benim her gece ağlayarak bu gerçekleri bile bile kendi yüzüme vurduğumu bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alayına Karşı
General Fiction"Unutma fırtınam," Dedi kolumdan tutup beni kendine çekerken. Dengemi kaybedip yere düşmemek için onun omuzlarına tutundum. Denizhan, elini belime yasladı. Başımı kaldırıp onun esen rüzgardan dolayı hareketlenen siyah saçlarına ardından da buz mavis...