Ben geldim !!!
Nasılsınız bakalım ?Ben de siz oy verip yorum yaptıkça çok çok çok daha iyi olurum bebeklerim.
Umarım yeni bölümümüzü beğenirsiniz. Bu arada merak etmeyin bol aksiyonlu , delidolu bölümler çok yakında. Bu bölümler giriş bölümleri olduğu için biraz daha sakin geçiyor.
Bol bol satır arası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın ! Sizler seviyorum !
⛓🗝
Alayına Karşı|2
6 yıl önce|19 Eylül 2014...."Kanka , orada!" Dedi Heyecanla Selen ellerini çırpıp. "Allah çarpsın orada !"
"İki kişi oynuyorlar." Dedi Arya. "Biz bir yolunu bulup bu oyuna girersek konuşma olasılığınız çok yüksek Selen!"
Onların bu haline göz devirip ellerimi üzerimdeki siyah dar kot pantolonun cebine sıkıştırıp başımı eğdim ve ayağımla yerdeki taşlarla oynamaya başladım.
Bakışlarım yanımıza gelen Rüya'yı buldu. Gözlerim üzerindeki montta gezindi. Gülümseyerek göz kırptım. "Kimden dızladın aşkım montu?"
Rüya yanıma gelip yanağımı öptü. "Aşkım kim var bu okulda Nike mont alıp giyecek kadar zengin olan ? Onuralp'ten arakladım tabiki de."
"Burhan da gayet zengin." Dedim tek kaşımı kaldırıp Rüya'nın gözlerine bakarken. Rüya dediklerimle göz devirdi. "Burhan bok yesin." Dedi. Güldüm.
Burhan , Rüya'nın sevdiği ve okulun en yakışıklıları arasında top üç listesinin başındaki çocuktu. Babasının Çanakkale'de otelleri olduğunu söylemişti Rüya. Zaten pek sınıftan çıkmıyordum. Arya da sınıftan çok fazla çıkmazdı. Biz sıramızda oturur hep kitap okurduk. Gerçi Arya benden daha fazla kitap okurdu. Ben bazen kendi kendime çizim falan yapardım. Bize hep okuldaki haberleri ya Rüya ya da Selen yetiştirirdi. İkisinin çevresi epey genişti.
Lise ikide olmamıza rağmen ben yeni yeni sosyalleşmeye başlamıştım. Mesela Onuralp denilen çocukla 9.sınıftan beni tanışmamıza rağmen yeni yeni konuşmaya başlamıştık. Anlayacağınız çok arkadaş canlısı da sayılmazdım. Ama yine de pozitiftim. Eğlenceliydim ve deli doluydum.
"Ne yapıyorsunuz bakayım ?" Dedi Barkın yanımıza gelip. Kolunu ben ve Rüya'nın omzuna attı. "Selen'in yeni avını gözlüyoruz." Diye mırıldandım kollarımı göğsümde bağlayıp. Barkın güldü. "İzmir, senin ne zaman manitacılık haberlerini alacağız be koçum ?"
"Boş işler." Dedim gülerek. "Kimse bana bakmaz zaten. Bende kimseye alıcı gözüyle bakmam. Siz yapın manitacılığınızı ben takılırım tek başıma."
"Of yine başladık !" Dedi Rüya sinirle. "İzmir gayette güzel kızsın delirtme şimdi beni Allah için ya !"
"Rüya ," Dedim gülümseyerek. "Bebeğim siz beni kardeşiniz gibi gördüğünüz için size öyle geliyorum. Yoksa erkeklerden kimse bana bakmaz. Bakmıyor da. Al gördün Selen iki yıldır okuldayız altı tane sevgili değiştirdi. Sizde de oldu bir şeyler. Ama bak ben hala aynıyım. Demek ki pek de beğenilecek bir kız değilmişim."
70 kilo olan ve bu kiloya ulaşmak için on kilo vermiş bir kızdım. Fiziğim ne kadar uğraşsam da pek düzgün değildi ne yaparsam yapayım olmuyordu işte. Kilo falan veremiyordum. Dişlerim de öne doğru çıkıktı ve acil tel takılması gerekiyordu ama çok fazla pahalıydı ve ailem bunu karşılayacak durumda değillerdi. Açıkçası kendimi hiç sevmiyordum tek sevdiğim şey gözlerim ve uzun olan kirpiklerimdi. Zaten gözlerim de kimse bilmese de lensti. Öylesine almamıştım aslında. Gözlerim bozuk olduğu için takıyordum ama annem bir kere yeşil alınca hep öyle kalmıştı ve herkes beni yeşil gözlü biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alayına Karşı
General Fiction"Unutma fırtınam," Dedi kolumdan tutup beni kendine çekerken. Dengemi kaybedip yere düşmemek için onun omuzlarına tutundum. Denizhan, elini belime yasladı. Başımı kaldırıp onun esen rüzgardan dolayı hareketlenen siyah saçlarına ardından da buz mavis...