Hola babies!
Nasılsınız güzelliklerim aşkım bebeğimler?
Yine bomba gibi bir bölüm, bence alıştık artık böyle bölümlere ve galiba AK, BDR'den daha olaylı olacak gibi.
Şimdi çok uzatmadan sizi bölümle baş başa bırakıyorum.
Lütfen satır arası yorumlar yapıp düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın.
Keyifli okumalar...
Sınır: 800 oy, 5K yorum
⛓🗝
Alayına Karşı|42Onuralp'den
"Hayır bok mu var İspanya'da!" Dedi Denizhan sinirle. "Babam olacak adam da orada! Ya öğrenirse İzmir'imin oraya gittiğini?!"
"Olacakları düşünemiyorum," dedi Burhan da sıkıntıyla.
Vallaha biri çakmak çaksa şu ortama dertten patlardık. Doğalgaz vanası gibi mübarek, dertlerimizin vanasını açık bırakmıştık.
"Gitmesine izin veremem." Dedi benim maviş bebeğim içli içli. "Orada çok yalnız kalır üstelik hayatı da tehlikeye girer."
Kısa bir sessizlik. "Hiç bir şekilde izin veremem gitmesine." Elimi onun omzuna koydum.
"Aşkım bırak gitsin bir okul daha bitirsin, biraz daha güzelleşir şimdi orada sonra gelsin." Dedim gülümseyerek.
"Hem bakarsın bu kez götü falan büyür, biraz da yatak işlerinden anlamaya başlar. İlerde senin işine yarar bu." Göz kırptım. "İspanya'da kızlar anlıyor bu işlerden bak misal Ester Exposito." Aklıma gelen şeyle durakladım. "Denizhan'ım, aşkım bebeğim bu kız İspanya'ya gidince yoldan çıkmasın sakın? Ben olsam kesin yoldan çıkardım."
Denizhan'ın dudaklarının üzerinde gezinen işaret parmağı durakladı ve bana döndü. "Onuralp in arabadan." Dedi buz gibi bir sesle. "Yoksa sikerim seni."
"E o zaman ben çıkarıyorum pantolonumu."
Bir anda enseme tokat yememle inleyerek arka koltukta oturan Burhan'a baktım. "Ne yapıyorsun ya?"
"Öldürecek şimdi seni puşt!" Dedi Burhan da sinirle. "Kes iki dakika sesini. İyice erkek orospusu oldun başımıza!"
Göz devirdim. "Burhan hiç beni desteklemiyorsun!" Dedim kollarımı göğsümde bağlarken. "Beni hep üzüyorsunuz!"
"Sikilmek mi istiyorsun amına koyayım neyini destekleyeceğim?!" Dedi Burhan bana karşılık.
"Evet! Kankam değil misin destekle ne olmuş yani? Anca beraber kanca beraber."
"Onuralp bir kez daha konuşursan seni şu uçurumdan aşağıya hiç düşünmeden atarım." Denizhan aşkımın sesini duymamla yerime sindim.
"Hakikaten biz neden uçurum tepesindeyiz aşkiletam?" Dedim Denizhan'ımı izlerken. Aşkım benim.
"Keyfim ve kahyası öyle istedi Onur." Denizhan'ın sesi yeniden buz gibi bir şekilde çıktığında en sonunda susma kararı almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alayına Karşı
Ficción General"Unutma fırtınam," Dedi kolumdan tutup beni kendine çekerken. Dengemi kaybedip yere düşmemek için onun omuzlarına tutundum. Denizhan, elini belime yasladı. Başımı kaldırıp onun esen rüzgardan dolayı hareketlenen siyah saçlarına ardından da buz mavis...