Alayına Karşı|22

10.6K 1.1K 2.5K
                                    

Gece bölümü!!!
Gececi tayfa bir el kaldırsın bakalım? Nabersiniz, neden uyumadınız bakayım ?

Ben de size güzel bir bölüm getirdim bir tık geç kaldım ama olsun.

Boş bol-özellikle de satır arası-yorum yapmayı unutmayın.
Yıldızı patlatmayı da unutmayalım aşkımlar.

Keyifli okumalar.
Sınır: 410 oy  2,2K yorum

⛓🗝
Alayına Karşı|22

"Abi bi tuvalete mi gitse-"

"Otur lan aşağı!" Dedi Denizhan sertçe Yankı'ya cevap verip. Kahkaha atmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım. Sabahtan beri gülmemek için kendimi sıkmaktan patlama raddesindeydim.

Denizhan hepsinin ağzına sıçmıştı.

"Ay altıma işeyeceğim," Dedi kahkahalara boğulmuş ve kahkaha atmaktan nefes dahi alamayan konumda olan Atlas. "İ-İzmir şu tiplere bak!" Atlas omzuma vurup yan yana oturan salakları işaret ettiğinde bende kahkaha atmama engel olamadım. Daha doğrusu bastırmaya çalıştığım kahkahamı serbest bıraktım.

"Ya," dedim konuşmaya çalışarak. "Ne olur kusura bakmayın ama," tekrar kahkaha atmaya başladığımda Denizhan'la göz göze geldik.

Denizhan elimdeki zinciri sanki tespih sallıyormuş gibi sallarken kendini tutamayıp güldü ve gülerek bana baktı. "İzmir ama gerçekten çok sinirliyim civcivim," Dedi. "Gülme."

Civcivler yesin seni maviş dana,
Ya da sadece civcivin yesin.

Herkes kahkahalara boğulmuş şekildeydi. Selen ve Arya yukarıda kahve yapıyorlardı. Barkın ve Atlas zaten nefes dahi almadan kahkaha atmakla meşgullerdi. Rüya inşallah gülmekten bayılmamıştır.

Ahenk'e kabusun yerini söylediği için Batı, götüne bağlı olan klozet yetmiyormuş gibi Denizhan onu yere oturtmuş odadaki klasik ahşap oyma detaylı koltuğun ayağına kelepçelemişti. Batı şu an klozetin üzerinde oturuyordu ama bir eli koltuğa kelepçeli olduğu için bir hayli yana doğru eğilmişti ve büyük ihtimal önümüzdeki bir hafta on gün yana doğru eğik gezecekti. Beli tutulmuş olmalıydı. Yani en azından kesinlikle ben olsam şimdiye kadar çoktan tutulmuş olurdum.

İkinci olarak Denizhan'ın evindeki klozeti-hâlâ nasıl söktüğünü anlamadık, Denizhan bile şokta-söktüğü için Denizhan önce onu bir güzel dövmüş daha sonrada eline tuvalet fırçası bantlanmıştı ve bir ay tuvaletlerin hepsini-Kabustakilerde dahil hepimiz evlerindeki- temizleyecekti.

"Ama Zincir-"

"Yankı," Dedi Denizhan sabır dilercesine. "Koçum kendini bana zincirle siktirtme. Bak bu gün ağzımı çok bozdunuz! Amor'u üstünüze saldırtmayın bana."

Ve evet, son olarak Yankı. Denizhan onun ağzına feci sıçmıştı. En son zincirle beraber Yankı'nın da kolundan tutmuş tuvalete götürüp sanırım cidden zinciri bir yerine sokacaktı ama buna engel olabilmiştim Allah'tan.

Zincirin hatrına.

O eski üzerinde adım olan zincirim ise şu an Denizhan'ın ellerindeydi. Ve kesinlikle eline çok yakışmıştı.

Tamam söz bir ara eline bebek yakışıyor mu onu da deneyeceğim.

Göz kırpıp dil çıkaran emoji.

"Aman abi Amor'u bizden uzak tut gözünü seveyim. Aşkım benim, canım Denizhan'ım. Haşmetlisine kurban olduğum." Dedi Onuralp.

Haşmetli? Küçük Denizhan? Tamam bu konuyu uzatmayacaktım...

Alayına KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin