Alayına Karşı|8

11.3K 1K 1.3K
                                    

Hello !!!
Nasılsınız ?

Yeni bölümümüzle geldim! Çok uzatmayacağım. Sadece bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın olur mu ?

Keyifli okumalar,
Sınır:230 oy 850 yorum

⛓🗝
Alayına Karşı|8

"Denizhan ?!"

"İzmir?!"

Denizhan bana doğrulttuğu silahı indirdi. Bende onunla aynı şeyi yapıp silahın emniyetini kapattım ve tekrardan belime sıkıştırdım. Ama henüz şaşkınlıktan çıkabilmiş gibi bir halim yoktu.

Bir çeteyi çökertmek en azından işlerini baltalamak için depolarından birini basıyorduk, kapıyı açıyordum ve karşımda bana silah doğrultmuş altı yıllık aşkımı görüyordum.

Bunun neresi normal ve alışagelmiş olabilirdi Allah aşkına!

"Sizin," Dedi Atlas şaşkınlıkla. Benim de onun gibi şaşkın bakışlarım Denizhan, Batı ve Onuralp'in üzerinde gezindi. Arkalarında da bir ton adam vardı. Ardından da Atlas konuşmaya devam etti. "Ne işiniz var burada?"

"Bizde tam aynı soruyu size soruyorduk değil mi Denizhan bebeğim?" Dedi Onuralp Denizhan'a bakarak. Denizhan ise Onuralp'e göz devirdikten sonra gözleri benim üzerimde gezindi.

"Şimdi," Dedi Denizhan konuşmaya başlayarak. "Ya siz bu çetenin bir parçasısınız, ya da biz. Ama biz bir parçası olmadığımıza göre ve İzmir'in bu konulardaki tavrını bildiğime göre siz de Çeteden değilsiniz ama bu depoda bizden başka kimse yok ve bu depo o çeteye ait." Denizhan derin bir nefes aldı. "Ne oluyor burada amına koyayım?!" Dedi ardından da. Resmen iç sesim karşımda canlanmıştı.

İç sesim, seni bu kadar yakışıklı bir adama benzettiğim için benimle gurur , onur ve şeref duymalısın tatlım. Bunları biliyorsun değil mi ?

Bu arada, Denizhan'ın ağzına neden küfür etmek bu kadar yakışıyordu ?

"Şimdi şöyle," Dedi Atlas derin bir nefes alıp. "Biz kabus üyesiyiz." Dedi kısa kesip. "Biliyor musun bilmiyorum ama tecavüzdür, tacizdir bu tip şeyleri yapan orospu çocuklarına hakkettiklerini veriyoruz. Ve bu çetenin bir üyesi ağımıza takıldı."

"Aaa," Dedi Onuralp şaşkınlıkla. "Denizhan onlarda Kabus tayfadanmış."

"Kabus Tayfa?" Dedim anlamaya çalışarak kaşlarımı çattım. "Ben bir bok anlamıyorum. Sizde mi şimdi Kabus üyesisiniz ve biz aynı çetenin peşinde miyiz?"

Denizhan güldü.

Derin bir nefes aldım. Gülüşünü içime çekmiş gibi hissetmem ne kadar normaldi bilmiyordum ama gözlerimin içine gülerek bakması yaralı olan kalbimde çiçekler açtırmaya yetmişti.

Tamam, konumuza dönebilirdik.

Karnımın içinde filler sevişiyor kelebekler zaten çıldırmış bir oraya bir buraya çarpıp duruyor, organlarım ise sanki bir apartmanmışçasına pencerelerden sarkmış öbür organlara dedikoducu kadınlar gibi olayı anlatırken kalbim ise göğüs kafesimin içinde Sezen Aksu-Seni yerler şarkısını açmış kalbimin duvarlarına astığı Denizhan'ın fotoğraflarına bakarak kendi çapında kopuyordu ve akciğerlerimin iki parçası el ele tutuşmuş organlarımın bu halini sanki çocuğunun mürüvvetini izleyen yaşlı bir çift gibi izliyordu.

Alayına KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin