Alayına Karşı|50

10.8K 1.1K 5.9K
                                    

Kaç yıl oldu saymadım, köyden göçeli
Mevsimler geldi geçti, görüşmeyeli
Hiç haber göndermedin o günden beri
Yoksa bana küstün mü, unuttun mu beni?

Arkadaşım eş, arkadaşım şek, arkadaşım eşek!

Bu şarkıyı kendime ithaf ediyorum. Sebep; büyük eşeklik edip bayağı AK tayfayı boşladım. Ufaktan bi küsüştük gibi oldu.

Ama her şey karşılıklı aşklar, hadi gelin bi barışalım. Siz boooool booool benimle düşüncelerinizi paylaşın yorumlar yapın hayalet okuyucu tayfa bi oy versin bende upuzun bölümler yazarım aramızdaki şu buzları bi eritelim,

Ne dersiniz? Bence olur gibi.

Size upuzun bir bölüm yazdım. Bölümde psikolojinizi etkileyecek şeyler olabilir aşklar. O yüzden şimdiden hazırlıklı olun çünkü ben de yazarken bi fena oldum.

Tabii ki satır arası yorumları unutmuyoruz değil mi?

Keyifli okumalar,
Sınır: 870 Oy 5.7K yorum

⛓🗝
Alayına Karşı|50

"İzmir..."

Ne var Denizhan?

"İzmir uyan güzelim." Dudaklarını dudağımın kenarında hissettim bu kez de. "Hadi gidiyoruz sevgilim, uyan artık."

Huysuzlukla mırıldanıp başımı çevirdim. "Rahat bırak beni Deni." Diye söylendim. O kadar rahattım ki şu an bunu anlatmaya kelimeler yetmezdi.

"İzmir iki saattir seni uyandırmaya çalışıyorum güzelim!" Denizhan bu kez sitemle konuştuğunda yüzümü buruşturdum.

Azıcık sussa ne olurdu yani?! Uyuyorduk işte ne başım da dikilip duruyordu?!

Hayır yani Denizhan bebeğim, istersen başka şeylerde yapabiliriz. Yatak senin sonuçta ve artık ben de senin sözlünüm. Ama biliyorsun ki biraz uykuya ihtiyacım var.

Yerimde daha da yayılıp yüz üstü döndüm ve başımı yastığa bastırdım. "Beş dakika daha." Diye mırıldandım.

Bu yatak benim yatağımdan daha rahattı ve buram buram Denizhan kokuyorken kim, nasıl kolayca uyanmamı bekleyebilirdi ki?! Denizhan üzgünüm buz mavili kıvırcık yakışıklı sevgilim benim ama tam bir salaksın biliyorsun bunu aşkım değil mi?

Kusura bakma müstakbel kocacığım ama evlendikten sonra muhtemelen tüm kahvaltıları senin hazırlayacağını üzülerek bildirmek isterim çünkü beni öldürseler öyle kolay kolay bu yataktan kalkamam.

Yatağın ayak ucu tarafının çöktüğünü hissettim. Denizhan yatağın ucuna oturmuş ya da uzanmış falan olmalıydı ama umursamadım. En azından beni sonunda azad etmişti.

Rahat rahat uyumaya devam edecekken kalçamda -siktir ben neden iç çamaşırlarıyla uyuyordum Denizhan'ın yatağında?! Canıma mı susamıştım?!- Denizhan'ın dişlerini hissettim.

Evet evet, kalçamda Denizhan'ın dişlerini hissettim.

"Denizhan!" Canımın acısıyla çığlık atıp hızla yerimde doğrulduğumda Denizhan gayet rahat bir şekilde yatakta yaylandı ve ellerini başının altına koydu.

Bir de serseri serseri bir şey yapmamış gibi gülmüyor muydu?! Bir tane yapıştırsam ağzına beni yatağa atar mıydı acaba?

Dur bir tane yapıştırayım.

Alayına KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin