Ben geldim!!!
Aslında bu bölüm dün gelecekti hatta 00.00'dan sonra da yılbaşı özel bölümü gelecekti ama uyuya kaldım. Ama olsun, bir dahaki bölüm yılbaşı özel bölümü olacak ve ya bu gece ya da yarın yayında olur.Bol bol yorum yapmayı unutmayın,
Ve ekranın sol alt köşesindeki yıldıza basmayı da.Umarım yeni yıl hepimize güzellikler getirir.
Sizleri seviyorum,
Keyifli okumalar.Sınır:240 950 yorum
⛓🗝
Alayına Karşı|10"Of be şuna bak." Dedi biri tenimi okşarken. Ağlamamak için yanağımı ısırdım. Onlardı. O altı adamdı. Bana daha önce de tecavüz etmeye çalışan o adamlardı.
Ellerinden kurtulduğumda bu sefer hızla koşmak adına harekete geçtim.
Ama ayağımın kaymasıyla yere düşmem bir oldu. Korkarak tekrardan ayağa kalkmaya çalıştım.
Hayır, hayır!
Pes etme İzmir. Pes etmek sana yakışmaz. Pes etme!
Hayat neden benden yana değildi ki?
Altısı aynı anda kahkaha attı. "Korkma küçük," Dedi biri. "Emin ol hayatında alamayacağın zevki alacaksın korkma."
"Yakından daha da güzel." Dedi biri önüme çöküp. Belimi okşarken. "Teni bebek gibi." Eli yanağıma değdiğinde başımı geriye çekip kaçmaya çalıştım. Ama öbürleri de bana yaklaştı.
Yerimde çırpınıp ellerinden kurtulmaya çalıştım ama biri belime tekme attığında acıyla inledim. Canım yanıyordu. Çok korkuyordum. Altı kişilerdi. Nasıl engelleyebilecektim tek başıma. Nasıl onların elinden kurtulacaktım hiç bir fikrim yoktu?
Gücüm yetmezdi ki!
"Hadi burası çok orta," Dedi biri. "Köşeye çekin orada hallederiz. Sabaha kadar."
Yerde sürüklenerek geriye doğru çekildim. Bağırmaya çalışıyordum. Yapamıyordum. Çırpındıkça daha çok canım yanıyordu. Yediğim dayaklarda cabasıydı.
"Ne demişler bilirirsin güzellik," Dedi biri elini saçlarıma götürüp sertçe çekti ve yüzlerimizin karşı karşıya gelmesine neden oldu. "Tecavüzden kaçış yoksa zevk almaya bakacaksın."
"Ama," Dedi keyifle biri kahkaha atarak. "Sertiz biraz. Can yakarız."
"Önce çok canın yanar." Dedi öbürü. "Çok çok yanar. Sonra ya acıdan bayılırsın biz senin baygın bedeninle işimizi halleder öldürürüz ve bir kenara atarız. Ya da sağ kalırsın. Acıya alışırsın ve zevk almaya başlarsın."
Gözümden yaşlar boşalmaya başlarken çırpındım. Ellerinden kurtulmak için tüm gücümle çırpındım.
Biri o geceki gibi üzerime oturduğunda inlememe engel olamadım. Canım yanıyordu. Bu sefer Denizhan da mı duymuyordu sesimi ? Amor'un da sesi gelmiyordu.
Denizhan da mı unutmuştu, vaz mı geçmişti benden?
Kucağımda oturan adam kendini bana sürtüp zevkle inlediğinde gözümden bir yaş aktı. Gözlerimi sımsıkı yumdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alayına Karşı
Ficção Geral"Unutma fırtınam," Dedi kolumdan tutup beni kendine çekerken. Dengemi kaybedip yere düşmemek için onun omuzlarına tutundum. Denizhan, elini belime yasladı. Başımı kaldırıp onun esen rüzgardan dolayı hareketlenen siyah saçlarına ardından da buz mavis...