Alayına Karşı|13

10.8K 1K 1.8K
                                    

Hola yavrular.
Yazarınız mekana giriş yaptı.

Keyifler nasıl bakalım. Büyük ihtimal hepiniz derste olduğunuz için mutsuzsunuz.

Olsun olsun, geleceğimiz önemli.

Bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi sakın ha unutmayın bebeklerim.
Keyifli okumalar....
Sınır: 325 oy 1,1K yorum

⛓🗝
Alayına Karşı|13

"Ben adam dövmek için geldim dünyaya," dedim kendimden emin bir şekilde ve tabureden indim. "Ne olmuş?"

"Şerefsizin biri," Dedi Denizhan telefonunu kapatıp koltuğun üzerine attı. "Bir kız çocuğunu taciz ederken yakalanmış bizimkilere. Getiriyorlar şimdi."

Yutkundum ve sakinleşmek adına kısa bir an gözlerimi yumup derin bir nefes aldım. "Ben üzerimi değiştirip geliyorum." Dedi Denizhan ve kenardaki koridora ilerledi.

Denizhan'ım önlüğünü burada da çıkarabilirdin. Dövmelerini görürdük, neden böyle yaptın ki şimdi?

Kendi kendime göz devirip fırına baktım. Ah be browni, bu hikayede yanan sen olacaksın galiba.

Olsun. Ben yanık da yerim hiç sorun değil. Sonuç olarak Denizhan'la beraber kahkahalar atarak yapmıştık. Fırının fotoğrafını çekip kızlarla aramızda açtığımız whatsapp grubuna girdim.

'Hanginizin sevgilisi size hastayken browni yapar? Benim sevdiğim adam sevgilim olmadığı halde yaptı gidip köşenizde ağlayabilirsiniz hanımlar.'

Kendi kendime gülerken mesajı kimin gördüğüne baktım. Selen görmüştü. Zaten kendisi gece uyumuyordu gündüz de kalkmıyordu.

Selen:nE?!
Selen: siktir lan yeme beni
Selen: lan bu iş raydan çıkıyor! Lan Denizhan Alaf sana browni yapmış lan browni!
Selen: ben sana demiştim mavi iç çamaşır takımını giy diye APTAL!
Selen: oğlum ciddisin değil mi?!
Selen: @arya @rüya @burçak  kalkın lan! Kıpkırmızı alarm.
Selen: SOS LAN SOS ÇOK ACİL UYANIN

Selen daha Mesajlar atmaya devam ederken gülerek ses kayıt tuşuna basıp telefonu ağzıma yaklaştırdım ve fısıldadım. "Hazırsanız, zincirle adam dövüp, Denizhan'ı yakmaya gidiyorum."

Selen: HELAL LAN ASLAN İŞTE!
Selen: ya da aslan değildi. HAŞİN CİVCİV😉
Selen: ULAN SANA HEMEN ÜLKENİN TÜM YÖNETME YETKİLERİNİ VERSİNLER SEN YÖNET BU ÜLKEYİ.

Selen'in attığı mesajlara gülerken gözlerim Denizhan'ın ışığı yanıp sönen telefonunu buldu.

Normalde telefona bakacak, karıştıracak bir insan değildim. Bunu yanlış da bulurdum ama şu an merak duygum çok kabarmıştı. Denizhan'ın girdiği odayı kontrol ettikten sonra hızla koltuğun üzerindeki telefonu aldım.

Ahenk:Denizhan açacak mısın telefonu.
Ahenk: sabahtan beri seni atıyorum.
Ahenk: yeter artık.
Ahenk: o kızı gördüğünden beri beni umursamıyorsun ve ben buna katlanamıyorum Denizhan!  O kız benden güzel diye mi böyle yapıyorsun!?

O kız?
O kız güzel diye mi böyle yapıyorsun ?

Ne haltlar karıştırıyorsun Denizhan ?!

Alayına KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin