Alayına Karşı|20

11K 1K 2.6K
                                    

Ben geldim civcivlerim ve bebelerim.

Nasılsınız neler yapıyorsunuz bakalım?

Mesela bir sorayım, hayatınızda şu an olan ya da olmak üzere olan en güzel şey ne?

En kararsız kaldığınız peki? Hadi sohbet edelim birazcık.

Ha bir de hangi illerde yaşıyorsunuz ? Ben İstanbul.

Bol bol yorum yapmayı unutmayın olur mu?
Hepinizin bal yanaklarından öpüyorum.
Keyifli okumalar,
Sınır:400 oy, 2K yorum

⛓🗝
Alayına Karşı|20

"Haktan sen nasıl bana abim olacak o şerefsiz Karahan'ın Türkiye de olduğunu söylemezsin!?!"

Kollarımı göğsümde bağlayıp gülümsedim. Hislerimde yine hiç yanılmamıştım. Tam da tahmin ettiğim gibi.

Karahan, Denizhan'ın abisiydi.

Ayrıca bu da değil, Karahan'ın arkadaşı olan pembe saçlı Haktan, Denizhan'ın adamıydı. Bunu Karahan biliyor muydu acaba?

Ne karıştırıyorsunuz acaba siz abi kardeş?

Gerizekalılar. Ne boklar karıştırdığınızı da öğreneceğim ama az kaldı. Bu daha başlangıç.

Asıl sorun Karahan'ın Denizhan'ın abisi olmasından ziyade, Denizhan'ın neden abisinden nefret ettiğiydi? Aralarında çok büyük şeyler olmalıydı ki Denizhan kardeşi olduğunu belli etmemişti. O kadar stoklamaya ve araştırmaya rağmen ben dahil bulamamıştım. Bilirsiniz, benim bulamayacağım şey normalde çok azdır. 

"Nerede şimdi o?" Dedi Denizhan telefonun karşı tarafındaki Haktan'a. Sesinde buram buram öfke yatıyordu.

"Haktan bana şu piçin adresini ver! Eski evinde kalmadığını biliyorum! Ben sizin kadar salak değilim. Eski evini de kontrol ettiriyorum." Tekrar Denizhan'ın nefret dolu sesi etrafta yankılandı. Kuruyan dudaklarımı ıslattım.

"Ne?" Dedi Denizhan duraklayarak. "Sen şu adresini tekrar etsene bir."

Denizhan'cığım yabancı bir yerde oturmuyor abin merak etme. Kendisi kapı komşum olur.

"Bana sakın o itin gidip İzmir'in karşı dairesine taşındığını söyleme-" Denizhan arkasını döndüğünde göz göze geldik.

Başımı olumlu anlamda sallayıp Haktan'a kalmadan sorusunun cevabını vermiş oldum.

"Haktan," Dedi Denizhan sakin kalmaya çalışarak. "Seni de o piçi de sikeceğim. Haberin olsun."

O telefonu kapatıp cebine sıkıştırdığında ona doğru bir adım attım. "Karahan komşum oluyor." Dedim. "İyi de anlaşıyoruz. Tatlı çocuk."

"Abim olduğunu biliyor muydun?" Dedi gözlerime bakarken. Ardındna da sinirle güldü. "Bende kime ne soruyorsam. Kesin anlamışsındır sen."

Başımı olumlu anlamda salladım. "Karahan direkt diliyle bana gelip Denizhan'ın abisiyim demese de ben abin olduğunu anlamıştım." Aşık olabiliriz Denizhan ama saf değiliz aşkım.

Alayına KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin