Alayına Karşı|9

10.6K 1K 1.1K
                                    

Naber yavrular ?
Basılınız bakalım. Keyifler yerinde mi ?

2020 laneti de bitiyor Allah'a çok şükür. İnşallah bir an önce özgürlüğümüze kavuşuruz.

Bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.

Keyifli okumalar...
Sınır: 240 oy 900 yorum

⛓🗝
Alayına Karşı|9

"Tatlı cadı !" Dedi Uzay'ın elini bırakıp bana doğru koşarak gelen Mira.

Merdivenlerin son iki basamağındaki da inip onlara ilerledim ve Mira'nın bana ulaşmasıyla gülümsedim. Üzerimdeki eteğin açılmamasına dikkat ederek yere çömelip ona sarıldım. "Hoşgeldin küçük cadı."dedim ve onun yanağını öptüm. "Nasılız bugün bakalım?" Diye sordum Mira'nın gözünün önüne gelen kakülünü düzeltip. Mira neşeyle gülümseyip el çırptı. "Çok iyiyim! Biliyor musun İzmir bugün abimle sinemaya da gittik filmde çok güzel bi prenses vardı." Mira'nın bu heyacanlı konuşmasını yüzümdeki gülümsemeyle izledim. Mira yüzünü kulağıma yaklaştırdı. "Ben artık kendi hayatımın prensesiyim."

Mira'nın söyledikleriyle yüzümdeki gülümseme büyürken Mira'nın karnını gıdıkladım. "Aferin sana, ama sen hâlâ benim küçük cadımsın." Mira kahkaha atarak geri çekilmeye çalıştığında onu gıdıklamayı bırakıp elini tuttum sonra da doğrulup ayağa kalktın yeniden.

"Merhaba,"Dedi Uzay gözlerime bakarken. "Mira seni çok özledi."

Tebessüm ettim. "Sana da merhaba."dedim çok samimi olmayacak bir şekilde. Uzay'ın bana iş attığını görmeyecek kadar salak bir insan değildim herhalde ama bunu anlamıyormuş gibi yapıp salağa yatmakta fayda vardı.

Zaten exten next olacağına inanan bir insan da değildim. Araya aşk girdikten sonra şu 'arkadaş kalalım.' Ve ya 'dost olabiliriz.' Saçmalıklarına gelemiyordum ve inanmıyordum da. Hiç kimse eskiden bile olsa aşık olduğu birine arkadaşım ya da dostum demezdi. Medeni olmakmış falan, yalan! Cidden yalan! Yok öyle bir şey. Olsa bile gerçekten arkadaş olma ihtimali milyonda birdi. Sonuçta bir taraf Ne kadar arkadaş olarak görse de öbür tarafın hep içinde bir yerlerde o aşk kırıntılarını büyüttüğünü ve ilerle de bunun büyük sorunlar açacağını düşünüyordum. Bende bu yüzden Uzay'a umut vermemeye çalışıyor ve mesafemi korumak için uğraşıyordum.

"Abi," Dedi Mira gülümseyerek abisine bakarken ben de onun bu neşeli halini dikkatle izledim. Bugün keyfi çok yerinde gibiydi ve bu beni mutlu etmişti. Dediklerimi dikkate almıştı ve işe de yaramış gözüküyordu. Bu yüzden mutlu olmuştum.

Bugün Mira ile özel ders yapmayacak onun yerine grup dersine katılacaktık. Mira'nın sosyalleşmesini istiyordum. Normalde Mira grup derslerinden hoşlanmazdı, şimdiye kadar onu grup derslerine sokarken zor ikna ediyor oluyorudum ama bugün halinden mutlu gibi gözüküyordu ve bu işimi daha da kolaylaştıracaktı.

"Efendim, güzelim?" Dedi Uzay Mira'ya bakarak.

"Abi sence de," Mira'nın bakışlarını abisinden çekip bana baktı ve gözlerini üzerimde gezdirdi. "İzmir bugün çok güzel olmamış mı? Ben bayıldım!"

Ah Mira, ah...

Evet bugün bende kendimi güzel hissetmiştim ama bunu neden şimdi Uzay'a soruyorduk ki?

Üzerimde pötikareli, mini, pileli bir etek vardı. Üzerine de yine kırmızı renk oversize bir sweat geçirmiştim. Ayağımdaki siyah postal tarzı botlarda bacaklarımı çok güzel göstermişti. Makyaj yapmayı sevmediğim için yüzümde bir tek kirpiklerime sürdüğüm maskara vardı. Saçlarımı da salaş bir balıksırtı örmüştüm.

Alayına KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin