Ben geldim!!! Hello yavrular!!
Yazar boğönn bölüm var mığğ? Çağrılarınıza yanıt olarak buyurun size uzun bir bölüm.
Oy vermeyi ne yapmıyoruz? Unutmuyoruz.
Oy nasıl verilir;
Oy vermek için ekranın sol alt köşesindeki yıldız işaretine dokunmanız yeterli karşılığında para ödemezsiniz eliniz yorulmaz ve zahmete girmezsiniz.Yorum yapmayı da unutmayın aşklarım.
Keyifli okumalar...Sınır: 470 oy 2,7K yorum
⛓🗝
Alayına Karşı|28"Bir klipte başrol oynayacaksın."
"Klipte," dedim şaşkınlıkla. "Başrol oynayacağım?"
"Aynen öyle güzelim." Dedi babam. "Menajerine böyle bir iş gelmiş ve çok da kazançlı olacak. Şirketimizin adını da böyle daha da duyurabiliriz bebeğim. Babana yardımcı olursun değil mi?"
"Baba," dedim dudaklarımı ıslatıp. "Daha önce bana böyle bir teklif gelmemişti biliyorsun."
Bana çoğunlukla hep mankenlik teklifleri geliyordu. Ya mankenlik ya da kozmetik ve giyim markaları onların yüzü olmamı istiyorlardı. Ama daha önce hiç bir oyunculuk deneyimim yoktu. Yapabilir miydim ondan bile emin dahi değildim.
"Ya yapamazsam?" Diye sordum koltuğa otururken.
"Güzel kızım," Dedi babam. "Sen kainat güzeli oldun, bir sanat okulun var, üniversiteyi birincilikle bitirdin sence bu sana koyar mı? Hem klip zaten en fazla ne yaptırabilirler?"
"Baba yapmasam mı?" Çok tereddütteydim. Bir yanım yapmak da istiyordu. Kendimi göstermek için hiç uğraşmamıştım ama daha önce yapmadığım şeyleri denemek de istiyordum bir yandan da istemiyordum.
"Eğer İzmir sen yapmazsan, yabancı bir mankene gidecek iş. Ve bu durum bizi zorlayacak biliyorsun onların triplerini vesaire. Üstelik başarılı bir iş olursa şayet sadece şirket değil senin de asın daha da çok duyulacak. Cesursun sen kızım. Bunun altından da kalkarsın.""Peki baba." Dedim ve derin bir nefes aldım. "Kabul ediyorum, yapacağım."
"Tamam güzelim, şimdi sana konum atacağım. Çekimler yarın. Çekin yerine bende seninle geleceğim ama çekimlere yalnız gireceksin sorun olur mu, benim toplantım var."
"Kızlardan biriyle giderim baba," dedim derin bir nefes alıp. "Görüşürüz."
"Görüşürüz kızım." Babam telefonu kapattığında iç çektim. Bir de bu çıkmıştı başımıza değil mi? Sanki hiç derdim yokmuş gibi.
Ofise çıkıp arkamdan kapıyı kapadım ve kızlarla olan whatsapp grubuna girip Arya, Selen ve Rüya'ya aynı anda görüntülü aradım.
Aramanın onaylanmasını beklerken ilerleyip koltuklardan birine çöktüm.
Denizhan, aşağıda mıydı hâlâ?
"İzmo'm." Dedi Aramayı ilk açan Rüya olmuştu.
Kaşlarımı çattım. "Rüya sen nerdesin?" Dedim merakla. "Orası senin odan değil. Senin yatağın da değil."
"Dün kabustan sonra Burhan'a geldim." Dedi Rüya ve uykulu gözlerini ovuşturdu.
Gülümsedim. "Hee," dedim gülerek. "Aşkım söyleseydin ya manitacılık içerinde olduğunu,aramazdım."Rüya göz devirdi. "Biz, senle Denizhan mıyız? Uslu üşü uyuyup kalkıyoruz."
"Lan biz Denizhan'la uyumuyoruz bile." Dedim. "Beni niye örnek veriyorsun şimdi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alayına Karşı
Ficção Geral"Unutma fırtınam," Dedi kolumdan tutup beni kendine çekerken. Dengemi kaybedip yere düşmemek için onun omuzlarına tutundum. Denizhan, elini belime yasladı. Başımı kaldırıp onun esen rüzgardan dolayı hareketlenen siyah saçlarına ardından da buz mavis...