IT'S A PLEASANT MORNING....
A GIRL IS SLEEPING IN HER ROOM....
IT'S 7 IN THE MORNING....THE SUN HAS LEFT HIS PLACEAND THE RAYS OF THE SUN FALLS ON THE GIRLS FACE FROM WINDOW.....
SHE HID HER FACE IN THE BLANKET....
THEN THE ALARM RINGS....
AND THAT GIRL IN ANGER RAISES THE ALARM AND THROW IT......
THEN PHONE ALARM RINGS....SHE ALSO THROW HER PHONE AND THE PHONE BREAKS.....
THE GIRLS PARENTS SITTING IN HALL....
HEARING THE SOUNDS OF ALARM AND PHONE BREAKING THEY BOTH GOES TO GIRLS ROOM....
( HN HN YA KOI OR NHI AAPNI SANAYA KAPOOR URF JIYA HAI....)Ak = AKHILESH KAPOOR
Am. ARPITA KAPOOR
J =JIYA URF SANAYA
M= MEGHA URF KRITIKAAK. AS EXPECTED....EK OR ALARM OR PHONE GAYA KAAM SA.....
AM. DON'T WORRY NAYA PEHLA HE MAANGWA LIYA HAI....BUT JIYA KO UTHO TOH.....EK TOH INDIA....UPPAR SA COLLAGE KA FIRST DAY....MEGHA READY HAI...BUT JIYA ABHI TAK SO RAHI HAI....
AK JIYA KA PASS JATA HAI...
AK. PRINCESS GET UP...ITS 7:15 NOW....TODAY IS THE FIRST DAY OF UR COLLAGE.....
J IN SLEEPY VOICE. NO....I DON'T WANT TO GO...I WANT TO SLEEP....BYYY GOOD NIGHT DAD...
AK. BUT....
J . PLEASE DAD....
AK. OK...AS UR WISH PRINCESS....
AM. WHAT OK....ASAY THODI CHALAGA....JANA TOH PADAGA NA...
J . OH PLZZZZ MOM I DON'T WANT TO GO....
AM. AB TOH MEGHA HE UTHA SAKTI HAI....ESA...
AK. HMMM BULATA HU....
AK TO SERVENT. JAO...ANGEL KO BULA LAO....OR JALDI SA EN DONO KA BREAKFAST TABLE PAR LAGAO....
SERVENT. OK SIR....
SERVENT MEGHA KO BULANAY JA HE RAHA HOTA HAI...PAR USSA PEHLA HE MEGHA AA JATI HAI...
MEGHA TO SERVENT . JAO OR BREAKFAST TABLE PAR LAAGAO....WE R COMEING....
MEGHA TO AK. GOOD MORNING DAD....
AK. GOOD MORNING ANGEL....TUMHA KESAY...
MEGHA. DAD DON'T FORGET WE R SISTERS OR TOOD FOF KI AWAZ SUUN KAR SAMAJH GAYI THI...KI JIYA KO UTHANA AANA PADAGA....
MEGHA JIYA KA BLANKET KHICH LETI HAI...OR JIYA KA FACE PAR PAANI SPLASH KARTI HAI....
JIYA. WHAT HAPPENS....
MEGHA. WE HAVE TO GO TOO COLLAGE...TUJHA MERI KASAM GET UP.....
JIYA. OKKK....GOOD MORNING MOM DAD AND MEGHU......
MEGHA. JUST GO AND GET READY....
JIYA. KYA PEHNU....
MEGHA. SOMETHING LIKE JISA DEKH KAR HE COLLAGE MAI SAB FLAT HO JAYE....
J . MUJHA KISI KO FLAT NHI KARNA....JO CUPBOARD MAI HAI WAHI PEHNUGI....
M. PURA CUPBOARD KHALI HAI...TERA...
J SHOCKED. WHAT ....KESAY....
M. PURANI DRESSES HATAKAR NEW RAKH DI MAINA....
J. USMA PURANA KYA THA....SIRF 3 HAAFTAY PEHLA HE LAYI THI MAI SARI DRESSES...
M. 3 WEEK PURANI DRESS HAI...WO....SO....BBY U HAVE 20 MIN TO GET READY UR TIME STARTS NOW......
YOU ARE READING
SUMOD IS MAGIC 2
RandomTHIS STORY IS WRITTEN BY RADHIKA.... THIS IS MY SECOND STORY....MERI PEHLI STORY HAI...SUMOD IS MAGIC... ES STORY KI STARTING TOH JIYARAS OR MEHIL SA HOGI BUT END ......JIYA(SANAYA) ,PRAMOD OR MEGHA(KRITIKA),AGNI PAR HOGI....... MERI STORY FANTASY K...