PART 54. JHUTHI KHUSHI.😌...

352 69 2
                                    


MEYA FAKE SMILE LEKAR DINNER KARNE JAATI HAI....
WO STAIRS SA UTARTI HAI....
OR DEKHTI HAI...SARI DECORATION SERVENTS NA HAATA DE HAI....OR AK AND AM HALL MAI SOFA PAR CHUP CHAP SAD FACE LEKAR BAITHAY HAI.....
MEYA LOOK AT EACHOTHER AND START FAKE SMILING AND GOES TO AK AND AM....OR WO DONO UN DONO KA SHOULDER PAR PAT KARTI HAI....
AK AND AM STAND AND TURN.....
BOTH R LOOKING MEYA WITH SMILING FACE THEY ALSO TRY TO SMILE......
JIYA. OH TOH AAP LOOG FINALLY HASAY TOH...WARNA PATA NHI Q UN DO STUPID LADHKO KI WAZA SA MUH LAAT KAR BAITHAY THA ....AREEE DON'T FORGET WE R KAPOORS KOI ASA NHI JO HUMA JADA SAMAY SATA SAKAY.....RYT DAD AAPHE KEHTA HO NA KI AAPKI BETIYA SHERNIYA HAI....OR SHERNIYA JUNGLE KA KISI OR JANWAR KO AAPNI LIFE KA SATH NHI KHELNA DE SAKTI.....OK....
MEGHA POUT. HNNNNN AB CHALO BHUT BHUKH LAGI HAI ....PEAT MAI CHUHAY.....( LOOK AT JIYA....JIYA BECOME LIL SAD BUT TRIES TO SMILE....)I MEAN BHUT BHUKH LAAGI HAI....
JIYA. TOH CHAL NA....ZOMBIE...
MEYA DINNING TABLE PAR JA KAR BAITH JATI HAI....
AM. JIYA OR MEGHA KITNI KHUSH LAAG RAHI HAI....
AK. HMMM SIRF LAAG RAHI HAI...BAKI SUCH TOH TUM BHI JANTI HO....
AM. MOM HU UNKI UNHA BACCHPAN SA DEKH RAHI HU....JAB JADA UDAAS HOTI HAINA...TABHI ASAY HAR CHOOTI CHOTTI SI BAQT PAR HASNA KA NATAK KARTI HAI....
AK. CHALO DINNER KARTAY HAI...WARNA UNHA LAGAGA WO NATAK ACHAY SA NHI KAR RAHI ESLIYA.....PAKDI GAYI....
AM. CHALO....
AK AND AM BHI AAPNI JAGAH BAITH JATAY HAI......
MEYA KA LIYA KHANA KI HAAR BITE ZEHER JESI LAAG RAHI THI....PHER BHI WO DINNER KARTI HAI....
SAB SONA JA RAHAY HOTA HAI....
JIYA. MOM MUJHA NIND NHI AAYEGI....KYA HAINA ABHI KAAFI DER SOGAYI THI TOH KYA AAP....
AM. Q NHI MEGHA BACCHAY CHAL....AAO DONO KO SULA DU....
MEYA JIYA KA ROOM MAI JATI HAI....OR AM KA LAPS PAR SIR RAKH KAR SO JATI HAI.....PAR SOTAY HUA BHI UNKI AAKHO MAI AASU HOTA HAI JO WO AM SA CHUPTI HAI.....
AT ARORA MANSION.....
SARAS BHI BHUT GUSSA HOTA HAI....OR UNKA ES GUSSA KA AGAY SATISH ARORA KI BHI BOLTI BQAND HO JATI HAI.....
SAB CHUP CHAP KHANA KHATAY HAI....OR AAPNA ROOM MAI SONA JATAY HAI.....
AT LATE NIGHT ITS AROUND 2 O' CLOCK......
PARAS EK LETTER LIKHTA HAI...AAPNI OR SAGIL .....KI TARAF SA KI WO SABSA DUUR JA RAHAY HAI...OR UNHA DHUNDHNA KI KOSHISH KOI NA KARAY......
SARAS AAPNAY BAGS LETA HAI....
OR CHALAY JATAY HAI.....

VOTES 50......
PRECAPE. LEAP OF 3 YEARS......
EVERYTHING CHANGE....

SUMOD IS MAGIC 2Where stories live. Discover now