ANOTHER SIDE AT RUHAIL HOUSE 🏠.....
MARRIAGE DONE AND ITS TIME OF BIDAI....
EVERYONE IS CRYING BUT MEYA KI AAKHO SA ....
MIND TALK START ....
MEGHA😖. RONA Q NHI AA RAHA....
JIYA🤣. MUJHA TOH HASI AA RAHI HAI....YE SOCH SOCH KI AGAR SAD NA ROTA HUWA DEKH LIYA TOH FALTU KI TENSION LE LENGAY AUR PHIR KYA HOGA...
MEGHA 😖. U VAMP NATAK KAR LE ATLEAST MERI YARAH...
JIYA😑. OKAY FINE ....
MIND TALK KHATAM.....
MEYA FAKELY CRY 😭.... AND PRAGNI BE LIKE🙄....+++++++++++++++++++++++++
SCENE CHANGE TO CAHUTALA HOUSE 🏠.....
GRAH PRAVESH IS DONE BY MINI JI AND THEN THEY DO SOME RITUALS ....
PRAMOD. MOM TEJU KAHA HAI....
MINI IN MIND 💭. KARAN KE PASS KHANA LEKAR GAYI THI...LAAGTA HAI ABHI TAAK AAYI NHI....PAR ITNA TIME Q LAAG RAHA HAI....
PRAMOD LOUDLY. MOM TEJU KAHA H.....
MINI STATLD. AA... ACTUALLY SHE IS SLEEPING ... HEADACHE THA TOH CHALI HAYI WESA BHI JAB SE SHAADI KA FUNCTION SHURU HUWA HAI MACCH HE RAHI HAI.....
JIYA🙂. HNNN AUR UPAR SA MAINA BHI USSA SHOPPING MAI LHICH LIYA THA......
MINI🤭. AB ROOM MAI JAO AND ENJOY YOUR NIGHT...
JAY🤭. BED MAAT TOOD DENA...
MEYA🙈...AND PRAGNI BE LIKE 😱😳....
PRAMOD FAKELY BLUSH. AAP BHI NA DAD.....++++++++++++++++++++++++++++
IN PRAMOD AND JIYA ROOM.....
JIYA START BLUSH WHEN PRAMOD IS ABOUT TO KISS HER.....
FOR A MIN HE FORGOT HOW HE SAW HER WIFE WITH OTHER BOY ....
HE IS JUST HAPPY THAT HE IS WITH HER.....AT MEGHA AND AGNI SIDE ALSO...THIS SAME THING HAPPENED AND AT THE END THEY END UP ON BED.....
###########################
NEXT DAY .... IN MORNING MEYA GET UP IN RESPECTIVE AND BLUSH HARDLY ..... JIYA GO TO BATHROOM AND SHE COME OUT AFTER TAKE A GOOD AND LONG BATH....
SUDDENLY SOMETHING HIT IN HER MIND....
THAT HER HYMEN IS NOT BROKE BUT IT'S FIRST TIME SO HOW ITS POSSIBLE ..... THING OF THIS SHE IS GETTING RESTLESS....
JIYA START TALKING WITH HERSELF. 🥺 HYMEN NAHI TUUTA AUR PAIN BHI NAHI HUWA BUT HOW AS I READ AND STUDY ASA TOH SIRF TABHI HOTA HAI JAB HUM PEHLA SA SEXUALLY ACTIVE....NO NO NO...ASA KRSA HO SAKTA HAI AUR AGAR HOTA TOH MUJHA YAAD Q NAHI HAI..... AGAR ASA KUCH HAI BHI TOH YE TOH MERAY PRAMOD KO CHEAT KARNA HUWA NA.....
PRAMOD IS NOT SLEEPING BUT HIS EYES ARE CLOSE...HE IS LISTENING EVERYTHING AND NOW HE ALSO CONFUSED 😕....
JIYA START CRYING 🥺 HER IMAGINATION POWER IS START FROM BLUSHING AND END UP WITH THE THOUGHT OF HER OWN DEATH.....
PRAMOD ACT LIKE HE IS WAKING UP AO JIYA WIPE HER TEARS....AND PUT A FAKE SMILE 😊 ON HER FACE LIKE ALWAYS...."""""""""""”""""""""""""'""""""""'"""'""'"''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
AT TEJRAN SIDE.....
AT NIGHT KARAN THOUGHT TO TALK WITH TEJA ....HE WANT YO KNOW WHAT SHE LIKE AND WHAT SHE HATE....
SHE START TELLING HIM AT 2 AM AND END UP ON 5 AM....
KARAN IN MIND 💭. SUCH A CHATTER BOX .....AHHH I WANT TO SLEEP .....
TEJA🙈. U KNOW U R SOOOOO SWEET U GOVE ME CHANCE TO ENTER IN UR HEART THAT'S A BIG DEAL FOR ME....AB TOH SARAY DARWAZAY TOOD KAR GHUSS JAUNGI...TUMHARA DIL MAI....
KARAN LAUGH 🤣....
TEJA SIT ON KARAN LAP AND HUG KARAN AGAIN AND SAID . I LOVE YOU .....
KARAN TRY TO REPLY BUT WORDS ARE NOT COMING FROM HIA MOUTH.....
TEJA UNDERSTAND AND RUB HIS BACK AND SAID " 🥺 PYAAR CAHIYA JABARZASTI NAHI....JAB COMFORTABLE HO YAB BOL DENA...."
KARAN SMILE 😊 AND HUG TEJA TIGHTLY......VOTE AAPNI MARZI SA KAR DENA..
YOU ARE READING
SUMOD IS MAGIC 2
RandomTHIS STORY IS WRITTEN BY RADHIKA.... THIS IS MY SECOND STORY....MERI PEHLI STORY HAI...SUMOD IS MAGIC... ES STORY KI STARTING TOH JIYARAS OR MEHIL SA HOGI BUT END ......JIYA(SANAYA) ,PRAMOD OR MEGHA(KRITIKA),AGNI PAR HOGI....... MERI STORY FANTASY K...