PART 29.PARAS OVEREXIMENT

862 88 6
                                    

PARAS AGAIN SIT ON HIS KNEES.....
KISS 💋💋💋ON JIYA'S WAIST.....AND HUG HER FROM HER WAIST.....
MEGHA MESSAGE JIYA THAT NO ONE IN THE COLLAGE EXPECTED JIYARAS.....
JIYA IS SIWRING BCOZ PARAS LOOSE HIS CONTROL AND HE SAID THAT HE WANT JIYA....SO MANY MORE ROMANTIC VIBES START COMING IN HER MIND.....BUT SHE IS NERVOUS TO....PARAS DON'T WANT TO GO JIYA.....
PARAS GET UP....
PARAS. TUMNA YA SAB JAANMUCH KAR KIYA...NA TAKI MAI JEALOUS HU....HOW RUDE HNN....TUMHA US DEV KA ITNA CLOSE DEKH KAR MERI JAAN NIKALI JA RAHI THI.....
JIYA. HNNN TOH WO....RITIKA THI NA TUMHARA SATH....TOH TUMHA MERI KYA JAARURAT.....
JIYA MAKES ANGERY FACE AND TURN OPPOSITE SIDE....
PARAS BACK HUG JIYA 🤗.....
PARAS. SORRY BBY.....🥰🥰
JIYA. WHAT SORRY HNNN...WHAT SORRY....U CAN'T EVEN IMAGINE KI MAI KITNA HURT HUI....USSANA TUMHA KISS KIYA....BUT MAINA DEV KO KISS BHI NHI KIYA....AGAR KAR DIYA HOTA TOH TUMHA PATA CHALTA ....
PARAS HOLD JIYA'S WAIST TIGHTLY......AND KISS ON HER NECK.....AND START BITEING HER NECK....HE BECOME WILD DUE TO GIVING HER HICKEY.....JIYA MOANS....
PARAS BACK OFF. ITNA MAI HE MOANING START HO GAYI....TUMHARI....AGY KYA HOGA...
JIYA IS LITTLE BIT NERVOUS 😓. MATLAB.....
PARAS SIT ON TABLE AND PULL JIYA FROM HER WAIST......AND KISS ON HER CHEST....JIYA BREATHING HEAVILY.....
PARAS START OPENING HIS SHIRT BUTTON.....AND HE REMOVE HIS SHIRT.....HE IS LOOKING DAAAM HOT 🔥🥵.....JIYA IS LOST IN HIS HOTNESS....
PARAS. NOW IT'S UR TURN...BBY...
JIYA NERVOUSLY BLUSHA LITTLE BIT. HNNN...MAI...WO...MAI....
PARAS. Q KYA HUA....MAINA BHI TOH UTARA NA....
PARAS PULL JIYA TOWARDS HIM.....
JIYA NA OFF SHOLDER TOP PEHEN RAKHA HAI...
PARAS. WESA....U R MINE SOO....DON'T WORRY BBY....I M JUST JOKING.....JAB TAAK TUM NA CAHO...TAB TAAK .....TUMHA FORCE NHI KARUNGA....PAR ABHI HUM YAHA AKELA HAI...TOH....KISS TOH KAR HE SAKTA HAI....RYT......
JIYA SMILES SIT PN PARAS LAPS.....PUT HER HAND AROUND HIS NECK.....AND KISS HIM.....WHILE KISSING.....JIYA HUG TIGHTLY PARAS..
....
ME. OR HNNNN......BHULO MAAT PARAS ABHI BHU SHIRTLESS HAI....
20 MINUTES LATER.....THEY BOTH BACK OFF.......
JIYA. MY LIL MOUSE 🐭 TUM MERA HO....OR MAI TUMHARI....TOH ......U CAN DO ANYTHING.....
PARAS SHOCKED 😲. SERIOUSLY....
JIYA. NHI STAMP PAPER PAR LIKHWA KAR LAATI HU.....
PARAS GETS OVER EXITED......HE LIFT HER IN HIS ARMS AND.....MAKE LAY ON TABLE.....CLAIM UPON HER AND START KISSING HER......
JIYA IN MIND. ARREE YA TOH ABHI HE START HO GAYA.....PURI BAAT BHI NHI SUUNI.....
PARAS. U KNOW WHAT......ACHA HAI....COLLAGE MAI KOI NHI HAI.....SIRF HUM HAI....
JIYA. MERI BAAT....
CUT BY PARAS. TUM....CHIP RAHO....
JIYA. AREEE....SUNO TOH....
PARAS PIT HIS HAND ON HER MOUTH.....
JIYA IN MIND. OH.
..JEJUS......ROKO ESA.....PGL KAHI KA....START BUTTON HAI....BUT PAUSE KA BUTTON HE NHI HAI....KESA ROKU.....
PARAS KISS ON HER NECK AND START BITEING AND LICKING......HER NECK ONCE AGAIN....
THERE BODYS ARE TOUCHED.....AND JIYA....CAN FEEL THE WARM OF HIS BODY......BUT SHE CONTROL AND PUSH PARAS.......
PARAS. KYA....YRRR....
JIYA. PURI BAAT SUUN LO....MAI TUMHARI HU....BUT YA COLLAGE HAI...
PARAS. KYA FARK PADTA HAI.....
JIYA. BHUT FARK PADTA HAI....OR HNN.....YA SAN ABHI NHI....ATLEST 1 , 2 MAHINA KA GAP KA BAAD....
PARAS ANGERYLY. OK.....BYY......
PARAS LEAVE......
PARAS TO HIMSELF. TRUST HE NHI HAI....ESA MUJHAPAR.....1, 2 MAHINAY.....MAI TOH MAI....ESA SHAADI KAR LUNGA.....

VOTES 50.....

SUMOD IS MAGIC 2Where stories live. Discover now