Po překladu položí papír na stůl a opře se o opěradlo židle. "K jakému závěru jsi došla?" Zeptá se potom Tobio. "Máš problém s gramatikou. Překlad byl bezchybný a pokud nezvládneš gramatiku, tak nezvládneš výslovnost." Vyřknu ortel. "Pro dnešek už to stačí ale zítra budeme zase pokračovat. V jaké dny máš angličtinu?" Zeptám se ho a natáhnu se pro kalendář. "Úterý, čtvrtek a pátek." Odpoví mi. "A jak máš treninky?" Optám se. "Podstatě budou každý den po škole. Proč?" Zeptá se zvědavě. "Dobře, dneska je úterý. Zítra si vezmeš sešity z angličtiny a středu si necháme na doučování angličtiny. Máš ještě nějaký předmět, ze kterým máš problém?" Zeptám se ho a kouknu na něj. "No, když o tom tak mluvíš, tak ještě historie. Nechápu proč se učit něco co se stalo?" Zeptá se Tobio. "Historie je taky důležitá, Tobio. Tak na to koukneme v úterý." Řeknu a poznamenám si do kalendáře.
Postavím se a v knihovničce začnu hledat knížku. "Někde bych měla knihu na téma historie. Je krásně napsaná." Pronesu a pohledem už ji najdu. Natáhnu se pro ní do poličky a ucítím jeho ruku jak mě ze zadu objímá kolem pasu a druhá ruka se natahuje pro knihu.
No holt jsem malého růstu.
Podá mi tu knihu a letmo mě políbí na líčko.S knihou v ruce se posadím na kraj postele. "Proč mi tohle děláš, Tobio?" Zeptám se ho sklesle. "Teď nechápu o čem to mluvíš." Řekne Tobio a sedne si vedle mě. "Nehodlám být jen náplast. Viděla jsem tvůj profil na instagramu." Řeknu smutně. Leží mi v žaludku ta blondýnka. Nemíním šlapat někomu po štěstí a na společných fotkách s tou blondýnkou vypadá tak šťastně.
Chvíli jen přemýšlel a pak se na mě podívá. Potom vytáhne mobil. "Máš na mysli tuhle dívku?" Řekne a ukáže mi fotku s blondýnkou. Kývnu na souhlas a přejdu k oknu. "Kris, to je má sestra. Je jediná kdo mi z rodiny zůstal." Oznámí mi. Nevěřicně na něj zírám. Sestra, tak to mě nenapadlo. Počkat, jak, že mě to oslovil? Kris?Postaví se a udělá jeden krok ke mě. Vezme mou tvář do dlaní a skloní se k mým rtům.
Po krásném polibku mi oznámí, že žádná náplast nejsem, pevně mě obejme a já jeho objetí opětuji.Po té co Tobio odešel domů, sednu si do kuchyně a všimnu si mamčiných a sestřiných zvědavých pohledů. "Co jsem provedla?" Zeptám se nechápavě. "Co to bylo za kluka?" Zeptá se máma. "Kluk z vedlejší třídy a potřebuje pomoct s angličtinou a historii." Oznámím mámě neutrálním tónem. "Aha a představíš nám ho?" Zeptá se máma a položí přede mně talíř s večeří.
"Mami, neboj se, žádný uchylák to není. Sám nás ujistil." Dodá s úsměvem Sarah a sykne bolestí, když ji pod stolem kopnu. Máma si nás prohlídne zvědavým pohledem a povytáhne obočí nahoru. "Každopádně, chci ho poznat abych posoudila sama." Řekne máma přísně a sedne si ke stolu. "Tak to bys měla poznat i kluka od Sarah. Neboj, taky to není uchyl." Vracím ji úder Sarah s úsměvem a ona mě kopne.Po večeři zkontroluji babi. Je unavená z vyšetření, tak dneska už leží ve své posteli. Únava byla na ni i znát, takže se dlouho se nezdržuji a prohodím s ní jen pár slov. Potom ji pořádně přikryju a popřeju ji dobrou noc.
Ve svém pokoji sednu na instagram. Příjde mi zpráva od Hinaty, Tobia a nová žádost od Nishinoyi. Žádost s úsměvem odkliknu a podívám se na zprávu od Hinaty.
Sho: Ahooooj, děkuji, že jsi mi pomohla s tou matikou.
Me: Nemáš zač a už mi, prosím tě, neděkuj. :)
Sho: No jo. Já vím, hodně se opakuji. :D
Me: To máš pravdu a kdykoliv budeš potřebovat pomoc, víš na koho se obrátit.
Sho: Jasně a dě- raději už mlčím. XD
Dobrou noc a zítra ve škole. :)Me: Raději. :D
Dobrou. :)Napíšu a zasměju se nad tím chatem.
Najedu na další chat a to s Tobiem.Tobio: Ta kniha je vážně hezky napsaná.
Me: Já vím. Jinak bych ti ji nedávala. :)
Zaujala tě nějaká témata?Tobio: Jo. Udělal jsem si pár poznámek na referáty. Copak teď děláš?
Me: Už jsem skoro jednou nohou v posteli. Ještě si chystám učení na zítřek a jdu pod peřinu. A ty?
Tobio: Ležím v posteli s knihou v ruce.
Už nežárlíš na mou sestru?Me: Hele. Jak jsem mohla tušit, že je to tvá sestra? Nech mě. :D
Tobio: Dobře, nechám toho. Už musím končit. Dobrou noc.
Me: Dobrou noc a sladké sny.
Přesunu se do postele a s rozzářenou tváří usínám.
*Krásné počteníčko, sluníčka.💖*
ČTEŠ
New beggining
FanfictionKristen se svou rodinou se přestěhovali z Ameriky do Japonska a začínají žít s babičkou, která je nemocná. Pro Kris je to něco nového. Co se týká všeho. Nový stát, nová škola a nové okolí, do kterého se připlete i pohledný mladík.