"Nejsem žádný uchylák, jestli máš strach. Jen tě chci bezpečně odprovodit domů." Pronese na svou obhajobu Kageyama.
Bacha ještě ti čte myšlenky, probleskne mi hlavou. "Ale já vážně ještě čekám na sestru. Je ve druháku." Obhajuji se.
Už chtěl něco říct, když v tom se ke mě přihrnula má sestra. "Ahoj Kris, hele jsi rychlejší než já." Pronese Sarah, když zaregistruje Kageyamu, který se zarazil. A pak kdo je tady magor. "Sarah Benett, Kageyama Tobio." Představím je. "Ahoj." Pozdraví Sarah. "Čau." Pozdraví Kageyama a potřesou si pravici. "Tady Tobio, se nabídl, že by nás odprovodil. A taky mi prozradil, že není žádný uchylák." Vysvětlila jsem své sestře. A ta se hned zaraženě podívá na Kageyamu a propukne v smích. Kageyama se na mě podíval ve stylu chceš doprovod nebo smrt. "No říkal jsi to nebo ne?" Zeptám se ho s pokrčenými rameny. Kageyama poraženě protočí panenky a nabídne mi rámě.
Potom nabídne rámě i Sarah, která se snaží uklidnit ale jeho rámě příjme."Jak se vám líbí škola?" Zeptá se Sarah už klidným hlasem, při cestě k našemu domu. "No třída normál a ta tělocvična je dostačující." Pronese neutrálně Kageyama. "Mám dojem, že by s tebou Hinata nesouhlasil. Když spatřil tu tělocvičnu tak byl strašně nadšený." Řeknu s úsměvem. "Kdo?" Zeptá se Kageyama a stočí pohled na mě. "No, malý, zrzavý kluk. Je to můj spolužák." Oznámím mu. "A jak ses měla ty, Sarah?" Optám se sestry. "Celkem to šlo. Až na to, že už mám ve třídě i nápadníka." Pochlubí se sestra. "Jo to bys nebyla ty. Sotva se někde objevíš už záříš." Zabručím. "Neboj se za chvíli budeš mít taky nějakého nápadníka." Ujistí mě Kageyama. Třeba tebe? Prolítlo mou mysli, když jsme se už blížili k našemu domu. Stočím pohled na něj. Dívá se na mě těmi modrými oči. "No a myslím, že to bude dřív než si myslíš." Poznamená sestra a jde napřed do domu. Stočím pohled na stranu.
"Díky za doprovod." Poděkuji a vykročím k domu. "Nemáš zač." Zavolá na mě a odchází.Z nějakého důvodu jsem se musela co nejdříve schovat před ním. Zabouchnu dveře a nenápadně se kouknu ven přes okénko u dveřích. Vážně odchází pryč. "Kris." Slyším za sebou mámu jak na mě volá jménem. Prudce se otočím ale až tak prudce, že stratím balanc a spadnu zadkem na podlahu. "Au. Ahoj mami." Řeknu nervózně a pokusím se o úsměv ale moc mi to nešlo. Máma s úsměvem zakroutí hlavou a přistoupí ke mě. "Koho to tam vyhlížíš?" Já se mezitím rychle postavím. "Nikoho. Jaký jsi měla den?" Zeptám se rychle, protože vím čeho je máma schopná. Kdyby spatřila Tobia tak by ho ještě pozvala dál a to teď rozhodně nepotřebuji.
Máma stejně nakukovala přes mé rameno ale nikoho tak už neviděla, soudě odpovědi, že dobře.Potom už ten den byla samá rutina. Večeře, poseděla jsem s babičkou a dívala se na ní jak plete a večer se odebrala do pokoje.
Sprcha a pyžamo a už jsem ležela v posteli.
Zapnu si mobil a projíždím můj instagram.V tom na můj pokoj někdo zaklepe a než stačím vyzvat dotyčnou osobu tak v pokoji stojí Sarah s úsměvem.
"Hořím nedočkavostí. Tak dělej. Spusť." Vyzve mě sestra a sedne si na kraj postele. "Třeba. 'Ahoj, můžu dál?' Neznáme? No tak nic. Co chceš slyšet." Zeptám se a odložím mobil. "Ten Kageyama je ten pohledný kluk cos ho potkala o prázdninách?" Zeptá se. "Jo. To je on." Přitákám. "A který ti teď poslal žádost o sledování." Řekne Sarah s úsměvem. "Cože." Vyhrknu ze sebe a popadnu mobil do ruky. Nevěřicně zírám na ten displej. "No nic. Nechám vás o samotě." Řekne pobaveně a odejde."Haha" zvolám na dveře a rychle rokliknu insta a poskočím na posteli, když zjistím, že je to pravda. Vážně mi Tobio poslal žádost. "No fajn, Kris. Tak se uklidni." Začnu se uklidňovat a žádost mu přijmu.
Vzápětí mi příjde zpráva od něj.Tobio: Ahoj
Jako vážně mi i napsal? Tak to je úlet.
Me: Ahoj
Tobio: Jak se máš?
Me: Mám se fajn a co ty?
Tobio: Jde to. Co teď děláš?
Me: Ležím v posteli. Co ty?
Tobio: Taky. Už musím, takže zítra ve škole.
Me: Jasně. Dobrou.
Tobio: Dobrou.
Vypnu instagram a položím mobil na noční stolek. Zamuchlám se do peřiny a s blaženým úsměvem usínám.
*Krásné počteníčko, sluníčka.💖*
ČTEŠ
New beggining
FanficKristen se svou rodinou se přestěhovali z Ameriky do Japonska a začínají žít s babičkou, která je nemocná. Pro Kris je to něco nového. Co se týká všeho. Nový stát, nová škola a nové okolí, do kterého se připlete i pohledný mladík.