~51. část~

28 4 4
                                    


Dva roky utekly jako voda a my se chystali na maturitní ples, na který jsme pozvali Bokuta, Akaashiho, Kuroa, Kenmu, mou sestru s Nishim a naše karasunské rodiče.
Ano pro nás je Daichi pořád jako taťulda a Suga jako mamča.

Ples se konal v tělocvičně na naší škole, kterou jsme my děvčata vyzdobily.

Došli jsme s Tobiem, Nishim a se Sarah do tělocvičny a hned jsem si všimla Daichiho a Sugy, jak se vlnili na parketech. Kousek od nich seděl u stolu Kenma a povídal si s neznámou dívkou.
U baru stáli Bokuto, Akaashi, Kuroo a Ema, která je bavila, podle jejich úsměvu.

Sarah a Nishi šli pozdravit Daichiho a Sugu a já s Tobim jsme se vydali k baru.

"My se chceme taky zasmát." Pronesla jsem s úsměvem, když jsme došli k partičce. "Kde se flákáte?" Zeptala se hned na úvod Ema. "To bys chtěla vědět." Poznamenal Tobio.
Ti dva se nepřestanou slovně napadat ani po smrti. 
"Tobě všechno tak trvá, Tobio?" Zeptala se Ema a lokla si drinku. "Nechtěli byste toho nechat?!" Okřikla jsem je a oni se pak věnovali svým milovaným polovičkám. 

Pak jsme se s pitím šli sednout ke stolu, u kterého už seděl zbytek naší party. Kenma nám představil svůj doprovod.

Jmenuje se Yuki a studuje stejnou univerzitu jako Kenma. Pravděpodobně mají spolu krásný vztah, protože Yuki oslovuje Kenmu křesným jménem a s ním to nic nedělá. To kdybychom ho oslovili křesným my, tak už by nám skákal do úsměvu. Ani Kuroo si nedovolí ho oslovovat křesným.

Yuki je velmi krásná dívka. Má hnědé oči a dlouhé kaštanově hnědé vlasy. Její drobná postava se tiskla na Kenmu, který ji majetnicky objímal kolem ramen.

"No a jak jste se poznali?" Zajímala jsem se. "Do slova a do písmene jsme na sebe narazili na chodbě univerzity." Řekla s úsměvem Yuki. "Bylo to krátce potom, co jsme nastoupili na univerzitu. Já se začetla do knihy a nedívala se na cestu…" udělala pomlku a koukla na Kenmu. "No a já se během chůze koukal do hry." Prozradil Kenma. "Proč mě to nepřekvapuje?" Zeptala se Ema.
"…A pak jsme do sebe narazili. Oba jsme skončili na zemi a Kozume si kvůli tomu rozbil svou hru." Vyprávěla Yuki dál. "Yuki byla tak hodná, že mi opravila mou hru a šikovná, že mi do ní naistalovala i menší vylepšení." Pokračoval Kenma. "No a pak slovo dalo slovo a my jsme spolu začali randit." Dokončila vyprávění Yuki a s Kenmou se letmo políbili. "To jsou mi věci." Zavrtěl hlavou Daichi. "A já měl obavy, že bude sám a úplně přestane vnímat realitu." Povzdechl si spokojeně Kuroo.

"No a když jsme u těch novinek, tak bychom měli i my říct jednu novinku." Začal Kuroo a podíval se na Emu. "Neříkej mi, že jsi těhotná." Vyhrkl ze sebe Suga a podíval se na Emu. "Ne to nejsem. Uvažujeme s Tetsurem o společném bydlení." Oznámila nám Ema s úsměvem.

"Emo! Jak to, že se o tom dozvídám až teď! To jsi kamaráda?!" Rozlobila jsem se na ni na oko.
"Kdy a kam?" Zeptala se Sarah.

"Ahoj lidičky." Pozdravila nás Yachi a vedle ní se usmíval Sho. "Ahoj." Spěšně jsme je pozdravily se sestrou a dál hleděli na Emu.

"Do Tokya a kdy? O prázdninách." Odpověděla Ema.

Ti dva si sedli k našemu stolu. "O co jsme přišli?" Zeptal se Sho. "No Kenma má konečně dívku a Ema se bude stěhovat." Zrhnul Tobio do jedné věty.
"Moment, ty se budeš stěhovat?" Vyhrkl otázku Sho a upřeně se díval na Emu. "Jo." Řekla Ema. "Hustý a kam?" Ptal se Sho. "Do Tokya." Odpověděla Ema. "Za Kuroem." Dodal Sho. Ema na to kývla a napila se svého drinku.
"Notak to musíme jest vymyslet nějakou akci než nás opustíš." Navrhl Sho a vítězoslavně opřel o opěradlo židle. My jsme s hrůzou na něj hleděli.

Poslední naše akce, které se zůčasnil Sho, tak to dopadlo katastrofou.

✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨ 

New begginingKde žijí příběhy. Začni objevovat