"Tak já tě tak hezky pozdravím a ty takhle?" Ozve se Oikawa. Tobio už se chystá postavit a vyřídit mu můj pozdrav, když se najednou vedle něj objeví jeho 'krotitel' a dá mu pohlavek. "Zase otravuješ? Mazej od nich." Vyštěkne na Oikawu a tlačí ho co nejdál od našeho stolu."Au. Iwa-chan, to bolí." Zavrčí Oikawa. "To taky má a nech toho nebo ti ještě přidám." Dodá jeho 'krotitel' nástvaně.
My dostaneme záchvat smíchu. "Co to bylo?" Zeptá se mezi smíchem Yachi. "To bylo malé divadélko s názvem 'Jak zasahuje Krotitel'." Odpoví ji Tobi s úsměvem.
Nakonec dopijeme a to i já a rozejdem domů. No takový byl plán ale Yachi a Sho se začnou hádat. Sho chce doprovodit Yachi domů a Yachi zase nechce, protože ví jak daleko to má a nepřeje si aby Sho jezdil po setmění.
Chvíli je s Tobim pozorujeme a čekáme jaký argument vypadne se Sho. Zatím se spíš přikláním k Yachi a jejímu argumentu. "Ale já tě chci odprovodit, abych se ujistil, že jsi bezpečně dorazila domů." Pronese Sho a složí ruce na hrudi.
"A co kdybycho ti ji odprovodili my a Yachi ti potom pisne, že přišla v pořádku domů." Navrhnu mu, protože by tady nocovali, než by se dohodli.
Na to Sho stočí pohled na mě a usměje se.
Na to oba dva přistoupí a dokonce s tím nemá problém ani Tobio.Doprovodíme Yachi domů a pak mě Tobio.
Loučíme se s Tobim před domem polibkem a objetím a pak zalezu dovnitř."Jaký byl první den po týdenní neschopence?" Zeptá se Nishi, když vejdu do obýváku. "Fajn. Díky za optání." Odpovím mu s úsměvem.
Nishi je fajn kluk a jsem ráda, že je zrovna s mou sestrou.
"Hele, poslyš, Tobio se zmínil o nějakém klubu na doučování." Zajímá se Nishi. "Ano, snad nemáš zájem?" Divím se. Nishi se rozesměje.
"Ne. To by nedopadlo dobře. Znáš svou sestru a Tobio je chorobně žárlivý." Pronese, když se trochu uklidní. "Ale tak nějak se to rozkřiklo v naší třídě a vypadá to, že budeš mít nával." Dodá Nishi.
"Je sice pravda, že i ředitel byl nadšený a má v plánu to předložit můj plán učitelskému sboru. Takže ještě není nic jasné." Obeznámím ho se situaci.
"Už jsem tady. Můžeme jít." Ozve se Sarah celá rozzářená. "A kam vyrážíte?" Zeptám se je. "Na večeři ale večer se stavím a pokecáš mi o té návštěvě v ředitelně." Pronese Sarah. "Ach jo. To znamená čekat na tebe do noci?" Zeptám se ji. "Počkáš na mě, viď." Řekne a udělá smutné oči. "Jasně." Pronesu s úsměvem a Sarah mi padne kolem krku.
Večer už ležím v posteli a koukám do mobilu, když na dveře někdo zaklepe. "Pojď dál." Vyzvu ji hned, protože vím, že je to sestra a posadím se do tureckého sedu.
Sestra vstoupí do pokoje a celá zvědavá si sedne na postel. Začnu ji hned vyprávět o schůzce s ředitelem a o víkendovém seznámení s Miwou.
Sarah mi na oplátku vypráví o rodině od Nishiho. Má jednu mladší sestru a dvě starší sestry. Z toho ta jedna čeká už děťátko. Jde vidět, že si Sarah zamilovala jak Nishiho tak i jeho sestry.
Povídali jsme si dlouho do noci a pak šli spát.
*Krásné počteníčko, sluníčka.✨*
ČTEŠ
New beggining
ФанфікиKristen se svou rodinou se přestěhovali z Ameriky do Japonska a začínají žít s babičkou, která je nemocná. Pro Kris je to něco nového. Co se týká všeho. Nový stát, nová škola a nové okolí, do kterého se připlete i pohledný mladík.