✨Na obrázku je vidět Kuroo a Ema.✨Přepadly mě výčitky svědomí. "Neměla bych jít za ní?" Zeptala jsem se když se dlouho ani jeden z nich nevracel.
"V klidu. Kuroo to zvládne sám." Ujistil mě Bokuto s mávnutím ruky. "Bokuto má pravdu. Kuroo to zvládne. Ema se už v té kavárně zakoukala do Kuroa a Kuroo nebásní o nikom jiném než o Emě." Přidal se Kenma s pohledem upřeným na hru. "A ty využíváš situace, co?" Optal se ho Akaashi. "Co? Jo, neříkej mu to." Požádal ho Kenma."Neboj se, Kris, jestli si někdo poradí s Kuroem, tak jedině Ema." Ujistil mě Tobio a já se mu natiskla víc do náruče.
Po chvíli dorazili ti dva a Ema vypadala docela v pohodě ale přece jsem se postavila a odtáhla si Emu do kuchyně, kde jsme měly soukromí.
"Promiň mi to, neměla jsem rypat." Omluvila jsem se ji. "Tos neměla ale i tak to dopadlo dobře." Pronesla Ema. "Tak mě nenapínej. Co se stalo? Chodíte spolu nebo ne?" Zeptala jsem se dýchtivě.
"Holky, za chvíli bude půlnoční přípitek." Vyrušil nás Daichi se Sugou, který se culil. "Jo a mimochodem Emo, gratuluji ti ke vztahu." Vyřkl Suga a jedným okem na nás mrkl. "Neříkej, že už to stačil vyslepičit." Pronesla Ema. "Moment, takže spolu chodíte?" Zeptala jsem se aby nedošlo k nedorozumění. "Jo." Odpověděla mi jednoduše Ema a stočila pohled zpátky na Sugu. "Ani nemusel. Jde to na něm poznat. Doslova září." Pronesl Suga s úsměvem a popadli skleničky na stopkách, které měli připravené na přípitek. "Ehm, kluci ale víte o tom, že tady jsou i lidi, kteří nejsou plnoletí." Poznamenala jsem, když si všimla láhve sektu. "Ano, víme. Vy budete mít dětský šampus." Řekl Daichi s úsměvem a ukázal mi láhev šampusu. "Bezva." Pronesla jsem a s Emou jsme jim pomohly to všechno poodnášet do obýváku.
Kuroo vážně zářil, dokonce ani neřešil tu skutečnost, že Kenma hraje hry. Měl pohled jen pro Emu a culil se jak měsíček na hnoji. Posedali jsme si zpátky na svá místa a ještě si chvíli povídali.
Překvapilo mě, že ani Tsukki nerypal a vedl s námi normální konverzaci.
Najednou jsme začali odpočítavat poslední sekundy do půlnoci a přesně o půlnoci bouchl Daichi láhev sektu s Bokutem. Rozlili napoje do sklinek, všichni jsme se postavili a vzali skleničky do ruky.
Společně jsme si připili a vzájemně jsme si přáli. Pak jsme se oblékli a vyšli ven, kde už obloha různými petardy na všech stranách.
Všechni páry si přáli a spečetili to polibkem. Kenma se jen smutně koukal. Já, Sarah, Ema a Yachi jsme k němu přistoupily. Každá mu pošeptala své přání a dala pusu na líčko až se z toho začal červenat. Kluci z toho měli ohromnou srandu.
Pak jsme zase zalezli do domu, kde jsme do dvou hodin do rána ještě hráli hry a bavili se.
Po druhé hodině v noci jsme se rozpustili. Já spala u Tobiho, Sarah u Nishiho a Sho spal u Yachi. Bokuto, Akaashi, Kuroo a Kenma nebyli místní a tak spali u Daichiho, teda údajně ale nakonec Kuroo a Kenma šli k Emě spát.
Chudák Kenma. Bude těm dvou dělat keř. Vůbec mu to nezávidím.
✨ Chtěla bych vám nabídnout ještě jeden příběh od Himiko-Toga21. Je to ship z Mha ale dle mého názoru to má dobře napsané.✨✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
ČTEŠ
New beggining
FanfictionKristen se svou rodinou se přestěhovali z Ameriky do Japonska a začínají žít s babičkou, která je nemocná. Pro Kris je to něco nového. Co se týká všeho. Nový stát, nová škola a nové okolí, do kterého se připlete i pohledný mladík.