Ráno ještě Tobi spal a tak jsem se nějakým záhadným způsobem vyprostila z jeho náruče a potichu vyplížila z pokoje, že nachystám snídani a pojíme v posteli.V kuchyni jsem se střetla s Kuroem, který chystal snídani pro dva na tác. "Dobré ráno, pro Emu?" Pozdravila jsem ho a on málem nadskočil, jak se lekl. Začala jsem se smát.
"Bože, Kris. Tohle už mi nedělej. Dobré ráno i tobě." Vydychával to leknutí. Omluvně jsem se na něj usmála. "Jo. Ema ještě spí, tak ji chci překvapit snídani do postýlky." Odpověděl s úsměvem. "No mám ten samý plán. Jde vidět, že ti na ni záleží." Pronesla jsem vážně a začala chystat svou snídani.
I když je Ema střevo, tak pořád je to dívka se srdcem na dlani a já jsem ráda, že randí zrovna s Kuroem."Záleží ale bojím se toho, jaké to bude po prázdninách." Vyřkl svou obavu Kuroo posmutněle. "Nemusíš mít strach. Ema tě má až moc ráda, na to aby tě vyměnila za jiného." Řekla jsem. Zasmála jsem se při vzpomínce na Emu, jak spražila Oikawu. "To ti řekla?" Zeptal se a podíval se na mě. "Ne ale to ani nemusela. Jde to na ni poznat." Odpověděla jsem mu s úsměvem. "Buď v klidu. Bude se tě držet jako klíště." Dodala jsem a věnovala se dál snídani.
Za chvíli jsme oba odcházeli do svých pokojů s tácem se snídani. Ještě než jsme oba zalezli ke svým láskám, tak mi Kuroo šeptl díky a zmizel v pokoji. Je vážně spokojený a šťastný. A já jsem za to ráda.
Zašla jsem do pokoje a položila tác na noční stolek. Naklonila se nad Tobiem a chtěla ho políbit na tvář.
Jenže on mě stáhl do své náruče. Bídák jeden, zase mě polekal. "Tobio, tohle se nedělá." Pronesla jsem s úsměvem a letmo ho políbila. "Kam si mi utekla?" Zeptal se. "Udělat nám snídani." Odpověděla jsem. "Hm a bude jedlá?" Zeptal se Tobio s úsměvem. "Ne. Popravdě tě chci otrávit, takže jez. Já si dám sprchu." Oznámila jsem mu a sebejistě si to kráčela do koupelny. "A to beze mě?" Zeptal se. "Ano. Ještě bys mě při nejmenším šmíroval a při nejhorším…však víš co. Takže hezky jez. Dobrou chuť." Řekla jsem a zmizela v koupelně.Chystala jsem se pod sprchu, když mě najednou ze zadu objímaly něčí ruce a cítila jsem jemné polibky na krku. "Říkala jsem ti, že máš posnídat." Řekla jsem s úsměvem a naklonila hlavu na stranu aby měl lepší přístup.
"Já si nemůžu pomoct. Jsi nádherná." Zamumlal a já se otočila na něj.
Můj stud se za tu dobu vytratil, takže už se před nim nestydím.
Měl na sobě tričko a boxerky. Přitáhla jsem si ho do polibku, který jsem následně i prohloubila a rukou mu zajela pod tričko."Ale tady nemůžeme." Pronesla jsem tiše po polibku a sundala mu tričko. Mám na něj chuť, o tom není pochyb ale je den a chata je plná kazišuků. Šibalsky se na mě usmál a pak mě vyzvedl do náruče. "Tobi." Vyjekla jsem překvapeně a omotala mu ruce kolem jeho krku.
Tobio mě odnesl zpátky do ložnice a položil mě na postel. "A kdo nám v tom zabrání?" Zeptal se a přivlastnil si mé rty.
Je plno dušiček, kteří by nám v tom zabránili ale to už bych nejspíš vraždila i já. Takže jsem raději mlčela a vychutnávala si tuto chvíli.✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
ČTEŠ
New beggining
Fiksi PenggemarKristen se svou rodinou se přestěhovali z Ameriky do Japonska a začínají žít s babičkou, která je nemocná. Pro Kris je to něco nového. Co se týká všeho. Nový stát, nová škola a nové okolí, do kterého se připlete i pohledný mladík.