~55. část~

38 4 7
                                    


Svatba byla nádherná. S přípravou mi pomáhala Ema. Krátce po svatbě se nám narodila dcerka Yukie. Takto se jmenovala maminka Tobia a Miwy.

Yukie rostla a měla se čile k světu, byla to věrná kopie mé maličkosti ale oči měla po Tobim. Talent na volejbal taky a tak ji pyšně začal Tobio trénovat.

Když měla Yukie šest let, tak jsem otěhotněla znovu a narodil se nám krásný chlapeček. Yukie si ho hned zamilovala, dokonce mu slibovala, že ho bude chránit jako správná velká sestřička.
Chlapci jsme dali jméno Shu a vypadal stejně jako Tobi. Nechtěla jsem aby měli anglické jména, když chtěl pojmenovat Tobio synka po mém otci.
Sama si vzpomínám na to vysvětlování kolem mého jména, když jsem přišla na vyšší střední Karasuno.

Všichni čtyři i Áres žijeme v domku a jsme se svým životem spokojeni. Nikdy bych ho nevyměnila za jiný. Miluji svého manžela a své děti a taky svého psa.

Teď se ptáte co se stalo s ostatními.

Sestra a Nishi nakonec zakotvili v Itálii a mají se dobře. Mají tam malou pizzerii a dokonce plánují svatbu.

Sho a Yachi se nakonec vrátili domů a koupili si malý domek, kde bydlí i Shoyova sestra Natsu.
Maminka jim před pěti lety zemřela.
Tobio nabídl Shoyovi, jestli by se nechtěl přidat k jeho týmu a Sho na tu nabídku bez váhání kývnul. Takže Shweiden se díky těm dvěma stanou neporazitelným týmem.

Daichi a Suga k nám chodí na návštěvy a Suga si zamiloval naše děti a oni zase jeho.
Yukie se vždy ptá, kdy zase příjdou ti srandovní strýčkové.

Ema a Kuroo se také chystají přetěhovat do našeho městečka. Emina maminka onemocněla, takže ji za pár dní máme tady.

A co se týká Kenmy a Yuki, tak si vedou pohádkový život na vysoké noze. Kenma vlastní firmu přes programy a vede se mu báječně.
Yuki mu čas od času pomáhá a dokonce čekají miminko.

Takže všichni jsou šťastní a spokojení.
A ano tohle je konec mého příběhu s tím nejkrásnějším happy-endem.

✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

New begginingKde žijí příběhy. Začni objevovat