Felfűtött érzelmek

581 36 21
                                    

Mikor Kyojuro kinyitotta a szemét egy gyönyörő fürdőhelyiségben találta magát. A fiú épp egy nagy melegvízzel teli épített medencében pihent, és valószínűleg hosszú ideje szunyókált már ott. -Kyojuro.-Suttogta a fülébe Ryzu. A lány a hatalmas fürdőmedence mellett térdelt. Oda hajolt hozzá, elég közel az arcához. Miután eléggé magához tért, jobban megszemlélte a lányt, és látta, hogy mindene csurom vizes a helyiségben lévő gőz, és pára miatt. A lány arca teljesen kipirult a melegtől, testét pedig nem fedte egyéb, mint egy vékony nedves hálóing, ami be sem volt rajta gombolva.Persze ha be is lett volna, nem sokat takart volna hisz ahol pedig a bőréhez ért az anyag ott úgy is minden átlátszott. Kyojuro tekintete az arcáról a melleire vándorolt. Ahogy nézte, hogy a lány kerek mellein vízcseppek gyöngyöznek, a mellbimbója pedig kihegyesedik, rögtön gombóc nőtt a torkában, és nagyot kellett nyelnie.

-Ryzu...-Sóhajtotta Kyojuro.-Te még is mit csinálsz?

-Csak segíteni szeretnék neked.-Nézett rá buján.

-Mé-Mégis miben?

-Hát rendesen megfürödni.-Mondta nagy mosollyal az arcán a lány. Ettől a fiú feje rögtön vörös színt vett fel, a pulzusa pedig az egekbe szökött. Megszólalni sem érkezett, hisz egyik ingerből a másikba esett. Ezek az ingerek pedig annyira intenzívek voltak számára, hogy egyszerűen megszólalni sem tudott. A lány végül csatlakozott hozzá a medencébe. Kyojuro nem hogy megszólalni, megmoccanni sem tudott. Ryzu gyöngéden megérintette a vállait, és elkezdte lassan simogatni.

-Látom nagyon feszült vagy.-Suttogta a lány a fülébe, közben pedig a lehető legközelebb húzódott hozzá. Kyojuro érezte, ahogy a lány puha mellei, az ő csupasz mellkasához nyomódnak. A fiú érezte, hogy ott alul már anyira kemény, hogy ha hamarosan nem történik valami ő ott fel fog robbanni.

-Segítek neked, hogy el tudj lazulni.-Folytatta a lány.

-HOGYAN?!

-Megmasszírozhatlak, és megmoshatom a hátad ha szeretnéd Kyojuro. -Mondta neki a lány kéjes hangon, közben pedig a kezeivel az említett testrészt símogatta.

-Ha úgy kívánod mindenhol megmosdatlak.-Ekkor a lány keze áttévedt a fiú izmos hasára, és egyre lejjebb és lejjebb merészkedett.-Sőt ha akarod..ott is megmosdatlak...

-NEM MONDOD!-Kiáltott fel Kyojuro vékony torokhangon.

Ezután Ryzu a kezeivel erősen rámarkolt a fiú legnemesebb testrészére, a melleit pedig Kyojuro mellkasához dörzsölte.

-Ryzuh..-Sóhajtotta a fiú. -Khérlek..ezt neh... nehm bírom továbbh...-Ryzu végül nem kímélte őt, és a kezeit elkezdte rajta húzogatni. Szégyen nem szégyen pár másodperc múlva Kyojuro hangos nyögéssel adta meg magát, és úgy érezte a mennyországban van. Az orgazmustól teljesen kába lett, és úgy érezte megint elalszik.

Mikor legközelebb kinyitotta a szemét a szobájában volt, Seijuro pedig nem messze tőle ült a saját futonján, és aggódva nézte őt.

-Seijuro! Mi történt?

-Aggódtam érted Oni chan. Álmodban össze-vissza rángatóztál, és furcsa hangokat adtál ki.

-MIIIII?!-Kyojuro gyorsan bekukkantott a takarója alá, és borzasztóan elszégyelte magát attól amit ott látott.

-HAHAHAHAHA!!!!-Nevetett fel harsányan.-Nem történt itt semmi kisöcsém! Bizonyára álmomban is harcoltam.-Hazudta.

-Áhh persze Oni chan!-Kiáltott fel örömében a kisebb. Elképesztő vagy még álmodban is.-Mondta mosolyogva. Ezen Kyojuro zavartan nevetett. Még soha nem érezte magát ilyen kínosan.

Lángba borítottad a szívemet! (Demon Slayer)Where stories live. Discover now