A másik Ryzu

303 19 61
                                    

-Kapj el Ryzu chan! - Mondta vigyorogva Akaza, de azt ő sem gondolta, hogy Ryzu egy szempillantás alatt ott terem előtte.

Szinte csak a szerencsén múlott, hogy kitért a kardja elől. Ha valamilyen technikát használt volna, akkor biztosan el is érte volna őt. Akkor pedig hamar vége is lett volna a játéknak.

-Elképesztő volt!- Mondta az izgalomról reszkető Akaza. Jobban kell figyelnie mint gondolta. Úgy tervezte addig kergetteti magát a lánnyal amíg az össze nem esik a kimerültségtől.

Akaza most már sokkal figyelmesebb volt,és sokkal gyorsabban is mozgott. Giyuu próbálta figyelni, de a szemeivel egyszerűen nem tudta követni mi történik. Ryzu sokkal gyorsabb nála... Többet kell edzenie. A szeme egy idő után hozzászokott,és ha csak nagyvonalakban is, de követni tudta a mozgásukat. Néha-néha lángokat látott, máskor pedig valami furcsa szinte átlátszó energiát. Miután hosszú percekig figyelte őket, Giyuu megértette, hogy a játék végkimenetele amire Akaza felkérte Ryzut már rég eldöntetett. Ryzu lépést tud vele tartani, de ehhez nagyon sokat erőlködik. Akaza sokkal szabadabban mozog,és az is lehet, hogy ez nem a maximális sebessége. Valószínűleg három másodperc alatt meg tudta volna ölni mindkettejüket, csak azért nem tette mert nem normális,és szeret harcolni. A végén Ryzu el fog fáradni, Akaza pedig megöli majd mindkettejüket. Nem tudta mennyi idő telhetett el a fogócska kezdete óta. Ryzu egyszer csak megállt, majd a példáját követve Akaza is. A lány szaporán vette a levegőt, a verejték pedig szabályosan szakadt róla. Biztosan most érte el a határait.

-Szedd össze magad Ryu chan! -Kiáltott rá nevetve Akaza. - Fújd ki magad,és próbáld meg újra.

Ahogy sejtettem...Nem normális. Csak szórakozik vele.

Giyuu akkor újra kardot rántott,és már épp indult volna, hogy segítsen Ryzunak harcolni, de akkor a lány felé emelte az egyik kezét.

-Állj meg! - Kiáltott rá. - Már majdnem meg volt. - Most biztosan elkapom!

Giyuu pupillái teljesen kikerekedtek, majd az idegtől el is kezdtek reszketni.

Ennyire nem lehet hülye. Ő márpedig segíteni fog neki. Ryzu megelőzte őt,és újra megindult Akaza felé. Giyuu ettől még idegesebb lett. Ő nem tud ilyen gyorsan mozogni, így nem tud neki segíteni. Próbálta ismét figyelni őket, de akkor annyira elborította az agyát a düh amit a tehetetlenség miatt érzett, hogy semmit nem látott. Próbált megnyugodni. Muszáj követnie a mozgásukat. Valahogy mindig keletkezik rés. Ha Akaza esetleg mégis Ryzura támad akkor megszakad a gyors mozgás, akkor pedig közéjük tud ugrani. Folyamatosan figyelnie kell, mert a pillanat bármikor bekövetkezhet.

Ahogy sikerült nyugodtabbá válni,úgy tisztult a látása is. Látta, hogy Ryzu most többször használja a légzéstechnikákat, mert folyamatosan lángolt körülötte minden. ár ez emberileg lehetetlen, de mintha gyorsabban is mozgott volna mint eddig.

Hozzászokott. Biztosan most szokott hozzá Akaza gyorsaságához. Ez a nem normális nő... El fogja kapni.

Végül elérkezett a pillanat amire Giyuu olyan izgatottan várt. Akaza nem figyelt,és a Ryzu kardjából előtörő lángok elérték Akaza karját. Akaza bal karja a földre esett, Ryzu pedig megállt.

-Tényleg sikerült Ryzu chan! - Mondta neki nevetve, miközben a földön heverő testrészéért nyúlt, amit elegánsan vissza is tapasztott a helyére.

Ryzu nem szólt semmit, mert nem tudott. Nem kapott rendesen levegőt, így a ziháláson kívül nem volt képes másra.

-Elérted a korlátaidat ugye? - Kérdezte tőle Akaza.

Lángba borítottad a szívemet! (Demon Slayer)Where stories live. Discover now