Pillangó birtok
Ryzu épp a virágos kertben nézelődött, igen elmélyülten. Zenitsu és Tanjiro nem messze tőle épp Inosukét igyekeztek lefogni, mivel a fiú mindenképp szerette volna onnét Ryzut elrángatni, hogy az ő edzésével foglalkozzon.
-Biztos vagyok benne, hogy megrémült a hatalmamtól!
Shinobu az ablakból nézte őket. Elmosolyodott azon, hogy Ryzu micsoda beleéléssel szemléli a növényeket. Arra gondolt talán szeretne belőle. A lány végül úgy döntött kimegy hozzá.
-Ennyire tetszenek a virágok? – Kérdezte a rovar pillér.
-Nagyon szépek.- Válaszolta nyugodtan a másik.
-Nem is tudtam, hogy szereted a virágokat.
-Szeretem őket, de még nem szántam rá magam, hogy virágoskertet készítsek.
Shinobu némi szomorúságot vélt felfedezni Ryzu hangjában. Lehet, hogy már ideje sem lesz rá, hogy virágokat ültessen.
-Miért nem csinálunk neked egyet még ma? – Vetette fel a lány az ötletet.
Ryzu tekintete még szomorúbb lett, ez pedig szinte megrémítette Shinobut.
-Mi a baj?
-Nincsen semmi, csak nincs is virágom amit beleültethetnék.
-Majd adok ezekből! – Vágta rá azonnal a másik. –Melyiket szeretnéd? Melyik tetszik a legjobban?
-Azok tetszenek ott.- Mutatott rá a lány a pókliliomokra. – Különösen az a vörös ami olyan színű mint a hajam. De ha kiveszed őket, nem biztos, hogy megmaradnának nálunk, ráadásul abból csak az az egy van.
-Ne aggódj, kicsit megspékelem én őket. Meg fognak maradni, és szerintem azt is könnyen el tudom intézni, hogy vörössé váljanak.
Ryzu arca ezután sokkal derűsebb lett.
-Komolyan?
-Persze, csak adj egy kis időt.
Kyojuro épp Tengennel sétálgatott a városban. A hang pillér pedig felajánlotta, hogy hazakíséri. Az udvarba beérve kellemes látvány fogadta őket. A terasz előtt épp munkálatok folytak. Shinjuro sanon kívül mindenki ott volt, és még Tanjiro, Inosuke és Zenitsu is átmentek segíteni, hogy Ryzunak minél hamarabb elkészüljön a virágos kertje.
Mikor meglátta a fiúkat, Ryzu elmosolyodott, majd boldogan integetni kezdett nekik.
-Éppen virágoskertet csinálunk! – Újságolta nekik büszkén a lány.
-Ez remek! – Mosolygott rá vissza Kyojuro. Ezután ő és Tengen is becsatlakoztak hozzájuk.
-Ezekből milyen virágok lesznek majd? – Kérdezte Tengen, miközben nagy érdeklődéssel vizsgálgatta a vödörben lévő hagymákat.
-Pókliliomok lesznek majd. Shinobu chan csinált velük valamit, hogy hamar kihajtsanak, és mind vörösek legyenek.
-Az nagyon menő lesz.- Vigyorgott rá a hang pillér.
-Olyan csodás lesz mint a hajad színe. - Bólogatott mosolyogva Kyojuro is.
-Én alig várom, hogy kikeljenek. - Mondta Senjuro.
-Én is várom.- Csatlakozott hozzá Suzuna is.
YOU ARE READING
Lángba borítottad a szívemet! (Demon Slayer)
FanfictionA történet a Demon slayer anime világában játszódik. Föszerepben Rengokuval a láng pillérrel, illetve egy kitalált női karakterrel Ryzuval. Ryzu Rengoku tanítványa aki pár évvel fiatalabb nála, és egy szerencsétlenség miatt került mellé. A pillér úg...