Az Akció

424 21 74
                                    

Oyakata sama úgy döntött mindenkit átengednek a vizsgán aki túlélte. Így Ryzu és Giyuu is megfeleltek. Ryzu írt is levelet Giyuunek , hogy majd együtt menjenek ruhát és ércet választani. Amíg Ryzu a levél megírásával szorgoskodott Kyojuro átment Tengenhez, hogy a kis csapatuk feladatairól beszéljenek. Kyojuro az apja helyzetére is szeretett volna megoldást találni, és tudta, hogy Tengen ebben nagy segítségére lehet.

-Ne hülyéskedj már velem Kyojuro! - Nézett rá dühösen Tengen a fiúra

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


-Ne hülyéskedj már velem Kyojuro! - Nézett rá dühösen Tengen a fiúra.
-Azt hittem szereted az apámat.
-Istenítem őt!
-Akkor miért nem akarsz segíteni?
-Biztos vagyok benne, hogy Ryzuval megint túlkombináltok valamit.
-De szerelmi vészhelyzetük van!
-Rengoku chi chi biztos nincs semmilyen vészhelyzetben. Ha dobdta Suzuna kisasszonyt az okkal történhetett.
-Miből gondolod, hogy az apám nem csinálhat hülyeséget?
Tengen mérgében fejbe kólintotta Kyojurot.
-Mégis hogy csinálna hülyeséget? Elképzelhetetlen!
-Csinált ő már elég hülyeséget azért!
-Ne merj ilyet mondani! - Emelte fel fenyegetően a mutató ujját Tengen. - Örülnöd kéne, hogy ilyen az apád.
-Én szeretem az apámat!-Háborodott fel Kyojuro.
-Nem eléggé!
-Na ezt szívd vissza!-Lépett felé egyet.
Tengen bátran szállt szembe vele. Ő sem hátrált meg és Kyojurohoz hasonlóan előre lépett egyet.
-Elviszem tőled Rengoku chi chit! - Szegezte rá a mutatóújját Kyojurora.
-Ő az én apám!
-Nem érdemled meg!
A fiúk ezután egymásnak estek. Percekig ment a csihi puhi. kB 10 perc múlva sírva kértek bocsánatot egymástól.
-Ma megpróbálok beszélni az apáddal. - Szólalt meg Tengen miután lenyugodott.
-Köszönöm.
-Aztán...tényleg össze kell hívni a bagázst.
-Mindenki segítségre szorul.
-Ma ki dolgozom a terveket. - Lelkesedett be Kyojuro.
-Remek!-Mosolygott rá vidáman Tengen.
Ezután elkoszöntek egymástól. Tengen megígérte, hogy este néhány üveg szaké társaságában megint. ,, váratlan "látogatást tesz náluk. Kyojuro onnét nem is hazafelé, hanem Tokito kun házához vette az irányt. Kyojuro nagyon boldog volt amikor meglátta a fiút a ház előtt. Így nem kell keresgélni a városban.
-Tokito kun! - Ragadta meg a karját.
-Szia Rengoku san!
-Van most dolgod?
-Azt hiszem nincs.
-Remek! Akkor vedd úgy hogy van dolgod. Szükségem van rád.
-Miben?
-Az úton elmondom, sietünk kell.

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
Lángba borítottad a szívemet! (Demon Slayer)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن