Bonyodalmak

408 19 24
                                    

-BOCSÁSS MEG NEKÜNK TOMIOKA KUN! - Kezdett el hajlongani a fiú előtt a Rengoku ház udvarán Kyojuro és Tengen. A fiúnak persze fogalma sem volt miért hajbókol előtte a két pillér. Nagyon zavarban érezte magát, és fogalma sem volt, hogy mit mondjon.
-Bármit megteszünk, hogy kiengeszteljünk! - Nézett rá komolyan Kyojuro.
-Így van, csak mondd el, hogy vezekeljünk! - Bólogatott Tengen is.
-Én...én...én nem tudom mi van... - Nezelődött zavartan Giyuu.
Rengoku san és Ryzu kicsit messzebbről figyelték őket. Rengoku san a tekintetével Giyuut igyekezett bátorítani, ő persze ezt sem igazán értette. Segítségért esdeklő tekintettel Ryzura nézett, ő pedig naivan azt gondolta elmondja neki mi történt és tisztázódni fog a helyzet. Rengoku san azonban visszafogta őt.
-Ne kíméld a két fajankót Tomioka kun! - Kiáltotta neki vidáman a családfő
-De...én, én nem tudom, hogy mi történik és..
-Seppukut akarsz igaz?! - Kérdezte tőle sírva Tengen.
-Én megértem azt is Tomioka kun! - Csatlakozott hozzá Kyojuro. - Megbocsáthatatlan a tettünk!
-Kérlek ne légy ilyen kegyetlen! - Nézett rá kétségbe esetten Tengen. - Annyi minden köt még az élethez!-Nyavajogta Tengen.
-Ohh ne is mondd! - Bólogatott Kyojuro.
-Még gyermeket sem nemeztünk! - Nézett rá riadtan Tengen Kyojurora.
-Ohh még ha csak ennyi lenne!
-Kyojuro szüzen fog meghalni Tomioka kun! SZÜZEN!
-Ne ordítsd már ezt ilyen hangosan te állat! - Rótta meg.
-Nem mindegy úgy is meghalsz ?!
-Igaz...
-KÉRLEK TOMIOKA KUN, HAGY NEMEZZEK GYERMEKET MIELŐTT MEGHALOK!
Giyuu most még jobban elvesztette a fonalat.
-KÉRLEK EZT ENGEDD MEG NEKI! - Rimánkoditt Kyojuro is. - A MI NEVÜNKET SENJURO TOVÁBBI VISZI DE AZ ÖVÉVEL MI LESZ?!
-Én...én nem tudok semmit... - Nézett rájuk nagy szemekkel Giyuu.
-ÉN MEGTESZEM TENGEN HELYETT!-Szorította meg a fiú kezét Kyojuro.
-MICSODA BARÁT! - Sírt fel újra Tengen.
-Ez tényleg hülye... - Súgta oda Rengoku san Ryzunak, mire az heves bólogatásba kezdett. A nagy ordítozásra Suzuna és Senjuro is kimenetek az udvarra.
-Itt meg mi folyik?! - Kiáltott oda Suzuna a fiúknak.
-SUZUNA! ANYYÁMKÉNT SZERETTELEK! - Kiáltott vissza neki könnyes szemekkel Kyojuro.
-Ez tényleg.....teljesen hülye. - Súgta újra Rengoku san Ryzu fülébe, mire újra csak heves bólogatással válaszolt. Suzuna a meghatódottságtól mukkanni sem tudott. Kyojuro anyjaként szereti. Úgy érezte a szíve túlcsordul a boldogsággal, és ennél jobb már nem történik vele életében.
-AKKOR MEGTESZEM TOMIOKA KUN! - Kiabált tovább Kyojuro, majd előrántotta a kardját és a hasához irányította a penge élét.
-Jobbról balra, vagy balról jobbra kell ejteni a metszést? - Fordult oda Tengenhez a fiú.
-Nem is tudom... - Kezdte el a hangpillér az állát vakargatni, miközben mélyen elgondolkodott.
-Rengoku chi chi! - Kiáltott oda neki, miután ő maga nem jutott megoldásra. - Erre van ilyen szabály?!
-Szerintem nincs! Bármerről ellehet kezdeni!
-Mit fog csinálni Onii chan? - Kérdezte Senjuro aggódva Suzunát. Suzuna még mindig kábulatban volt attól amit az imént Kyojuro mondott neki, így fel sem fogta Senjuro szavait.
-Hát persze kicsim. - Válaszolta neki mosolyogva a nő, amitől Senjuro teljesen lefagyott, mert fogalma sem volt, hogy jön ide ez a mondat.
-Akkor... Csinálom! - Mondta Kyojuro, miközben nagy odafigyeléssel igazgatta magához a kardot.
-Ez veszélyes... Szó szerint veszélyes... - Ámuldozott rajta Rengoku san.
-Ezt én se gondoltam volna... - Csatlakozott hozzá Ryzu.
Giyuunek kB ekkor ért el a tudatáig, hogy most mi történik. Tengen hevesen zokogott miközben kihúzta a kardját mellettük.
-Basszus nekem kell levágnom a majom fejed!
-Nyilván! - Nézett rá Kyojuro.
-MICSODA MEGTISZTELTETÉS!
-KYOJURO DONO! - Kiáltott rá végül Giyuu, mert ekkora kapott észbe rendesen.
-KÉRLEK HAGYD ABBA! - Ordította, majd próbálta kirángatni a kezéből a kardot. Tengen ekkor még hevesebb zokigásba fogott. - Én se bírnám ki, hogy meghalj! - Csatlakozott be ő is a hadakozásba.
-DE A BECSÜLETEM! - Ellenkezett Kyojuro.
-SZAROK RÁ! - Rancigálta tovább Tengen.
-MÁR KÉT ÉLET SZÁRAD A LELKEMEN! EZT NEM TEHETED MEG VELEM! - Üvöltött rá Giyuu miközben segíteni próbált Tengennek.
-MEGINT NYAKON CSAPLAK!
-WÁÁÁÁÁÁ!

Lángba borítottad a szívemet! (Demon Slayer)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن