Nos akkor folytatjuk....:)
-Ryzu, mi lenne ha be kennénk a kezeidet?-Kérdezte Suzuna mosolyogva a kislányt egy nap.
Persze ezt kedvességként kellett volna felfognia a lánynak, mégis teljesen ledermedt. Ha Suzuna meglátná mi van a kötés alatt, akkor rögtön rájönne, hogy az nem edzés közben szerzett sérülés. Nagyon feszéjezte őt ez az egész.
-Nem kell.-Válaszolta idegesen.
-De hát akkor hamarabb meggyógyulna.
-De nem akarom!-Tiltakozott hevesen a lány.Suzuna nagyon szomorú lett emiatt. Nem értette mi baja van Ryzunak. Talán vele van baja? A szomorúságot Ryzu is látta a szemeiben. Gondolta, hogy ezt most jól megcsinálta. Sikerült ezt a kedves asszonyt is elkeserítenie... -Meg kellett volna halnom...-Suttogta maga elé.
-Hogy mondod?!
-Akkor...Miért nem tudtam meghalni?!-Kérdezte tőle sírva.
-Miko..Miért kellett volna neked meghalni? Dehogy kell neked meghalni! -Hadakozott vele Suzuna.
-Ezt te nem érted! Úgysem tudom levakarni magamról ezt!
Suzuna látta, hogy Ryzu a karjaira mered. Fogalma sem volt mit kellene nézni rajta.
-Mindig itt van..-Kezdett el suttogni a lány.Suzuna nagyon megijedt, mert a szemei borzasztó zavartak voltak. Biztos volt benne, hogy ez a lány most nem tiszta.
-Ryzu.-Érintette meg óvatosan a lány vállát Suzuna.-Nincs rajtad semmi. Kérlek nyugodj meg. Ryzu összeszűkült pupillákkal nézte Suzuna kezét, ami az ő vállán pihent. Úgy látta a fekete massza elkezdett a nő kezére kúszni. Ryzu nem akarta, hogy hozzáérjen.
-Ne érj hozzám!-Húzódott el Suzunától, majd zokogni kezdett. -Rád is átmászik ha hozzámérsz...-Halkult el a hangja a végére. Suzunának fogalma sem volt, mi fog rá is átmászni...
-Ryzu jobb lenne ha idehívnám Kyojurot?
-Ne hívd ide!
-Apukádat?
-Nem akarom, hogy bárki itt legyen érted?! Menj el innen te is!
-Mi ez az ordítozás itt?!-Bukkant fel Rengoku san. Ryzu annyira sírt, hogy figyelembe se vette őt.
-Shinjuro san, én csak le akartam kezelni a karjait, és azhiszem nagyon felzaklattam. Bocsánatot kérek..
-Áhh értem én, hogy mi van itt.Nem kell bocsánatot kérni nem tettél semmit.
-De azthiszem igen, de nem tudom megvígasztalni, mert nem szeretné, hogy megérintsem.
-Jó semmi baj Suzuna, itt másra van szükség.-Azzal közel ment Ryzuhoz.
-Ryzu!-Kiáltott rá, majd erősen megragadta az egyik karját.-Azonnal abbahagyod az ordítást!-Ryzunak még a könnyei is megáltak Rengoku san hangjától. Csöndesen meredt a férfi kezére, ami az övét szorította. A fekete massza mintha megijedt volna Rengoku santól, azonnal visszahúzódott.
-Na így sokkal jobb.-Mosolygott rá Rengoku san.-Most pedig velem jössz.-Húzta fel a földről. Suzuna már csak kíváncsiságból is utánuk eredt. A férfi a saját szobájába vitte be Ryzut. Leültette őt, majd elkezdte lebontani a lány kezéről a kötést. Ryzu hang nélkül türte ezt. Suzuna ijedt sóhajt hallatott amikor a fásli lekerült a lány kezéről. Nem értette, hogy történhetett ez vele. Rengoku san arca bár meg sem rezzent, mégs olyan volt mintha mély fájdalom ülne rajta. Elfordult a lánytol, és előszedte azt a kenőcsöt amit Kanae kisasszony neki készített.
YOU ARE READING
Lángba borítottad a szívemet! (Demon Slayer)
FanfictionA történet a Demon slayer anime világában játszódik. Föszerepben Rengokuval a láng pillérrel, illetve egy kitalált női karakterrel Ryzuval. Ryzu Rengoku tanítványa aki pár évvel fiatalabb nála, és egy szerencsétlenség miatt került mellé. A pillér úg...